a Bieber dream, chapter 42

- AJ! Röt jag.. Oh nej, tänk om mamma hörde det? Jag vände mig snabbt om och kollade in genom fönstret in till köket. Hon märkte inget. Jag tog sen upp mobilen och messade Justin " Det är lungt, men vart ska jag gå?
:s"
Jag började gå mot busshållplatsen och såg sen en bil. I bilen satt Justin och log. Han drog ner rutan och jag mötte hans blick.. Han var så fin.


Jag log lite smått och kollade ner på marken.

- Hej shawty! Log Justin. Jag blev lite röd om kinderna, jag kunde nästan känna det!
- Hej.. Fick jag fram. Han kollade på mig och bad mig komma in i bilen. Jag gjorde som han sa och satte mig brevid honom.

- Hur kunde du veta vart jag är? Sa jag och kollade upp på honom. Han log och kollade fram på vägen och startade bilen.
- Jag bara visste.. Han kollade snabbt och började sen köra.
- Vart ska vi? Sa jag och kollade på honom snabbt och sen ut igen. Han kollade bara på mig och sa inget. Han bara satt där. Jag trodde han skulle köra in i något eftersom han körde. Men efter ett tag så kollade han på vägen igen. Jag la min hand över hans lår och han la ner ena sin hand på min hand.
- Du får se.. Sa han tillslut och kollade snett på mig. Vi var ute på en ganska stor väg med många bilar. Vi åkte en stund tills vi var framme vid ett gatukök.
- Vad ska vi göra här? Sa jag och kollade lite oroligt på Justin. Det var ganska läskigt här, ett skumt område!
- Inget, absolut inget.. Log Justin. Han gick ut ur bilen och runt till min sida och öppnade dörren. Hej sa han och log, han tog tag i min hand och drog ut mig.
- Vi ska äta.. Sa Justin och log. Jag kollade mig omkring och kände mig lite rädd. Det skulle kunna komma en råtta precis när som helst. Fans det ens såna här ställen i Atlanta?
- Justin.. Varför åkte vi just hit? Suckade jag lite tyst. Kände mig på något sätt lite taskig. Han log bara och drog in mig på gatuköket.
- Två hamburgaremeal tack! Log Justin och kollade först på mig och sen på han i kassan. Jag nickade lite lätt och gick och satte mig. Efter ett tag kom Justin med maten i handen. Han gav mig maten och började själv äta på sin egna. Jag sneglade lite mot maten och det såg faktiskt ganska gott ut.
- Smaka? Log Justin.. Det är jätte gott! Fortsatte han. Jag nickade och tog en tugga. Det var faktiskt jätte gott. Godare än vad jag trodde. När jag hade tagir en tugga till så kände jag att det inte alls var något fel på detta stället bara att det låg lite udda. Jag åt väldigt snabbt och var färdig innan Justin. Han kollade först på mig och sen på min mat. Han log och kollade frågandes på mig.
- Var du hungrig? Sa Justin och gav mig en blink.
- Ja, det var ju supergott! Log jag och såg stolt ut. Han skrattade till lite och åt sen upp det sista av hans mat. Vi gick ut hand i hand till bilen. Men tillslut vänder jag blicken mot Justin.
- Justin jag gillar dig.. Och jag kommer aldrig kunna sluta säga det! Sa jag allvarligt. Han kollade på mig med och gav mig en kram. Han pussade mig lätt på munnen och viskade sen i mitt öra " Jag gillar dig också". Jag log lite och vi satte oss i bilen. Han körde ut bilen och han kollade på mig.
- Vart vill du åka? Sa Justin och log. Jag skakade på huvudet och kollade på honom. På hans underbara läppar. Jag ville ha honom just nu, för varje dag som går vill jag ha han mer.

- Kan vi inte åka hem till dig? Sa jag och log. Mamma skulle bli skitsur om hon märkte att jag inte var hemma. Men jag brydde mig inte, just nu var det bara Justin som gällde. Han skakade på huvudet och kollade på mig.

- Din mamma.. Sa han till slut. Hon vill nog att du kommer hem. Jag suckade och kollade på Justin. Han kliade sig på axeln och suckade. Jag visste inte vad jag skulle säga så jag lätt han köra hem mig. När vi var utanför mitt hus så log jag lite. Han följde mig ut ur bilen och till mit fönster.

- Hejdå! Sa han och böjde sig ner. Han pussade mig lite lätt så tog jag tag i hans nacke och trog honom intill mig. Han la händerna på min rumpa och vi började hångla. Han hållde mig hårt och kollade in i mina ögon. Han släppte mig sen och vinkade hejdå..


Måste gå! Är i skolan och läraren flippar för hon vill ha sin dator :s







Postat av: Anna

hahaha xd ofta du bloggar från lärarens dator xd

2010-12-03 @ 14:05:18
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: lawen & emilia

Hej, vi undrar om ni skulle kunna reklamera oss :) vi kan reklamera tillbaka om ni vill? :)

kram /OMJB.blogg.se

2010-12-03 @ 14:16:41
URL: http://omjb.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA ! ♥

shit, hennes mamma kommer få damp :O

2010-12-03 @ 17:02:33
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Elle

MEEEEEEEEER , AWESOME !!!!

2010-12-03 @ 18:57:57
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-12-03 @ 19:01:15
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer idag!:D:D

2010-12-03 @ 19:21:30
Postat av: emma

asbra!! :D

2010-12-03 @ 19:34:53
Postat av: elle

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER, AWESOME FUCKING BÄST !!!

2010-12-03 @ 21:33:30
Postat av: Anna

uppdatera :o

2010-12-03 @ 22:01:59
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha:) okej:) As bra förresten!! och merr:))

2010-12-04 @ 11:48:03
Postat av: Anonym

we want more:D:D<3<3

2010-12-04 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: