a Bieber dream, chapter 49

släppte henne inte och vi var inne i huset. Vi gick i gångarna och tillslut kom vi fram till ett rum med massa klotter på väggarna.
- Vi kör en lek? Sa Ryan och log. Plötsligt kom någon in och alla började skrika..

Men alla blev tysta när dom såg att det bara var Joe som var lite efter. Vi började fnittra lite och gick ut ur rummet igen.
- Vadå för lek? Sa Justin tillslut och kollade frågandes på Ryan.
- Nä.. Inget speciellt, men vi gör något kul? Sa Ryan och flinade mot mig och Justin. Plötsligt ekade det till i rummet och jag tog snabbt tag i Justin hand.
- Vad var det? Sa Sam och kollade sig omkring. Jag skakade på huvudet. Vi hörde hur någon kom närmare och närmare och jag kände hur Justin höll hårt i min hand. Och Joe och Ryan var borta. Vi backade lite försiktig tills någon tog tag i min axel.
- AAAAAAAAAAAH! Skrek jag och hörde hur alla började skratta, även Justin. Det var Ryan och Joe som skrämdes lite.
- Ha-ha, vad kul.. Mummlade jag lite tyst.
- Jag kissar på mig snart! Jag är seriös.. Sa Justin och flinade. Jag flinade mot honom och han kollade oroligt.
- Kissa på baksidan? I skogen? Eller vågar du ens gå in där? Sa jag och hånflina. Han kollade surt på mig och nickade.
- Klart jag vågar! Varför inte? Sa Justin och tog tag i min arm och drog med mig.
- Jag ska inte med? Sa jag och gav han en mördarblick.
- Är du rädd? Eller vaddå? Sa Justin och flinade. Jag suckade och följde med honom medans dom andra stog kvar och pratade. Vi gick igenom några gångar och kom tillslut ut på baksidan. Jag stannade upp och kollade på den mörka skogen. Ska jag verkligen gå in? Fan vad läskigt..
- Kom då? Skrek Justin som nästan var inne.
- Jaja.. Sa jag för mig själv och gick mot honom. Hur farligt kunde det vara? Vi gick in i skogen och det prasslade ofta till. Jag tog tag i Justins hand men han släppte den. Jag kollade bara frågandes på honom.
- Jag ska kissa! Flinade Justin och gick lite längre fram. När jag inte såg honom längre så började jag bli orolig. Jag kollade mig omkring och det var hellt tyst. Plötsligt känner jag andetag bakom mig, jag vågar inte ens vända mig om. Jag springer rakt in i skogen och vet inte vart jag är. Jag hör hur någon står och ropar mitt namn svagt, Men jag var för rädd. Det var halloween också. Jag stannade när jag kom på att jag var långt inne i skogen. Vart var jag? Jag blev väldigt rädd när jag kom och tänka på det. Det var väldigt dimmigt ute.
JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Jag ropade flera gånger på henne utan att få ett svar. Jag sprang den vägen hon hade sprungit och letade. Plötsligt såg jag henne, hon var så vacker. Jag kom fram bakom henne och la armarna runt henne. Hon skrek till men slutade sen när hon såg att det var jag.
- Hey shawty. Sa jag och hållde om henne hårdare.
- Hej.. Log hon och kollade ner. Jag drog mina fingrar igenom hennes hår och kände hennes varma, mjuka och underbara läppar mot mina. Hon tog tag i min arm och drog sen ner mig på marken och hon la sig sen över. Hon tog försiktigt tag i mitt hår och började kyssa mig lite lätt på halsen. Hon började vid bröstkorgen och gick sakta uppåt. Hon la ena handen på min kind och kysste mig försiktigt. Jag tog tag i henne och drog henne hårt intill mig. Jag la händerna på hennes rumpa. Det var så skönt att få röra henne fritt. Hennes hår blåste till lite och jag log för mig själv. Hon var så vacker. Hon drog sakta upp min tröja och la händerna på min mage. Hon gjorde små mönster och jag rös till. Jag tog tag längst ner på hennes tröja och drog sakta upp den. Men plötsligt blev vi avbrytna.
- Hej gullungar! Sa Chaz och log. Jag kände hur jag blev röd och såg sen att även Ryan, Sam, Joe och Olivia också stog där. Jag tog snabbt på mig tröjan och Jolina drog ner sin. Vi ställde oss båda upp och flina.
- Hur visste ni vart vi va? Sa jag tillslut och log mot Olivia som bara såg äcklad ut. Jag suckade lite för mig själv, varför håller hon på?
- Ni skrek och vi blev oroliga! Sa Joe och kollade surt på oss. Vi nickade och alla började skratta.
- Vad hade ni tänkt göra då? Sa Ryan tillslut. Jag såg hur Jolina blev hellt röd och antagligen var jag också det. Jag puttade till Ryan lite lätt och dom andra började skratta. Vi alla gick sakta igenom skogen och ut på gatan. Det tog ett tag att hitta men det vi kom tillslut fram.
- Ska vi dra hem till dig nu eller? Sa Chaz och kollade på mig efter ett tag. Vi alla nickade och drog hemmåt. När jag kom hem var det något som inte stämde..

KOMMENTERA! :D haha, ni får 50 ikväll, "50 års jublieum" Haha, nej.. Men jag vet ff inte vart Elma är! Jaja, puss♥


Postat av: Anna

hahaha, fyfan vilken grym!!!! lugnt bästa episoden hittills! :D

2010-12-07 @ 16:38:34
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Elle

JAAAAAAAAAAA, AWESOME MEEEEEEEER IKVÄLL !!!!!

2010-12-07 @ 16:46:39
Postat av: frida

meee! fan vad bra den är!!:D<3

2010-12-07 @ 16:50:57
Postat av: Ebla

MER MER MER MER MERM MER MER MER MER MER MEEERRR!!

2010-12-07 @ 16:53:37
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Maja

Så himla braa! ♥

Mer! (Gärna ikväll) haha ;]

puss

2010-12-07 @ 17:01:14
Postat av: Denisé

Ja mermermer!! De är så jäffla spännande!!!! du/ni är skit duktiga på att skriva!! pusss

2010-12-07 @ 17:06:53
Postat av: Anonym

Braaaa!!!!:)

2010-12-07 @ 17:25:11
Postat av: Julia <3

Mera förfan den är ju as bra <3

2010-12-07 @ 17:36:44
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-12-07 @ 17:41:42
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Jättebra !! ♥ asså, Jolina är en dramaqueen, så hur kan dom då vara rätt för varandra? Missuppfatta mig inte, jag VILL att dom ska vara ihop, men hon är en sååååån drama queen och dom bråkar hela tiden!

I vilket fall som helst, meeer ! ♥

2010-12-07 @ 17:49:24
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: ida

MEEEEER! :D

2010-12-07 @ 19:46:57
Postat av: Anonym

NNNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAJJJJJJSSSS !! !! :D



Omgash, nie baara fööör grymma, men eyy, Warför försöker ni inte göra så att även justin bieber följer er??? Ni skulle kunna komma långt

2010-12-07 @ 20:17:59
Postat av: Anonym

Kom igen!!!!snart börjar fruarna:P XD :) Den är as bra!!!:)

2010-12-07 @ 20:27:43
Postat av: Louise

den här är ju grym ! :')

2010-12-07 @ 22:23:05
URL: http://checkabloggen.blogg.se/
Postat av: Ellen isaksson ♥ justin bieber

MER SNÄLLA DEN E JU AS BRA !<3

2010-12-07 @ 22:49:09
Postat av: maja

meer!

2010-12-08 @ 07:40:53
Postat av: Anonym

MEEEEERR!!!!! :D <3 love it

2010-12-08 @ 15:16:04
Postat av: Anonym

asså ni tar ju as mke av bieberdream.blogg.se?:O

2010-12-08 @ 16:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: