a Bieber dream, Chapter 81

Killarna kom in och vi alla satte oss i soffan, dom började snacka om alltnig, skating, kläder, vilka tjejer Chaz och Ryan träffat, det var för det mesta endast Ryan som snackade om tjejer, Chaz satt och kollade på mig lite då och då.
Jag kom på när killarna var här för några månader sen och vilket bråk det blivit mellan oss, när Chaz berättat att han gillade MIG och när han kysste Olivia, hur arg jag blev.. allt blev så mycket då, jag och Justin var knappt ihop och nu.. bor vi tillsammans och snart skulle vi åka till Paris, oh vad jag längtade!!


Sofia och Olivia

Jag satt hellt inne i mina egna tankar tills jag plötsligt märkte hur jag blev iaktagen. Jag kom tillbaka till verkligeheten och vände mig mot killarna som satt och glodde på mig. Jag flinade lite och fattade att dom sagt något som jag antagligen inte hört.
- Hallå, vill du det? Sa Justin och log lite mot mig. Jag skakade på huvudet och kollade ner.
- Vad sa ni? Flinade jag och kollade upp igen.
- Men åååh.. Vi har sagt det typ 10 gånger nu.. Suckade Chaz och lutade sig tillbaka. Vi andra började skratta lite.
- Be några kompisar komma eller så? Lite tjej kompisar.. Sa Justin och blinkade mot mig och jag nickade. Jag tog upp mobilen och smsade Olivia och Sofia eftersom Joanna inte kunde endå. Olivia hade jag träffat här om dagen i skolan men Sofia hade jag inte träffat på väldigt länge så det kändes konstigt och fråga henne.
Men jag frågade dom i vilket fall som helst. Efter ett tag så hade dom svarat och båda skulle komma om ca 30 minuter. Både jag, Ryan, Justin och Chaz satt hellt tysta och väntade på att någon skulle bryta tystnaden. Till slut fick jag nog och började prata på medans dom andra bara satt och glodde på mig.
- Vad sa dom? Sa Justin tillslut och flinade lite mot mig.
- Dom kommer om typ ... 20 minuter! Sa jag eftersom det redan hade gått 10 minuter sen dom svara. Justin och dom andra bara nickade till svar.
Tiden gick och det ringde på dörren. Jag gick för att öppna och kolla vem det var. Jag fick en hjärtattack. Det var inte Sofia och Olivia, utan någon heeelt annan.
- J-jasmine?.. fick jag fram
- Hörde att mina grabbar Ryan och Chaz kommit, får man komma in?
- Det trodde du va? GLÖM DET! skrek jag och slängde igen dörren framför näsan på henne.
Jag gick tillbaka och killarna kollade på mig konstigt, väldigt konstigt?
- Och det var?.. frågade Justin
- Ingen, mumlade jag och satte mig i soffan igen
- Nej du snackade med dig själv va? sa Ryan och flinade
- Men ohhhh, det var Jasmine, okej?
När jag sa Jasmine blev Justins ögon enorma men jag brydde mig inte, hon hade redan förstört tillräckligt och in skulle hon inte!
- Nej jag släppte inte in henne, det blir problem och det VET ni! röt jag och gick in i köket.
Jag var sugen på choklad så jag tog fram några snickers som Justin hade i skåpet ovanför diskhornet, jag gick tillbaka och slängde en snickers till alla killarna och slängde mig sen i fotäljen och dom bara kollade på mig åter igen.
- Killar seriöst? Kan ni inte släppa Jasmine så kan ni väll be henne komma hit igen eller något?
- Öh.. ja asså.. mumlade Justin
Nejnejnej dom hade väll int-
- Jo vi tyckte synd om henne så.. vi bad henne komma hit igen.. sa Chaz, tyst.. väldigt tyst.
- Oh great, men kom ihåg att det var DIN idé Justin när hon börjar slå ner mig och mina vänner!
- Nej men Jolina! sa Justin
- Asså vadå Jolina? Jag ska ingenstans men ni får umgås med henne, jag, Olivia och Sofie sitter utanför.
Precis då plingade det på dörren, jag som trodde att det var Sofie och Olivia hade fel, åter igen stod hon där..
(update: jag är så jävla pisst nu eftersom hela 82 försvann och jag var redan klar med den, så ni får den imorgon eller något, OHHHHHH!!!!)

Postat av: Astrid

ÅHHHH....mera :D:D

hatar jasmine, hon ska alltid förstöra liksom..

2010-12-29 @ 21:39:29
Postat av: Anna

meeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2010-12-29 @ 22:20:37
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Julia

Gaaaaah Jasmine BITCHegas -.-

2010-12-29 @ 22:42:41
Postat av: sandra

mer :d

2010-12-29 @ 22:53:26
Postat av: Julia ♥

Jävla Jasmine !! >:( MEEEEEEEER ♥

men åhååå snälla ladda upp mer nu? :(

2010-12-29 @ 23:14:25
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Julia ♥

Jävla Jasmine !! >:( MEEEEEEEER ♥

men åhååå snälla ladda upp mer nu? :(

2010-12-29 @ 23:14:26
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: vanessa

Heeej älskar novellen :)

till Ida: Har börjat på min igen !!

2010-12-29 @ 23:45:40
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: