a bieber dream, Chapter 11

.. Ser jag att Christian smeker Jolinas kind. Det högg verkligen till. Men varför? Jag var hennes kompis. Jag kollade ut för jag ville inte se mer. Men han kan ju för i helvete gilla någon han precis träffat. Jag kände att mina ögon fuktades lite. Men jag började inte gråta, jag hade ingen anledning till att gråta. Jag satte på lite värme, det var väldigt kallt i bilen. Jag suckade lite smått för mig själv och kollade ut på vägen och sen på klockan som nu var halv 10 på kvällen. Jag skulle först köra hem Caitlin och Christian. Sen Jolina. Jag körde lite snabbare och vi var tillslut utanför Cailtin och Christian's hus. Jag petade lite på Cailtin som hade sovit, sen så kollade jag bak. Jag tänker inte väcka Christian, det får Cailtin göra. Jag såg hur Caitlin gick ur bilen och öppnade där bak. Hon rörde lite på Christian så att han vaknade, Jolina vaknade av att han gick.  Jag kollade bak och log. Hon såg så söt ut, hellt ny vaken med hon såg endå så fräsh ut. Jag vinkade hejdå till Cailtin och Christian och frågade om Jolina ville hoppa fram. Hon nickade och gick ur bilen och gick sedan in där fram.
- Är det långt kvar? Log Jolina. Hon hade verkligen ett underbart leende.
- Jag är snart hemma hos dig! Sa jag och log tillbaka. Jag startade bilen och började åka hem till Jolina. Kenny hade vaknat till lite och satt och skrev några papper. Jag kollade på Jolina som kollade ut ur fönstret. Efter ett tag så vände hon blicken och kollade på mig. Jag kolla tillbaka på vägen igen. När vi väl var framme vid hennes hus så följde jag henne till dörren för att säga hejdå.
- Hejdå Justin! Sa hon och gav mig en kram. Hon kramade mig länge och släppte inte taget. När hon väl släppt taget så kollade hon ut på gatan. Jag vände mig om och där stog det några paparazzi's. Hur kunde dom hinna hit så fort? Hur kunde dom veta vart jag var.
- Jag kommer till dig imorgon innan jag åker! Mummlade jag i Jolina öra. Hon nickade och gav mig en snabb kram igen innan hon gick in. Jag log lite smått för mig själv.
JOLINAS PERSPEKTIV:
Ska jag vara ärlig så kändes det lite tråkigt att Justin skulle åka. Skulle gärna vilja träffa honom lite mer innan han åker. Jag tog ett djupt andetag innan jag gick in för jag visste att mamma och pappa skulle få panik när jag kom hem för jag hade glömt mobilen hemma. Jag öppnade dörren och gick in.
- Jolina! Vad har du varit? Vi har vart jätte orliga! Kom mamma fram och sa till mig oroligt. Jag grubblade fram ett litet förlåt och mamma nickade. Jag förklarade för mamma varför jag kommer nu och allt hon ville veta. När hon hade fått veta allt så gick jag upp på mitt rum. När jag var uppe ställde jag mig framför spegeln. Jag såg hemsk ut. Såg verkligen nyvaken ut, Fast jag igentligen skulle sova nu. Jag tog av mig mina blöta shorts och byte trosor. Jag sket i att ta på mig en Bh, jag skulle endå sova nu. Jag tog på mig ett rosa nattlinne. Jag gick in på toaletten och borsta tänderna. För nu hade vi en vanlig tandkräm. Mycket godare en mint. Jag tvättade av anstiktet. Jag funderade på om jag skulle dusha. Men jag gör det på morgonen istället. Jag gick ut ur badrummet och ropade snabbt godnatt till mamma och pappa. Dom svarade godnatt tillbaka. Jag log för mig själv och gick in på rummet. Jag släckte rummet och tog upp min ipod. Jag valde låten "U smile" av självklart Justin Bieber om ingen annan. Jag la mig ner i sängen och somnade nästan direkt.
Nu sov alla tom Kenny. Jag var också ganska trött men jag körde så jag kunde inte somna. Vi hade vart lite utanför staden där vi bodde. Men nu var det bara 30 minuter kvar så vänder jag mig om för att kolla till dom där bak och då..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Justin när utanför bilen med Christian i bakgrunden.

.. Ser jag att Christian smeker Jolinas kind. Det högg verkligen till. Men varför? Jag var hennes kompis. Jag kollade ut för jag ville inte se mer. Men han kan ju för i helvete gilla någon han precis träffat. Jag kände att mina ögon fuktades lite. Men jag började inte gråta, jag hade ingen anledning till att gråta. Jag satte på lite värme, det var väldigt kallt i bilen. Jag suckade lite smått för mig själv och kollade ut på vägen och sen på klockan som nu var halv 10 på kvällen. Jag skulle först köra hem Caitlin och Christian. Sen Jolina. Jag körde lite snabbare och vi var tillslut utanför Cailtin och Christian's hus. Jag petade lite på Cailtin som hade sovit, sen så kollade jag bak. Jag tänker inte väcka Christian, det får Cailtin göra. Jag såg hur Caitlin gick ur bilen och öppnade där bak. Hon rörde lite på Christian så att han vaknade, Jolina vaknade av att han gick.  Jag kollade bak och log. Hon såg så söt ut, hellt ny vaken med hon såg endå så fräsh ut. Jag vinkade hejdå till Cailtin och Christian och frågade om Jolina ville hoppa fram. Hon nickade och gick ur bilen och gick sedan in där fram.
- Är det långt kvar? Log Jolina. Hon hade verkligen ett underbart leende.
- Jag är snart hemma hos dig! Sa jag och log tillbaka. Jag startade bilen och började åka hem till Jolina. Kenny hade vaknat till lite och satt och skrev några papper. Jag kollade på Jolina som kollade ut ur fönstret. Efter ett tag så vände hon blicken och kollade på mig. Jag kolla tillbaka på vägen igen. När vi väl var framme vid hennes hus så följde jag henne till dörren för att säga hejdå.
- Hejdå Justin! Sa hon och gav mig en kram. Hon kramade mig länge och släppte inte taget. När hon väl släppt taget så kollade hon ut på gatan. Jag vände mig om och där stog det några paparazzi's. Hur kunde dom hinna hit så fort? Hur kunde dom veta vart jag var.
- Jag kommer till dig imorgon innan jag åker! Mummlade jag i Jolina öra. Hon nickade och gav mig en snabb kram igen innan hon gick in. Jag log lite smått för mig själv.
JOLINAS PERSPEKTIV:
Ska jag vara ärlig så kändes det lite tråkigt att Justin skulle åka. Skulle gärna vilja träffa honom lite mer innan han åker. Jag tog ett djupt andetag innan jag gick in för jag visste att mamma och pappa skulle få panik när jag kom hem för jag hade glömt mobilen hemma. Jag öppnade dörren och gick in.
- Jolina! Vad har du varit? Vi har vart jätte orliga! Kom mamma fram och sa till mig oroligt. Jag grubblade fram ett litet förlåt och mamma nickade. Jag förklarade för mamma varför jag kommer nu och allt hon ville veta. När hon hade fått veta allt så gick jag upp på mitt rum. När jag var uppe ställde jag mig framför spegeln. Jag såg hemsk ut. Såg verkligen nyvaken ut, Fast jag igentligen skulle sova nu. Jag tog av mig mina blöta shorts och byte trosor. Jag sket i att ta på mig en Bh, jag skulle endå sova nu. Jag tog på mig ett rosa nattlinne. Jag gick in på toaletten och borsta tänderna. För nu hade vi en vanlig tandkräm. Mycket godare en mint. Jag tvättade av anstiktet. Jag funderade på om jag skulle dusha. Men jag gör det på morgonen istället. Jag gick ut ur badrummet och ropade snabbt godnatt till mamma och pappa. Dom svarade godnatt tillbaka. Jag log för mig själv och gick in på rummet. Jag släckte rummet och tog upp min ipod. Jag valde låten "U smile" av självklart Justin Bieber om ingen annan. Jag la mig ner i sängen och somnade nästan direkt.
___________________________________________________________________
Ni får mer idag om ni kommenterar som sagt;) puss ida.

Postat av: caroline

SKRIV MER MER MER MER MER !!!!!! :D

2010-11-24 @ 17:14:10
URL: http://linnochcarolines.blogg.se/
Postat av: Ella

OMB, AWESOME MEEEEEEEEEEEEEEEER !!!!!!!!!

2010-11-24 @ 17:22:04
Postat av: victoria

du r riktigt bra fortsätt!!

2010-11-24 @ 17:29:09
Postat av: ELMA

verkligen grymt bra!! mermermer

2010-11-24 @ 17:34:28
Postat av: neejra<3

JÄTTEBRA fortsätt skriva!!

2010-11-24 @ 17:59:52
Postat av: LINNEAaa<3

skitbra

2010-11-24 @ 18:15:58
Postat av: amanda

MEER :O

2010-11-24 @ 18:59:55
URL: http://yoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: