A Bieber dream, chapter 52

JOLINAS PERSPERKTIV
Jag drog med henne toaletten och hon bara fortsatte gråta, jag fick lite skuldkänslor men det var igenting jag visade direkt..
- Jo..Jo..lina jag är ledsen, jag menar det.. jag vet inte vad som flög i mig, sa hon och snyftade
- Vadå vet inte? Du kysste Chaz efter att ha känt honom i EN dag!
- JAJAJAJA, jag vet.. men Jolina jag gillar honom.. men..
- Men vad? sa jag
- Han gillar inte mig.. sa hon och kollade ner
- Vadå har du frågat honom det?
- Nej det behövdes inte.. han sa vem han gillade efter jag kysste honom..
- Shit Olivia jag är ledsen..
- Jolina.. du förstår inte..
- Vad är det jag behöver förstå?
- Det är dig han.. gillar viskade hon
- VA?! skrek jag och vände mig om mot dom andra och mötte Chazs blick..
- Men vad? sa jag
- Han gillar inte mig.. sa hon och kollade ner
- Vadå har du frågat honom det?
- Nej det behövdes inte.. han sa vem han gillade efter jag kysste honom..
- Shit Olivia jag är ledsen..
- Jolina.. du förstår inte..
- Vad är det jag behöver förstå?
- Det är dig han.. gillar viskade hon
- VA?! skrek jag och vände mig om mot dom andra och mötte Chazs blick..



Han kollade på mig med ett leende. Jag kollade bort och började gå mot justin.
- Kan vi snacka? Sa jag och kollade ner i golvet.
- Ja självklart.. Han tog tag i min hand men jag släppte den. Han kollade frågandes på mig, men jag suckade och drog med honom upp till hans rum. När vi kom in så visste jag inte riktigt vad jag skulle säga.
- Nå? frågade han med lite oro i rösten
- Asså.. eh.. Olivia grät för en väldigt.. konstig anledning..
- Berätta Jolina, du fattar väl att jag blir orolig!
- CHAZ GILLAR MIG! skrek jag och hoppades verkligen att dom där nere inte skulle höra mig.
- haha, va? Chaz är min bästavän och skulle aldrig göra det?
- Så nu ljuger Olivia?
- Nej det säger jag inte, men jag tror inte på att Chaz gillar dig.
- Men förfan Justin, fråga honom själv! Du skulle ändå ''ta ett snack'' med honom, där har du din chans.
- Jaja sure, sa jag och sen viskade tyst för mig själv Patetiskt av Olivia att ljuga om något sånt..
- Dedär hörde jag justin sa jag argt och började gå ner till dom andra.
Vi var faktiskt ett helt gäng, Olivia, Chaz, Ryan, Sam, Jag, Justin och Christian.. den andra killen hade gått hem.

Justin var bakom mig, såklart och jag hoppades nu att han skulle snacka med Chaz och att Chaz skulle erkänna.. Helt seriöst trodde jag på Olivia upp till 100 % även om det är helt sjukt, men japp. Sam och Olivia stog och snackade och resten av killarna gjorde samma sak fast i köket, är dom värsta fiender nu? tänkte jag för mig själv medans jag började gå mot Olivia och Sam, Justin gick till killarna utan att säga ett ord.

- Vi hörde att ni skrek där uppe, är allt ok? frågade Sam
- Justin tror fan inte på mig, sa jag argt
- Driver du med mig? Varför skulle jag ljuga om något sånt? nästan skrek Olivia
- Jag vet att du inte gör det, han ska snacka med Chaz nu.. Seriöst kan jag inte ens kolla på Chaz längre.
- Allvarligt? Det var inte meningen att förstöra allt, men du måste veta! sa Olivia
- Ja, och jag är glad att du berättade, sa jag..

JUSTINS PERSPERKTIV
Jag hade blivit helt chockad när Jolina berättade att Chaz gillade henne.. jag trodde henne, men ändå inte, fast det skulle förklarat varför Chaz suttit och kollat på Jolina så konstigt i bilen.. Jag gick ut i köket till grabbarna och dom snackade om mat, haha typiskt dom! Men brydde dom sig inte vad som hade hänt? Christian har alltid varit lite känslig så han sa inte mycket utan bara kollade på mig med en ''Vad hände'' blick.

- Yo killar, eller Chaz.. Kan vi snacka? sa jag och kollade på Chaz
- Eh, aa sure bro, sa han och lät lite orolig
Vi gick bort till vardagsrummet och jag frågade honom vad som hände mellan honom och Oliva medans jag var där uppe med Jolina..
- Justin, jag lovar.. jag gjorde ingenting, hon kysste mig och hon har flirtat med mig hela kvällen.. ja, jag hakade på lite men det var inte meningen att det skulle gå så långt.. plus gillar jag någon annan, det sista sa han väääldigt tyst, nästan mumlade det.
- Bro, jag förstår dig, men sen är det en till grej.. sa jag
- Vad som hellst.
- Du gillar någon annan?
- Yep, sa han tyst
- Jolina va?
- Va?! nej.. jag kollade på honom med en ''Du behöver inte ljuga'' blick och han ändrade sig direkt.. Jo.. asså förlåt bro!
- Fan Chaz, du vet hur jag känner för Jolina.. hon är mitt allt, jag älskar henne!
- Jag vet Justin, jag har verkligen försökt hålla mig undan men det flög bara ur mig när Olivia kysste mig!
- Jag vet inte vad du ska göra, men kom på något! sa jag och gick där ifrån.

Klockan hade nu blivit mycket och jag var sjukt trött efter all drama ikväll så jag bad grabbarna gå, Jolina sa hejdå till Olivia och Sam. Vi slängde oss i soffan och pustade ut..

Märkte hur peppad jag blev av Julias kommentar, tror det blir sista för ikväll.. MEN! imorgon kommer fler, ska börja lite smått på 53 nu! :D



Postat av: frida

meeer!!

2010-12-11 @ 00:11:38
Postat av: esme

Meeeeer!

2010-12-11 @ 14:35:34
Postat av: esme

snälla skriv mer!

2010-12-11 @ 14:36:09
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA, meeeer ! ♥

2010-12-11 @ 17:21:50
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: