a bieber dream, Chapter 14

..iaktar mig. Jag kollade mig omkring och jag ser ingen. Jag vet att någon glor på mig, jag känner det så väll. Jag blir lite rädd, Jag går ur bilen för att gå in när jag känner att någon tar tag i min arm.
- Jolina, hur mår du? Hör jag någon säga. jag vänder mig om och där står Christian.
- Hej! Vad tror du? Jag hållde precis på att bli våldtagen! säger jag med gråten i halsen och ger han en kram. *Du kom* Viskade jag i hans öra. Bakom honom kommer Caitlin springandes.
- OMG! HUR MÅR DU JOLINA? Vi blev jätte oroliga! Säger Cailtin och jag ser en lättnad på hennes min. Jag skakar på huvudet och kramar nu Caitlin.
- Tack för att ni kom! Sa jag och kände mig på lite bättre humör. Sen kom jag på att Jovana var där inne. Hon var väldig tyst, tänk om det hänt henne något? Jag springer in genom dörren och ropar på Jovana. Hon kommer ner för trappan. Man såg att hon hade fått ett slag i ansiktet. Jag springer fram till henne och mummlar att jag älskar henne.
- Hann smet ut genom fönstret! Grubblade hon. Jag kollade på henne.
- Slog han dig? Säger jag samtidigt som tårarna rinner ner. Hon bara nickade och sätter sig i soffan. Jag ber henne vänta och går ut till Christian och Caitlin.
- Tack! Sa jag ännu en gång. Dom bara nickade.
- Vill ni komma in? Sa jag och kom sen på att jag bara stog där i trosor och BH fast med Jovana's tröja över. Dom skakade på huvudet.
- Du behöver tid med din syster efter det som hände! Sa Caitlin och Christian nickade. Jag log och gav dom båda en kram och sen hoppade dom in i bilen och körde hem. Jag stängde dörren och gick mot Jovana som satt i soffan och nu hade satt på TVn.
- Jag älskar dig! Mummlade jag mot Jovannas arm. Jag satte mig sen i hennes famn och började gråta. Hon tårkade bort några tårar och frågade när mamma och pappa kom hem. Jag bara suckade och sa lågt att dom skulle komma snart. Jag snyftade och Jovanna kollade på mig som inget hade hänt. Så började hon kittla mig. Jag började asgarva, Jag försökte komma loss och så började jag kittla henne. Vi skrattade som två fån. Jag ställde mig upp och hon frågade mig oroligt vart jag skulle. Jag skulle upp och ta på mig mina kläder. Jag gick upp för trappan och började skaka lite. Jag kommer ihåg från när jag och Jonas var tillsammans. Jag fattar inte hur jag har kunnat lita på honom. Jag fick en klump i halsen och såg nu att jag hade 3 missade samtal från Justin. Jag ringde upp Justin och han svarade.
- Hallå? Sa jag och log lite för mig själv.
- HEJ! Varför har du inte svarat? Jag blev orolig Jolina! Jag kände en klump i halsen. Blev han orolig för mig?  Jag saknar honom, det gör jag.
- Det är ingen fara, det hände en sak bara..
- Men Jolina, Varför springer du ut i BH och trosor? Sa Justin och suckade.
- M..me..men hur vet du det?
- Ja, det står ju överallt på internet att MIN flickvän går runt nästan naken, och så är det ju fullt med bilder? Vad fan säger han. Det får inte vara sant.. Jag trodde jag skulle börja gråta och var tvungen att snyfta till.
- Justin.. Jag var nära på att bli våldtagen av mitt ex. Han har försökt förut men lyckades inte då heller, Men sist så slog han mig hårt på låret med sitt skärp och det är därför jag har ett blåmärke. Jag lyckades smita ifrån honom och kunde inte vara kvar hemma för det var där han var. Så jag sprang ut! Sa jag och snyftade till. Han var hellt tyst i luren. Efter ett tag så hörde jag..
- JONAS, HAN KANSKE ÄR KVAR!? Gråter jag. Jovana kommer tillbaka och sätter sig brevid och säger tyst *Det spelar ingen roll, han är bara 16 och jag fyller snart 18. Han har försökt innan, kommer du ihåg?* Jag nickade och hon gick in. Jag satt kvar i bilen och jag känner hur någon..
---------------------------------------------------------------------------------------------------
(hittade ingen bra bild just nu:)
..iaktar mig. Jag kollade mig omkring och jag ser ingen. Jag vet att någon glor på mig, jag känner det så väll. Jag blir lite rädd, Jag går ur bilen för att gå in när jag känner att någon tar tag i min arm.
- Jolina, hur mår du? Hör jag någon säga. jag vänder mig om och där står Christian.
- Hej! Vad tror du? Jag hållde precis på att bli våldtagen! säger jag med gråten i halsen och ger han en kram. *Du kom* Viskade jag i hans öra. Bakom honom kommer Caitlin springandes.
- OMG! HUR MÅR DU JOLINA? Vi blev jätte oroliga! Säger Cailtin och jag ser en lättnad på hennes min. Jag skakar på huvudet och kramar nu Caitlin.
- Tack för att ni kom! Sa jag och kände mig på lite bättre humör. Sen kom jag på att Jovana var där inne. Hon var väldig tyst, tänk om det hänt henne något? Jag springer in genom dörren och ropar på Jovana. Hon kommer ner för trappan. Man såg att hon hade fått ett slag i ansiktet. Jag springer fram till henne och mummlar att jag älskar henne.
- Hann smet ut genom fönstret! Grubblade hon. Jag kollade på henne.
- Slog han dig? Säger jag samtidigt som tårarna rinner ner. Hon bara nickade och sätter sig i soffan. Jag ber henne vänta och går ut till Christian och Caitlin.
- Tack! Sa jag ännu en gång. Dom bara nickade.
- Vill ni komma in? Sa jag och kom sen på att jag bara stog där i trosor och BH fast med Jovana's tröja över. Dom skakade på huvudet.
- Du behöver tid med din syster efter det som hände! Sa Caitlin och Christian nickade. Jag log och gav dom båda en kram och sen hoppade dom in i bilen och körde hem. Jag stängde dörren och gick mot Jovana som satt i soffan och nu hade satt på TVn.
- Jag älskar dig! Mummlade jag mot Jovannas arm. Jag satte mig sen i hennes famn och började gråta. Hon tårkade bort några tårar och frågade när mamma och pappa kom hem. Jag bara suckade och sa lågt att dom skulle komma snart. Jag snyftade och Jovanna kollade på mig som inget hade hänt. Så började hon kittla mig. Jag började asgarva, Jag försökte komma loss och så började jag kittla henne. Vi skrattade som två fån. Jag ställde mig upp och hon frågade mig oroligt vart jag skulle. Jag skulle upp och ta på mig mina kläder. Jag gick upp för trappan och började skaka lite. Jag kommer ihåg från när jag och Jonas var tillsammans. Jag fattar inte hur jag har kunnat lita på honom. Jag fick en klump i halsen och såg nu att jag hade 3 missade samtal från Justin. Jag ringde upp Justin och han svarade.
- Hallå? Sa jag och log lite för mig själv.
- HEJ! Varför har du inte svarat? Jag blev orolig Jolina! Jag kände en klump i halsen. Blev han orolig för mig?  Jag saknar honom, det gör jag. Men varför hade han blitt orolig. Nu blev jag själv lite smått orolig.
- Det är ingen fara, det hände en sak bara..
- Men Jolina, Varför springer du ut i BH och trosor? Sa Justin och suckade.
- M..me..men hur vet du det?
- Ja, det står ju överallt på internet att MIN flickvän går runt nästan naken, och så är det ju fullt med bilder? Vad fan säger han. Det får inte vara sant.. Jag trodde jag skulle börja gråta och var tvungen att snyfta till.
- Justin.. Jag var nära på att bli våldtagen av mitt ex. Han har försökt förut men lyckades inte då heller, Men sist så slog han mig hårt på låret med sitt skärp och det är därför jag har ett blåmärke. Jag lyckades smita ifrån honom och kunde inte vara kvar hemma för det var där han var. Så jag sprang ut! Sa jag och snyftade till. Han var hellt tyst i luren. Efter ett tag så hörde jag..
_______________________________________________________________________
Vad tyckte ni? Det blir sista för idag, ska sova nu. Får se hur mycket jag hinner med imorgon. Svårt i plugget och så. Plus att jag även är själv här på bloggen, kankse ska fråga någon annan.. men jaja. Vad tyckte ni? kommentera gärna, ni vet att jag älskar det! :) puss ida♥

Postat av: Julia ♥

Jättebra!! ♥ men låt Justin och Jolina bli tms snart haha <3 MEEEER :D imorn ;P

2010-11-24 @ 23:23:48
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: natta

SJUKT BRA! du är verkligen grym på att skriva!<3

2010-11-24 @ 23:42:31
Postat av: ELMA

Jag har länge velat skriva en novell om justin, om du behöver hjälp med bloggen är det bara att maila mig, har skrivit in mig email, kram! :)

2010-11-25 @ 08:11:02
URL: http://elmasworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: