a Bieber dream, chapter 47

- Jag vet inte? Vi kan ju se the Last song? Hon log och vi beställde biljetter. Vi gick sen hand i hand in i bion tills Jolina släppte mig och började skaka..

Jag kollade mig omkring och såg några fans komma imot mig. Var det därför Jolina släppte mig? Dom frågade efter några autografer och dom fick det. Tills en tjej började skratta av att hon såg Jolina.
- Så du har torra kläder på dig nu? Sa en av tjejerna och skrattade. Jag fattade inget. Jag kollade snabbt på Jolina som såg väldigt upprörd ut. Jag tog tag i hennes hand igen men hon drog bara bort den.
- Är det hon? Fnittrade en av dom andra tjejerna.
- Va? Röt jag och kollade stressat mig omkring.
- Fan vad ful.. Sa plötsligt en av tjejerna. Jag kände hur jag började koka. Ingen har rätt att kalla någon ful.
- Vad fan sa du? Varför kallade du min flickvä... Sa jag och tänkte efter. Vad fan säger jag, tänk om inte hon såg mig som hennes pojkvän? Jag skulle precis vända mig om när jag såg att Jolina hade gått. Jag gav en arg blick mot tjejerna och sprang sen iväg mot utgången. På utsidan mötte jag Kenny som inte hade sett Jolina. Efter en lång tids letande så bestämde jag mig för att åka hem. Antagligen så var hon hemma hos sig. Jag la mig i sängen och kollade upp i taket. Tänk om hon inte kommit hem? Tänk om hon är sur på mig? Jag bestämde mig för att åka hem till henne. När jag väll stog utanför så tog jag ett djupt andetag och rinde på dörren.
- Hej? Sa tillslut någon och jag kollade upp. Där stog Jolina's pappa.
- Hej.. Det är jag som är Bieber, Justin Bieber! Log jag och skakade hand med honom.
- Jodå, jag vet! Sa han och log. Jag frågade om Jolina var hemma och det var hon. Jag nickade och gick upp till hennes rum. Jag öppnade försiktigt dörren och där satt hon. Hon satt vid skrivbordet och pratade i telefon. Jag klev sakta in i rummet så att hon inte skulle höra mig. Jag ställde mig precis bakom henne och började kyssa henne lite lätt i nacken samtidigt som jag höll om henne.

- GAAAH! Skrek Jolina och andades tungt. " Vad hände?" Hörde jag personen i telfonen säga. Det var en kille, det hörde man. Jag kollade på henne och fick ögonkontakt. Jag log men hon log inte tillbaka. Jag blev plötsligt stel och fick fram ett förlåt. Hon suckade och kollade frågandes på mig.
- Vad gör du här? Sa Jolina argt.
- Vad har jag gjort, förlåt om jag gjorde något fel. Och vad var det med dom fansen? Jag måste få skriva autografer. Det får du stå ut med.
- Stå ut med det? Dom var ju för i helvete dumma i huvudet. Jag har träffat dom förut och då hällde dom VATTEN över mig. Och nu sa dom att jag var ful? Är det så kul att höra? hah? Tycker du det eller? Sa Jolina och det sista nästan skrek hon. Jag skakade på huvudet och drog upp henne från stolen.
- Nej.. Du skulle sagt något.. Och du är verkligen inte ful. Du är det finaste som finns. Sa jag och försökte krama henne. I början drog hon sig undan men sen så gick hon med på det. Jag log lite och jag ville aldrig släppa taget om henne. Hon var så underbar, hon är inte som alla andra. Gillar mig för att jag är känd eller för hur jag ser ut. Hon har sin egna stil och visar det på ett bra sätt. Hon är hellt enkelt perfekt. Jag log lite av att jag hade en sån underbar tjej i mina armar.
- Hej.. Sa jag tillslut.
- Hej?
- Ja, Hej.. Jag har inte fått säga det innan du hoppade på mig. Sa jag och log. Hon suckade och skakade på huvudet och kollade bort.
- Vad är det? Stönade jag lite tyst.
- Inget.. Det är bara det att det redan är fredag och imorgon är det halloween. Du ska snart åka!
- Måndag.. Suckade jag. Och så kom jag och tänka på imorgon.
- Ja jusdet! Vill du ta med en kompis och möta mig och killarna i stan imorgon? Vi tänkte träffas och ha kul? Det är ju trotsallt halloween. Så kan alla sova hos mig? Mamma ska ändå sova borta och trots att jag är.. känd.. så vill jag ha kul! Jag är ju 16 år, jag gör roliga saker och busar och hittar på saker med tjejer.. Och kolla på dig? Ingen har ju snyggare rumpa! Log jag tills jag kom på vad det sista jag sa var. Jolina började gapflabba och jag kände hur jag blev röd om kinderna. Varför sa jag så? Jolina kollade på mig med ett hånflin.
- Jag vet! Flinade hon. Jag log och lutade mig framåt. Hon tag tag i min nacke och jag rös. Jag snuddade hennes mjuka läppar och vi kysstes. Jag drog sakta igenom min fingertoppar i hennes hår. Jag drog med henne till sängen utan att avbryta kyssen. Jag la mig ner så hon log överst och jag la ena min hand på hennes rumpa. Hon var så underbart het. Hon tog sakta in sin hand i min tröja och kramade om mig. Jag drog henne hårt intill mig och jag kunde nästan känna hennes hjärtslag. Jag la försiktigt andra handen på hennes bröst och hon rös till. Efter ett tag så släppte hon taget och jag bara låg där med henne på magen.
- Jag älskar dig.. Mummlade hon tillslut mot min bröstkorg. Jag älskade henne också men jag sa inget. Hon satte sig upp och log.

JOLINA'S PERSPEKTIV:

- Jag ska ta en dush, du kan låna datorn så länge? Sa jag och flinade. Jag visste att han skulle kolla bilderna igen men jag hade fört över allt till ett usb och då skulle han inte se dom. Han nickade och log. Jag dushade snabbt och gick sen in rummet. Han stog och kollade på mig med ett hånflin.. Vad hålde han på med?

Hihi , Kommentera så kommer 48 upp! :D Kom igeeeeeeen ♥


Postat av: Lollo

meer :D

2010-12-06 @ 19:44:50
Postat av: Elle

MEEEEEEEEEEEEEEER, AWESOME !!! SNÄLLA MER IKVÄLL !! :)

2010-12-06 @ 19:45:33
Postat av: Julia

Fett braaa! vill ha mer nuuuu bror!!

2010-12-06 @ 19:50:24
Postat av: sandra

MEEEEEEEER

2010-12-06 @ 19:53:16
Postat av: Julia <3

Asså den här bloggen är awesome :)

2010-12-06 @ 19:54:54
URL: http://bieberattelse.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeer:_D

2010-12-06 @ 20:04:51
Postat av: Anonym

WAAAAaaaaahhhhHHhhhh:)) Snälla meeeeerrr ikväll!:DD

2010-12-06 @ 20:06:33
Postat av: bella

meeer meeer meeer meeeer meeer meeer meeer snällaaaaa! :D

2010-12-06 @ 20:16:58
Postat av: Ebla

Jätte bra! ska snart sova så kan du snälllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa skriva än innan det! INNAN KLOCKAN 9!

2010-12-06 @ 20:35:01
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: ida

MEEEER :D

2010-12-06 @ 20:35:47
Postat av: celine

mer

2010-12-06 @ 20:39:31
Postat av: Julia

asbra , mer ikväll?1 ;o :)

2010-12-06 @ 20:48:03
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Mer! :*

2010-12-06 @ 20:53:36
Postat av: linnea

meer!!! snälla en till idag?:D älskar bloggen!!

2010-12-06 @ 20:59:17
Postat av: justinsjulija

meraa ! :D

2010-12-06 @ 21:23:35
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: