a Bieber dream, Chapter 57

- För att du är perfekt, för att du inte är som alla andra.. du är min shawty och jag älskar dig, jag vill inte leva utan dig och jag tänker INTE släppa dig, aldrig! När han sa allt det kunde jag inte hålla tårarna inne men jag visste inte vad jag skulle säga, jag fick inte fram något.
- Ju..j..u.. justin jag, jag vill men jag kan inte.
- Jolina, ge mig en chans.. jag vet att jag har sabbat allt ganska rejält just nu men det enda jag vill ha just nu är en till chans, ge mig den snälla? Ännu en gång for 3 miljoner tankar igenom mitt huvud och jag orkade knappt tänka..

JUSTIN'S PERSPEKTIV:
- Snälla Jolina.. Sa jag tillslut och kollade henne rakt in i ögonen. När jag sa det så kände jag hur mina ögon fuktades. Jag torkade bort en liten tår och kollade sen på Jolina. Jag böjde mig ner och kysste henne. Hon försökte komma loss men jag tänkte inte släppa henne. Tillslut gav hon upp och lät mig kyssa henne. Hon kysste mig tillbaka och det gick över till hångel. Hon la händerna på min bröstkorg. Det var även några paparazzi's där men jag brydde mig inte. Världen får helt enkelt veta att jag älskar Jolina. Efter ett tag så drog hon sig loss.
- Justin.. Nej! Förlåt.. Men jag kan inte.. Sa Jolina och gick sen därifrån. Jag sprang efter henne och tog tag i henne.
- Snälla .. Ge mig en chans! Det är du som får mig att gå upp på morgonen, du gör mig glad! Du är speciell på ett bra sätt. Det går inte ens att förklara med ord hur jag känner för dig. Ingen tar din plats i mitt hjärta! Och förlåt.. Jag vet inte varför jag kysste Jasmine.. Förlåt, förlåt och förlåt! Jag kan säga det hur många gånger du vill. Jag älskar dig Jolina.. Du är min shawty och mitt allt. Sa jag samtidigt som jag torkade bort några tårar.
JOLINA'S PERSPEKTIV:

När han sa det kunde jag inte hålla mig för tårar. Jag behövde honom.. Jag kan inte läman han för en liten kyss? Jag tog ett djupt andetag och kollade Justin i ögonen.
- Jag älskar dig med.. Sa jag och gav han en kram. Han besvarade kramen och log. Lovar du att det inte händer igen? Sa jag tillslut och kollade oroligt på Justin. Han nickade och tog tag om min midja. Jag kände mig lungn, jag kan lita på honom. Han är för underbar.
- Jag lovar! Sa han och bet sig i läppen. Jag nickade och följde med Justin till hans bil.
- Jag måste somsagt åka till Tyskland nu.. Flyget går om 3 timmar, vi snackade ju lite igår om att du skulle följa med och.. Jag snackade med Scooter och han sa att det var bättre om du åker ner om en vecka. Du har ju inte packat eller ens frågat dina föreldrar? När han sa det så stannade mitt hjärta. Tänk om jag inte fick? Fan fan fan..
- Justin! Tänk om jag inte får? Jag har ju inte ens frågat.. Och hur blir det med skolan? När jag sa det så kollade Justin oroligt på mig. Vad skulle hända nu? Skulle jag få vara själv kvar här i Atlanta? Jag rös av bara tanken. Jag vände mig mot Justin som fortfarande såg orolig ut.
- Åk hem och snacka med dina föreldrar om du kan åka med! Vi kan hämta upp dig nästa vecka när vi åker från Tyskland.. När det gäller skolan så blir du hemskolad med mig.. Jolina, jag vill verkligen ha med dig.. Sa han och jag log.
- Okej.. Sa jag. Men egentligen var det inte okej. Hur skulle jag klara en hel vecka utan honom? Men jag måste lära mig.. Detta kommer inte vara första gången han åker bort. Vad ska jag säga..
JUSTIN'S PERSPEKTIV:

När hon inte sa något mer en okej så kändes det som om hon tevkade. Jag vill heller inte tvinga henne till at följa med. Jag strök min han lätt på hennes kind och kollade mot henne.
- Säkert att du VILL följa med? Sa jag och kollade frågandes på henne. Hon kollade som ett ufo på mig.
- Om jag vill? Tror du ens jag kommer klara en vecka utan dig Justin? Nej.. Vekrligen inte.. Sa Jolina och vi gick in i bilen.
- Jag ber Kenny köra hem dig nu och så ringer du ikväll? Sa jag och hon log. Bilresan var väldigt tyst och jag satt för det mesta och bara glodde på Jolina. Tillslut så kysste jag henne. Hon hade så underbart mjuka läppar. Min tunga rullade runt i hennes mun och jag njöt. Jag njöt av hennes närhet.
När vi kom fram till henne var det dags att säga hejdå. Det var mycket tårar och kramar. Men efter ett tag var jag tvungen att gå, flyget gick snart och vi skulle också hämta upp mamma och mina saker. Så fort vi hade åkt ifrån Jolina så kändes allt tomt. Men samtidigt skönt att få sakna henne. Jag kommer vara så glad för att träffa henne igen!
JOLINA'S PERSPEKTIV:

Vad händer nu? Ska jag vara här i en hel vecka hellt själv? Eller en vecka är ju inte så mycket.. Men jag kommer sakna han så oerhört mycket! Så fort jag kom hem så sprang jag runt som en galning för att hitta min telefon. Efter ett tag så hittade jag den i min smink väska.. Typsikt mig. Jag tog upp min mobil och tänkte först ringa Joanna tills jag kom på att hon var i skolan. Och eftersom jag var hemma idag så kunde jag ju heller inte träffa henne. Jag bestämmde mig sen för att ringa mamma för att fråga, men hon svarade inte. Samma sak med pappa.. Ingen svarade. Jag bestämde mig för att vänta på att dom kom hem. Jag gick upp och satte igång datorn. När jag var inne på internet så sökte jag på twitter och var inne nästan direkt. Jag skrev " Bad day today.. " och skickade det. Sen så kollade jag om Justin hade skrivit något och det hade konstig nog gjort.. " You are my shawty.. I gonna miss you?" När han skrev det så fattade jag att det var till mig. Men skulle fansen också fatta? Jag log för mig själv och tänkte på vilken underbar kille jag hade. När jag hade kollat runt lite så gick jag ner i köket för att ta något att äta. Men kylskåpet var helt tomt, Så jag bestämmde mig för att gå till affären. När jag kommer ut så ser jag några fans som står och skriker att jag ska lämna Justin ifred. Men jag brydde mig inte utan fortsatte gå. Precis när jag skulle gå runt hörnet till affären så känner jag hur någon tar tag i mig. Jag vänder mig om för att se vem det är. När jag såg vem det var så kände jag hur hjärtat stannade.

Vem är det? :o Och vad tyckte ni? :) Kommentera ifall ni vill ha mer ;) Puss ♥


Postat av: Julia

:OOOOOOOOOOO OMG , säkert bara Justin :D men tänk om inte?:OO Hoppas inget händer henne! <33



Snälla en till nuu? <33

2010-12-13 @ 12:58:37
Postat av: frida

meeer!! :D:D

2010-12-13 @ 13:13:46
Postat av: Amanda

meraaa! :D

2010-12-13 @ 15:56:01
Postat av: Mickis

Är det typ någon som hon känner eller vem är det, mer snälla :)

2010-12-13 @ 16:09:21
URL: http://bieberattelse.blogg.se/
Postat av: Mer !

MER :D Haha :)

2010-12-13 @ 16:30:19
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA! OMG VEM ÄR DET SOM TAR TAG I HENNE?! :O

MEEEER ! ♥

2010-12-13 @ 17:34:10
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Maja

OMG tänk och det är JASMINE! :( <3

2010-12-13 @ 18:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: