a bieber dream, Chapter 10

Jag vänder mig om och där stog Justin och kollar som med stora ögon. Men han rättar till sig själv och blundar. Jag satte mig ner så att mina bröst var under vattnet. Lite längre bort så såg jag min BH flyta iväg.
- Vad fan gör du? Fräser jag åt Justin. Justin gå och hämtar min BH och kommer tilbaka och ger den till mig.
- Förlåt, jag skulle bara ta tag i dig men så råkade jag ta tag i din BH.. Jag drog lite hårt så att det gick sönder.. Förlåt, jag ska köpa en ny åt dig! Jag lovar.. Grubblade han.
- Okej! Sa jag och tänkte ge honom en kram så jag ställde mig upp men kom snabbt på att jag inte hade någon BH på mig. Justin Fnittra till lite, Samma sak med Christian. Jag skelade på ögonen. Vad fan skulle jag göra nudå?
- Justin, hur ska jag komma upp? Ni kommer kolla.. Det vet jag utan tvekan! Tvekade jag lite (haha) Hon kollade snabbt på Caitlin och gick mot henne. Jag frågade vad hon tyckte jag skulle göra eftersom hon var tjej hon med. Hon sa att jag kunde springa upp medans hon såg till att dom inte kollade. Caitlin var igentligen jätte snäll! Jag gjorde som hon sa och sprang upp. Hon sa att dom inte kollade och jag litade på henne. När jag fått på mig min tröja så satte jag också på mig min munkjacka. Det började bli kallt. Jag tog även på mig mina shorts. Men jag hade inga extra trosor så jag fick gå runt där med blöta trosor. Men det skumma var att det fortfarande inga paparazzi's här. Jag kom på att jag inte ens visste vart vi va. Nu såg jag Justin, Christian och Caitlin komma upp. Dom kom fram till mig och började skaka av sig vattnet så jag blev hellt pissblöt. Jag hoppade till och ställde mig upp.
- Tack då! Grubblade jag. Dom flinade alla tre åt mig och tog sen på sig. I bilen påväg hem skulle Caitlin och Christian med. Justin som körde satt där framme med Caitlin för hon var åksjuk. Och jag var tvungen att sitta där bak med Christian och Kenny. Jag satt i mitten och på min högra sida satt Christian och på den vänstra satt Kenny. Christian började flinna mot mig. Jag flinnade tilbaka och började kittla honom. Han satt och skrek som en tjej.  Justin satt där fram och pratade med Caitlin som om dom vore vuxna. Jag och Christian satt och fnissa lite åt det. Dom var endå två år äldre än oss och det kändes lite skumt. Justin hade tidigare sagt att han inte alls tyckte att jag verkade yngre än honom och att jag var väldigt mogen för min ålder. Jag fnissade lite åt det för jag kom och tänka på att Justin och Christian var ganska omogna. Jag lutade mig lite mot Christians axel för jag hade inte med mig någon kudde eller så. Och allt blev svart.
JUSTIN'S PERPEKTIV:
Jag såg hur Jolina somnade på Christian's axel. Det högg till lite i mig, gillade dom varandra? Men så kunde jag inte tänka heller.. Jag var inte ens tillsammans med Jolina. Vi var bara kompisar. Jag sneglade bak snabbt och såg att Christian hade somnat på Jolinas huvud. Ska jag var ärlig så såg dom ganska söta ut tillsammans. Nu blev jag ännu läsnare. Men Christian skulle aldrig göra något sånt åt mig? Eller vadå, hon gillar inte ens mig. Och jag gillar henne bara som en kompis. Jag kollade fram igen på Caitlin istället. Hon ledde och jag ledde tillbaka. Sen så kollade hon på mig och öppnade munnen.
- Gillar du Jolina? Sa Caitlin och ledde. Hon såg inte alls beskymmrad ut, hon såg bara glad ut för min skull. Jag tvekade lite och visste inte riktigt vad jag skulle säga. Jag kollade snabbt bak för att kolla om hon hade vaknat till men det hade hon inte.
- Ja, som en kompis! Mummlade jag. Jag kollade oroligt på Caitlin som om hon trodde att jag gillade Jolina mer än bara en kompis. Caitlin nickade och kollade ut genom fönstret. Tillslut somnade hon med. Hon var så söt när hon sov, men det var ifs Jolina med. Nu sov alla tom Kenny. Jag var också ganska trött men jag körde så jag kunde inte somna. Vi hade vart lite utanför staden där vi bodde. Men nu var det bara 30 minuter kvar så vänder jag mig om för att kolla till dom där bak och då..
Det var igentligen ingen våg, utan det var Christian som hade tryck ner mig efter att jag hade skvätt på honom. När jag kom upp ur vattnet igen så ledde han lite smått och sprang åt sidan. Sen så känner jag att någon tar tag i min BH och drar mig tillbaka och BH går sönder..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bild när jag och Christian plaska runt i vattnet.
Jag vänder mig om och där stog Justin och kollar som med stora ögon. Men han rättar till sig själv och blundar. Jag satte mig ner så att mina bröst var under vattnet. Lite längre bort så såg jag min BH flyta iväg.
- Vad fan gör du? Fräser jag åt Justin. Justin gå och hämtar min BH och kommer tilbaka och ger den till mig.
- Förlåt, jag skulle bara ta tag i dig men så råkade jag ta tag i din BH.. Jag drog lite hårt så att det gick sönder.. Förlåt, jag ska köpa en ny åt dig! Jag lovar.. Grubblade han.
- Okej! Sa jag och tänkte ge honom en kram så jag ställde mig upp men kom snabbt på att jag inte hade någon BH på mig. Justin Fnittra till lite, Samma sak med Christian. Jag skelade på ögonen. Vad fan skulle jag göra nudå?
- Justin, hur ska jag komma upp? Ni kommer kolla.. Det vet jag utan tvekan! Tvekade jag lite (haha) Hon kollade snabbt på Caitlin och gick mot henne. Jag frågade vad hon tyckte jag skulle göra eftersom hon var tjej hon med. Hon sa att jag kunde springa upp medans hon såg till att dom inte kollade. Caitlin var igentligen jätte snäll! Jag gjorde som hon sa och sprang upp. Hon sa att dom inte kollade och jag litade på henne. När jag fått på mig min tröja så satte jag också på mig min munkjacka. Det började bli kallt. Jag tog även på mig mina shorts. Men jag hade inga extra trosor så jag fick gå runt där med blöta trosor. Men det skumma var att det fortfarande inga paparazzi's här. Jag kom på att jag inte ens visste vart vi va. Nu såg jag Justin, Christian och Caitlin komma upp. Dom kom fram till mig och började skaka av sig vattnet så jag blev hellt pissblöt. Jag hoppade till och ställde mig upp.
- Tack då! Grubblade jag. Dom flinade alla tre åt mig och tog sen på sig. I bilen påväg hem skulle Caitlin och Christian med. Justin som körde satt där framme med Caitlin för hon var åksjuk. Och jag var tvungen att sitta där bak med Christian och Kenny. Jag satt i mitten och på min högra sida satt Christian och på den vänstra satt Kenny. Christian började flinna mot mig. Jag flinnade tilbaka och började kittla honom. Han satt och skrek som en tjej.  Justin satt där fram och pratade med Caitlin som om dom vore vuxna. Jag och Christian satt och fnissa lite åt det. Dom var endå två år äldre än oss och det kändes lite skumt. Justin hade tidigare sagt att han inte alls tyckte att jag verkade yngre än honom och att jag var väldigt mogen för min ålder. Jag fnissade lite åt det för jag kom och tänka på att Justin och Christian var ganska omogna. Jag lutade mig lite mot Christians axel för jag hade inte med mig någon kudde eller så. Och allt blev svart.
JUSTIN'S PERPEKTIV:
Jag såg hur Jolina somnade på Christian's axel. Det högg till lite i mig, gillade dom varandra? Men så kunde jag inte tänka heller.. Jag var inte ens tillsammans med Jolina. Vi var bara kompisar. Jag sneglade bak snabbt och såg att Christian hade somnat på Jolinas huvud. Ska jag var ärlig så såg dom ganska söta ut tillsammans. Nu blev jag ännu läsnare. Men Christian skulle aldrig göra något sånt åt mig? Eller vadå, hon gillar inte ens mig. Och jag gillar henne bara som en kompis. Jag kollade fram igen på Caitlin istället. Hon ledde och jag ledde tillbaka. Sen så kollade hon på mig och öppnade munnen.
- Gillar du Jolina? Sa Caitlin och ledde. Hon såg inte alls beskymmrad ut, hon såg bara glad ut för min skull. Jag tvekade lite och visste inte riktigt vad jag skulle säga. Jag kollade snabbt bak för att kolla om hon hade vaknat till men det hade hon inte.
- Ja, som en kompis! Mummlade jag. Jag kollade oroligt på Caitlin som om hon trodde att jag gillade Jolina mer än bara en kompis. Caitlin nickade och kollade ut genom fönstret. Tillslut somnade hon med. Hon var så söt när hon sov, men det var ifs Jolina med. Nu sov alla tom Kenny. Jag var också ganska trött men jag körde så jag kunde inte somna. Vi hade vart lite utanför staden där vi bodde. Men nu var det bara 30 minuter kvar så vänder jag mig om för att kolla till dom där bak och då..
__________________________________________________________________________________
Måste sticka nu, skola vettni! Ha det bra så länge så slänger jag upp några delar när jag kommer hem. Hoppas ni gillar kapitlet ;) Kommentera! :)

Postat av: madde

Mer!<3 ÄLSKAR DEN!<3

2010-11-24 @ 14:09:07
URL: http://madeleneskogs.blogg.se/
Postat av: isabell

den är bra!

mera mera mera! :D

2010-11-24 @ 14:26:24
Postat av: Julia

aaaaasbra , älskar den :)

2010-11-24 @ 15:21:28
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Manal - Bloggen om Justin Drew Bieber

den va jätte bra !

2010-11-24 @ 15:47:16
URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/
Postat av: elle

MEEEEEEEEEEEEER AWESOME !!!!!!!!!!!!

2010-11-24 @ 15:56:52
Postat av: Julia ♥

Bra! Men jag gillar inte stämningen :( snälla låt Justin och Jolina bli ihop???

Det heter "log" inte "ledde". Gillar inte att Jolina är så känslig ;O

2010-11-24 @ 15:57:36
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

gillar din noveill, spännande. Men som andra sagt, det heter log inte ledde, höll istället för hållde osv.. hur gammal är du förresten?

2010-11-24 @ 16:56:41
Postat av: ella

omb! meer!

2010-11-24 @ 17:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: