a Bieber dream, Chapter 75

- Jag lovar.
Vi gick ut till Pattie och Mamma igen, jag berättade att jag ville, jag ville bo med Justin och det är vad jag ska göra, mamma visste att jag skulle säga ja, och det visste Pattie med, Justin också.. men dom hade fel, jag hade tvekat.. men ändå så känns allt perfekt nu när allting är bestämt!
Veckorna gick och mamma hade flyttat till sverige, jag hade bott hos justin i en och en halv månad nu, i början var allt konstigt, men nu är detta mitt hem och Pattie är som min mamma och jag älskar att bo här!


Jag la ner min dagbok som jag hade börjat skriva och la mig sen ner. Jag försökte somna men kunde inte så istället gick jag upp. Jag hade även fått ett eget rum, dom bode ganska stort så det var inga problem. Men jag sov oftast inne hos Justin men han var inte hemma nu. Han var i New York på någon gala. Jag brydde mig inte ens vilken. Pattie var heller inte här eftersom hon hade fölljt med. Jag fick följa med om jag ville men kände att jag och Justin behövde en liten paus. Och jag behövde speciellt paus från alla autografer och bilder och även alla paparazzis. Det kändes som om jag själv var känd när jag var med honom. Jag gick ner för trappan och kollde mig snabbt i spegeln. Jag rotade igenom skåpen för att hitta något att dricka men det var lönelöst. Jag hade vart här i snart 4 dagar utan Justin och Pattie. Det blev lite läskigt på natten men det var inte så farligt. Jag tände upp hela huset. Jag tog tillslut bara ett glas vatten och gick sen upp igen. Jag tog upp mobilen för att börja smsa lite med Justin. "Jag saknar dig så otroligt mycket, och tänk.. Du kommer om 2 dagar igen.." Jag suckade och skickade sen smset. Jag fick snabbt ett sms tillbaka, " Jolina, jag saknar dig med.. Synd att du inte ville följa med! Verkligen synd, men ja! Vi syns om 2 dagar! Föressten, hur är det där hemma? :)" Skrev han. Jag log för mig själv och svarade snabbt tillbaka. "Superbra! Fast det hade vart bättre om du var här, saknar dig somsagt.. Måste sova nu, skola imorgon vet du ;)" skickade jag och la sen ner mobilen. Jag låg och tänkte på sommaren. När jag och Justin skulle till Paris, han hade gett mig det i julklapp. Vi 2 på det lyckligaste hotellet i kärlekens stad, paris. Jag log för mi själv och somnade faktiskt därefter.
Nästa dag:

Jag vaknade faktiskt innan väckarklockan väckte mig. Men jag orkade ändå inte gå upp. Jag sneglade mot klockan och såg att den var halv 11. Först log jag lite men satte mig sen upp i panik. Klockan är halv 11 och jag började för 2 timmar sen. Fan fan fan! Jag drog snabb på mig kläderna och sket i sminket. Fick vara natrulig idag. Jag tog snabbt upp min mobil och skolväska för att springa ut. När jag kom ut så fattade jag att jag hade missat bussen och avr tvungen att vänta på nästa. Så istället gick jag. När jag kom fram till skolan var inte läraren så jätte sur, jag sa förlåt och satte mig på min plats. Skoldagen gick väldigt fort eftersom jag och Joanna hade sjukt kul idag. Tidan gick och Joanna skulle följa med hem till mig, eller ja.. Justin!
JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Jag drog fingrarna löst igenom hennes hår samtidigt som vi kysstes. Hon drog av sig tröjan och jag log lite och kollade på hennes bröst. Jag rullade runt så att hon låg över mig och fortsatte kyssa henne. Jag stoppade in min tunga i hennes mun och vi blev båda mer och mer upphetsade. Jag drog försiktigt fingrarna på hennes rygg ner mot rumpan och hon rös.
- JUSTIN! Skrek någon och jag hoppade till. Jag kollade mig omkring och såg att jag inte alls var med Jolina utan på hotellet i NY. Jag kollade sen upp och såg sen att det var mamma som skrikit på mig.
- Ja? Vad är det.. Mummlade jag och satte mig på sängkanten.
- Vad är det här? Sa mamma och visade mitt x-box som jag hade köpt igår. Jag flinade lite och snappa till mig det. Jag sprang sen in i badrummet och hörde hur mamma suckade utifrån. Jag drog sen av mig kläderna och hoppade in i dushen. Det var så otroligt skönt att dusha så jag trodde jag skulle smällta. Och ännu mer smällte jag när ja gtänkte på att jag skulle få träffa Jolina imorogn igen. Jag hoppade sen ut från dushen och tog snábbt på mig en handduk. Jag satte den runt midjan och fönade håret lite snabbt. Idag var det lite interjuver och även en signering. När mitt hår såg bra ut satte jag snabbt på mig en vit v-ringad tröja och ett par svart jeans. Jag gick sen ut från toaletten och kollade mig omkring. Jag såg mamma sitta vid bordet och gå igenom räkningar. Jag log lite mot henne och gick sen och satte mig i soffan. Jag kopplade in x-boxet i tvn och började sen spela lite på halo. Det var riktigt coolt! Jag spelade tills jag avbröts av mobilen som ringde. Det var Jolina.
- Hej? Har det hänr något? Sa jag lite oroligt i mobilen. Hon skrattde lite och jag log lite av att höra henne skratta.
- Måste det ha hänt något för att få snacka med dig? Sa hon och jag kände hur hon log i telefonen.
- Haha, nej! Självklart inte, vad gör du då?
- Nä, inget speciellt.. Tänkte bara fråga hur du har det och att Joanna fölljer med hem till... dig idag!
- Oss! Harklade jag fram. Jag mår hur bra som helst, själv då? Självklart får hon följa med hem till OSS.. Jolina, du bor där! Du behöver inte ringa och fråga.
- Haha, aww.. Du är så söt! Jag älskar dig och längtar tills imorgon.. Och speciellt tills 21 juni!
- Jolina, jag älskar dig med! Vi får hitta på något kul då! Föressten, vad händer då? Sa jag lite retsamt..
- Vi ska till Paris dummer! Men jag måste gå nu, skolan kallar.. Puss! Sa hon och la på. Jag log lite och la ner mobilen. Jag spelade färdigt och gick sen och mötte Scooter och Kenny för att sen dra till signeringen. När vi kom fram var det för mycket skrikade fans så vi fick gå bakvägen. När jag kom in i den stora salen där signeringen skulle vara sa ledde dom mig till ett litet bord. Jag satte mig ner och dom började direkt släppa in folk och jag skrev en massa autografer.
Många grät och några svimmade till och med. Det kom bara mer och mer fans och man kunde knappt andas av alla männsikor. Jag hade en välldans ont i min hand men ville inte svika fansen. Jag hade skrivit i snart 2 timmar och orkade verkligen inte mer. Men som tur så var det bara någar få männsikor kvar. Det kom fram en jätte söt tjej med brunt långt hår och blåa ögon. Hon log ett jätte fint leende och jag halvlog lite mot henne. Jag skrev en autograf till henne och sen gick hon och jag skrev färdigt dom sista autograferna. Jag gick sen därifrån med några poliser runt mig. Jag hade en väldigt värk i min hand och det dunkade till lite då och då. Tiden gick och det var nu dags för en interjuv med Ellen. Och denna gången skulle jag inte ljuga om Jolina. Vi stog utanför och väntade på att interjuven skulle börja. Dom ropade sen in mitt namn och interjuven började. Elleb frågade mig alla möjliga frågor men dom flesta var som dom vanliga frågorna.
- Dejtar du och Selena Gomez då? Log hon och jag log tillbaka.
- Nej, jag dejtar inte Selena! Hon är som min syter! Sa jag och skrattade lite.
- Okej, men hur är det men hon där Jolina? Har ni något på gång då? Sa Ellen och jag insåg att det var nu som jag skulle berätta. Jag tog ett djupt andetag och kollade in i kameran.

I'm back! Det har ju varit jul och så nu, så jag har inte kunnat upptadera! :) Men ska försöka slänga in minst 1 till idag om inte 2! Puss♥



Postat av: Anonym

åhh super bra!! mera meeera! :D

2010-12-25 @ 22:38:11
Postat av: Anna

mer :D

2010-12-25 @ 22:44:37
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: ffrida

jaa meer ikväll!! älskar eran blogg den är så sjukt bra!!:)<3

2010-12-25 @ 23:13:35
Postat av: Julia

När ska Elma skriva ? :D:D

2010-12-26 @ 02:21:25
Postat av: Anonym

toppen! Det är as braaaaa!!:D

2010-12-26 @ 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: