A Bieber dream, Chapter 82

- Killar seriöst? Kan ni inte släppa Jasmine så kan ni väll be henne komma hit igen eller något?
- Öh.. ja asså.. mumlade Justin
Nejnejnej dom hade väll int-
- Jo vi tyckte synd om henne så.. vi bad henne komma hit igen.. sa Chaz, tyst.. väldigt tyst.
- Oh great, men kom ihåg att det var DIN idé Justin när hon börjar slå ner mig och mina vänner!
- Nej men Jolina! sa Justin
- Asså vadå Jolina? Jag ska ingenstans men ni får umgås med henne, jag, Olivia och Sofie sitter utanför.
Precis då plingade det på dörren, jag som trodde att det var Sofie och Olivia hade fel, åter igen stod hon där..



- Så nuuuu släpper du in mig va? sa hon samtidigt som hon gick förbi mig och in till killarna, hon kramade Justin först, självklart, sen Ryan och Chaz till sist.
Jag ville bara slå till någon eller något men hejdade mig när jag såg Olivia och Sofie gå mot huset, ÄNTLIGEN!
- Skynda er tjejer! ropade jag och dom halvsprang mot mig, jag kramade dom och vi gick in till dom andra.
Sofies ögon blev ENORMA när hon såg Jasmine sitta där och skratta med killarna.. Ja om ni inte förstår så hatar Sofie Jasmine sådär.. VÄLDIGT mycket! Alla hälsade på varandra men Sofie gav Jasmine bara en bitchblick och så höll dom på kanske i 10 minuter. Det var ganska spänt mellan Olivia och Chaz efter det som hände sist, men dom klarade sig eftersom dom nu satt och snackade.
Jag sneglade mot Sofie som nu härmade Jasmines min och det såg inte normalt ut, jag kunde inte hålla mig för skratt så nu satt jag där och skrattade medans alla andra bara kollade på mig, jag brydde mig inte om det så istället drog jag med mig Olivia och Sofie ut på altanen.
- OOOOOOOOOOOOH MYYYYY GOOOOOD VILKEN BITCH?! halvskrek Sofie när jag stängde glasdörren så dom inte kunde höra oss.
- Haha det menar du inte? Och vad fan var detdär för min du gjorde?! sa jag och började skratta igen när jag tänkte på det.
- Det var Jasmines fula ansikte som jag härmade, herregud jag tål inte henne!
- HAHA! Hon var här innan men jag släppte inte in henne, men sen så tyckte killarna SYYYYYYND om henne, vad fan tänker dom med egentligen?
- Skojar du, varför vill dom ens ha henne här?! röt Olivia.
- Jag vet inte, eller jag vet att Jasmine vill ha tillbaka Justin, och om Justin vill ha henne, om ni vill att jag är helt ärlig.. så vet jag inte vad jag ska tro om det, sa jag och tittade ner.
- Gumman, tänk inte så, han vill ha dig, det vet jag både jag, du, Olivia och Jasmine! sa Sofie och satte sig brevid mig.
- Ja ni vet det, men hon verkar verkligen aldrig ge upp, hur fan kan man förstöra för någon 3 gånger?!
Både Sofie och Olivia kollade på mig med stora ögon, shit.. jag hade ju inte berättat eller jo jag hade självklart berättat för tjejerna om allt, eller nästan.. inte om Jasmine och det hon gjort mot mig och Justin.
- Det har hänt några gånger liksom, jag har förlåtit honom varje gång.. varför gör jag det?!
- För att du älskar honom och han älskar dig, det vet du.
- Tydligen..
JUSTINS PERSPERKTIV:

Att stå där bakom dom och lyssna på hur Jolina berättade för dom om varje fel, misstag jag gjort som sårat henne fick mig och inse att jag bettet mig som ett svin, dom hade inte märkt att jag stått och lyssnat utan jag ville egentligen bara kalla på dom och säga att vi ska käka men fastnade när Jolina sa ''Jag vet inte, eller jag vet att Jasmine vill ha tillbaka Justin, och om Justin vill ha henne, om ni vill att jag är helt ärlig.. så vet jag inte vad jag ska tro om det''. Att hon trodde att jag ville ha tillbaka Jasmine var nog det värsta av allt, jag älskade Jolina och det är Jolina jag ville ha.
- Men Justin är en underbar kille och jag vet inte vad jag skulle gjort utan honom och alla dessa bråk har bara fört oss närmare varandra och det är bara bra. sa Jolina plötsligt, jag log för mig själv och gick fram och kramade henne bakifrån, jag viskade ''jag älskar dig nu, imorgon och föralltid'' i hennes öra och jag såg hur hon log.
Jag la mina händer på hennes midja och snurrade henne så jag kunde se hennes underbara ansikte, jag kysste henne och hon besvarade kyssen, jag älskar henne.

(okej beliebers, jag och Ida skriver så många chapters vi hinner till nyår sen är det nytt år, ny novell, låter bra?:)

Postat av: Julia

yuuuuuup jättebra

2010-12-30 @ 14:33:50
Postat av: Denice

Näää :O

2010-12-30 @ 14:43:46
URL: http://deniices.blogg.se/
Postat av: Anonym

mera mera mera meraa!! :D

2010-12-30 @ 15:14:21
Postat av: Anonym

2010-12-30 @ 15:21:13
Postat av: Julia

Aaaaw! :D

Men då är det bara 2 dagar kvar tills novellen tar slut!? :( skriv måååånga chapters dååå :D

2010-12-30 @ 15:22:41
Postat av: Julia ♥

Jävla Jasmine.. oh well, naw va sött där i slutet :D

MEEEER ♥

2010-12-30 @ 17:56:09
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ni måste hinna få med Paris ju ;)

2010-12-30 @ 18:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: