A Bieber dream, Chapter 72

Dagarna gick och imorgon var det skolavslutning. Jag tänkte fortfarande på flytten, varje dag och hela tiden. Jag vill inte lämna Justin eller någon annan här. Jag och mamma bråkade också ofta pga flytten. Jag loggade snabbt in på twitter och Justin hade inte skrivit något på twitter på 2 dagar. Jag knappade in hans nummer för att fråga varför men han svarade inte. Jag började bli orolig eftersom han inte hade hört av sig, ska han lämna mig och hitta en ny tjej bara för att jag ska flytta? Jag gick ner till köket och tog ett glas oboy. Jag gick sen upp igen med glaset i handen. Vi hade även börjat julpynta och granen var uppe! Det var en väldigt liten gran eftersom vi inte hade världens plats.. Det plingade till i mobilen, jag tog upp den och såg att det var från Justin. Jag läste smset om och om igen, jag kunde inte tro det..

Ett glädjerus for igenom mig och jag hoppade upp och ner, mamma kollade på mig som om jag kom från en annan planet. I smset hade det stått:
''Hey darling, jag såg hur mycket du ville stanna här i ATL så...... jag har pratat med min mamma och om du får av DINA föräldrar så får du gärna bo här, med mig.. och mamma såklart haha! puss!''

Först visste jag inte vad jag skulle göra, men sen visade jag smset för mamma och jag såg att hon först var påväg att säga nej men sen tvekade hon lite..
-Jolina.. jag vet inte, du har ju inte känt justin så länge och jag har aldrig ens träffat hans föräldrar.
- Men mamma! Jag har visst känt justin länge, ett halvår snart och du kan prata med henne, och jag vet att justin inte ljuger för mig, han har säkert pratat med sin mamma och ja är säker på att hon har sakt OK!
- Vi får se, jag säger inte nej men jag säger inte ja, jag får prata med Pattie imorgon, okej?
- JAJAJAJA, SKITBRA! sa jag och började smsa Justin:
''Fan älskling, du är bäst! Jag pratade med mamma och hon sa varken ja eller nej, men min mamma ringer Pattie imorgon, ok? puss''

Fort därefter plingade till i mobilen:
''Sa hon verkligen det?! tänk att du KANSKE ska flytta ihop med mig, men.. NEVER SAY NEVER!
Jadå, min mamma kan prata imorgon, puss''

Bara tanken av att få bo med Justin, hela tiden gjorde mig galen! Jag sprang upp på mitt rum och bytte snabbt om till ett par mjukisbyxor och en tjocktröja. Jag var fortfarande hellt stumm av att jag en gång var ett stort fan av Justin och ska nu KANSKE flytta ihop med honom? Jag smsade snabbt Joanna som också vart ledsen den senaste tiden för att jag ska flytta. "Omg Joanna! Jag ska KANSKE bo kvar i Atlanta? Hos Justin? Omgomg.. Jag är suuuuuper glad :D Xx Jolina" skrev jag och skickade sen. Först så tyckte jag lite synd om mamma som skulle få bo själv i Sverige men kom sen på att hon har Jovana. Men det enda som låter lite konstigt är att jag ska FLYTTA till min pojkvän? Tänk om vi börjar bråka eller tänk när han åker iväg på turneer och sånt? Jag bet mig i läppen och suckade lite. Det kommer säkert ordna sig!

Det plingade till i mobilen och jag såg att det var från Joanna. "VAVAVA? OMG, JOLINA.. Jag har vart så ledsen på senaste tiden för att du ska flytta! Du är min bästa vän och jag stötar dig i allt. Men just nu kunde jag inte det , jag kunde inte hjälpa dig.. Men så kommer Justin.. Omg, han är fan underbar! Vet du hur glad jag blev nu? Omg.." Jag log lite och skickade bara "Jag vet (:" jag smsade sen snabbt Justin. " Jag kanske ska bo hos dig Justin? Asso tänk? Omg.. Du är för underbar..." skrev jag och la sen ner mobilen på skrivbordet. Jag gick ner till mamma som satt och kollade på tv.

- Mamma.. Vet du hur mycket det skulle betyda för mig? Sa jag och log. Jag vill inte tjata men det är ju bra och veta snart eftersom du snart ska flytta till Sverige? Och.. och du ska få prata med Pattie! Och om vi skulle börja bråka så går jag bara till pappa? Eller om det händer något större... Typ.. Att det tar slut mellan oss.. Mer sa jag inte för bara tanken fick mig att må illa! Jag bet mig i läppen och kollade ner och sen upp igen. - Så åker jag bara ner till sverige igen! Sa jag tillslut och hållde tummarna.

- Jolina.. Jag vet inte! Det kom så plötsligt, och det är bara inte att åka ner till Sverige.. Det tar 14 timmar! Plus att jag inte ens träffat Justin's mamma? Sa mamma och jag nickade förståendes. Så kom jag plötsligt på en super idé.

- Men ni kan ju träffas imorgon? Jag och Justin ska göra något så kan du ju bjuda över hans mamma med? Så kan ni prata?.. Mamma skulle precis öppna munnen men så slås dörren upp i hallen och det jag ser är ingen vacker syn. Nu kommer det bli bråk.. på riktigt..

SÅÅ, NU FÅR NI VETA VAD DET STOG? Vad tycker ni om att dom ska flytta ihop, och vad säger hennes mamma om det? Kommentera och btw.. Vem är det? + en sak till.. Elma började skriva detta kapitel men jag avslutade det eftersom hon inte blev klar! :) Puss♥



Postat av: Anonym

moahahaha, bäst!!! Pappan kanske??!! Meeerraaaaaaaaaa!!:D

2010-12-22 @ 12:50:16
Postat av: Anna

kanske hennes pappa? ;)

2010-12-22 @ 13:02:08
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaaa hoppas hennes mamma säger JA :D

Tror det är hennes pappa som kommer in :O

2010-12-22 @ 13:25:17
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer! :D

2010-12-22 @ 14:57:46
Postat av: Jessica

SNÄLLA MEER IKVÄLL!!! ANNARS GÅR JAG OCH HOPPAR I KOSKIT !!!!! :)

2010-12-22 @ 16:19:54
Postat av: frida

mer mer mer skit bra!!:)

2010-12-22 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: