a Bieber dream, Chapter 71

JOLINA'S PERSPEKTIV:
Kvällen gick rätt segt och vi låg för det mesta och pratade eller kollade på tv. Justin mådde inte så bra och spydde ibland. Jag blev orolig för honom, riktigt orolig! Även fast jag egentligen visste att han bara var sjuk.. Men det kändes så hemskt att se den man älskar ligga och vara sjuk. Justin sa också ofta att han ville hem för att inte smitta mig, men det fick han inte! Jag ville ha han här.. Så tillslut gav Justin upp och han skulle sova över. Jag skulle ge Justin en liten puss på munnen men han vände bara på huvudet så det blev på kinden istället.
- Men Justiiiiin! Jag blir inte sjuk av en liten puss...
- Jag vill inte ta några... risker! Sa Justin och nöss imellan. Jag suckade bara och vi la oss i sängen. Klockan var bara 10 men jag skulle till skolan imorgon. Jag fick nu en liiiiten puss på munnen och väldig snabb men var endå nöjd. Strax efter det så somnade jag och även Justin.


JUSTIN'S PERSPEKTIV:


Jag vaknade av att Jolina log och glodde på mig och så fort hon såg att jag vaknat blev hon hellt ivrig.
- JUSTIN, HUR MÅR DU? MÅR DU BÄTTRE? Skrek hon och hoppade runt som ett fån. Och ja, jag mådde faktiskt bättre idag.
- Inte om du skriker så.. Jag kommer få huvudvärk! Flinade jag och hon log.
- Så du mår bättre?
- mm.. Sa jag och smekte Jolina lite lätt på kinden.
- Men kom! Jag har gjort frukost åt dig..Sa Jolina och drog upp mig från sängen. Jag fölljde sen med henne ner till köket och det luktade jätte gott. Det var ägg, bacon, baguetter, omelleter och allt möjligt! Hon hade verkligen lyckats för att få mig på bra humör. Jag log mot Jolina och vi satte oss sen ner.
- Vad ska du göra idag då? Sa jag och kollade frågandes på Jolina.
- Ska träffa Joanna lite, själv då? Log hon och jag rykte på axlarna.
- Någon interjuv eller något.. Antar jag, det är mycket nu innan jul! Log jag och hon nickade förstående.
- Föressten, vad önskar du dig till jul? Sa hon och jag skakade på huvudet.
- Inget, du ska inte ge mig något!
- Jo Justin, sluta! Det ska jag visst.. Sa Jolina och såg mycket allvarligare ut.
- Nej, det behövs inte.. Jag har redan allt jag önskar mig, dig! Log jag men hon såg fortfarande allvarlig ut.
- Det spelar ingen roll, jag kommer köpa något till di.. jag avbröt henne genom att kyssa henne lite lätt. Hon besvarade kyssen och det gick över till hångel.. Det kändes så kallt igår när jag inte ville smitta henne.. Men jag var ju antagligen inte så sjuk eftersom jag redan känner mig bättre! Plötsligt abryts vi av att någon kommer. Det var Jolina's mamma och man såg att hon skulle komma med dåliga nyheter..
JOLINA'S PERSPEKTIV:

Jag hade saknat hans närhet men så kommer mamma och förstör allt. Men hon såg väldigt upprörd ut.
- Jolina, ang flytten.. Vi ska flytta redan efter jul! Pappa ska låta oss vara själva tills den 27.. Sen måste vi flytta! Jag nickade, det var ju inga problem med det?
- Okej, vad bra! Log jag men mamma skakade bara på huvudet.
- Jolina, vi ska flytta här ifrån! Ifrån Atlanta. Sa mamma. När hon sa det stannade mitt hjärta, nejnejnej! Det går inte, jag vill bo kvar HÄR! Med Justin och mina vänner.. Neeeeej!
- NEJ, JAG VILL BO KVAR HÄR! I ATLANTA! Röt jag och jag såg hur Justin kollade oroligt på mig.
- Ta det lungt, skrik inte åt din mamma.. Sa Justin lite tyst.
- Jolina.. Då får du bo kvar med pappa! Jag har fått ett jobb i Sverige eftersom jag och din pappa jobbade tillsammans så måste jag ju även byta jobb! Och Jovana har hittat den bra lägehet åt oss..
- JAG VILL INTE BO MED PAPPA! Skrek jag och spang upp på mitt rum. Jag la huvudet i kudden för att inte börja gråta. Jag hörde hur Justin gick in i rummet och satte sig på sängkanten.
- Jolina.. Det kommer lösa sig, jag lovar.. Sa han och la armen om mig. Jag kollade upp och log lite. Jag har verkligen världens underbaraste kille.
Dagarna gick och imorgon var det skolavslutning. Jag tänkte fortfarande på flytten, varje dag och hela tiden. Jag vill inte lämna Justin eller någon annan här. Jag och mamma bråkade också ofta pga flytten. Jag loggade snabbt in på twitter och Justin hade inte skrivit något på twitter på 2 dagar. Jag knappade in hans nummer för att fråga varför men han svarade inte. Jag började bli orolig eftersom han inte hade hört av sig, ska han lämna mig och hitta en ny tjej bara för att jag ska flytta? Jag gick ner till köket och tog ett glas oboy. Jag gick sen upp igen med glaset i handen. Vi hade även börjat julpynta och granen var uppe! Det var en väldigt liten gran eftersom vi inte hade världens plats.. Det plingade till i mobilen, jag tog upp den och såg att det var från Justin. Jag läste smset om och om igen, jag kunde inte tro det..

Vad står det? Är det bra eller dåligt? Bra får vi hoppas! Puss♥



Postat av: evelina

mer! :D jättebra!

2010-12-21 @ 13:40:59
Postat av: Julia

HAN HAR SÄKERT KÖPT EN LÄGENHET TILL DEM TVÅ!!!!:D



meeeeeeeeeeeeeeeer nuuu snääälla!!

2010-12-21 @ 14:49:47
Postat av: Louise

Jag bara måste få mer annars vet jag inte vad jag gör.

Älskar deen :)

2010-12-21 @ 15:23:16
Postat av: Anonym

jag tror att han vill att hon ska flytta med honom :D skriiiv meeeerrr

2010-12-21 @ 15:47:34
Postat av: Jessica

MEEEEEEER NUU !! :)

2010-12-21 @ 16:15:41
Postat av: Anonym

snälla låt det vara dåligt ! så att det blir mer spänning ! :))



mohahahah im evil nä skojja bara



asså ni är amazing. är helt hyper snälla en till nu måste veta vad det stååååår !!! :D

2010-12-21 @ 16:19:01
Postat av: frida

meeeer!! skit bra, måste ha meeer nuu!!:)

2010-12-21 @ 16:30:14
Postat av: Anonym

skittt bra, meerrr nuuu :DD

2010-12-21 @ 16:37:57
Postat av: lila

är nyfiken mer! :D

2010-12-21 @ 16:40:59
Postat av: Anonym

kan inte vänta tills nästa, snälla mer ikväll? :D

2010-12-21 @ 21:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: