a bieber dream, Chapter 15

Justin snyfta till. Jag blev lite orolig!
- Vad är det Justin, var inte ledsen? Sa jag tyst och oroligt i luren. Jag hörde hur han började snacka med någon i bakgrunden.
- Jag måste gå Jolina, ska upp på sen snart! Jag ringer dig ikväll. Puss. Sa Justin och la på. Varför blev han ledsen? Jag kände nu en till klump i halsen. Han får inte vara ledsen. Jag tog upp mina kläder och min blus som nu var sönder. Jag slängde in jeansen i garderoben och la ner blusen i en låda. Den kunde jag ju aldrig använda mer snyftade jag för mig själv.
- Hur går det? Ropar Jovana där nerifrån. Jag ropade tillbaka att det gick bra och öppnade garderoben igen. Jag tog fram ett par rosa mjukisbyxor och en rosa mjukiströja. Jag tog på mig det och satte på min dator. Medans min data skulle starta igång så sprang jag ner och satte mig med Jovana snabbt. Jag ställde mig upp och bredde en macka. Hade knappt ätit något idag. Jag gick sen upp och såg att datorn var på och loggade in på Twitter och skrev " I hate u.. Never TOUCH me aigan. Never!" Jag la ner mycket hat när jag skrev det. Jag tog upp mackan och tog en bit samtidigt som jag gick in på Justin's twitter. Han hade skrivit något och jag undrade..
Justin snyfta till. Jag blev lite orolig!
- Justin.. Jag var nära på att bli våldtagen av mitt ex. Han har försökt förut men lyckades inte då heller, Men sist så slog han mig hårt på låret med sitt skärp och det är därför jag har ett blåmärke. Jag lyckades smita ifrån honom och kunde inte vara kvar hemma för det var där han var. Så jag sprang ut! Sa jag och snyftade till. Han var hellt tyst i luren. Efter ett tag så hörde jag..
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Jolina i köket när hon ska ta en macka.

Justin snyfta till. Jag blev lite orolig!
- Vad är det Justin, var inte ledsen? Sa jag tyst och oroligt i luren. Jag hörde hur han började snacka med någon i bakgrunden.
- Jag måste gå Jolina, ska upp på sen snart! Jag ringer dig ikväll. Puss. Sa Justin och la på. Varför blev han ledsen? Jag kände nu en till klump i halsen. Han får inte vara ledsen. Jag tog upp mina kläder och min blus som nu var sönder. Jag slängde in jeansen i garderoben och la ner blusen i en låda. Den kunde jag ju aldrig använda mer snyftade jag för mig själv.
- Hur går det? Ropar Jovana där nerifrån. Jag ropade tillbaka att det gick bra och öppnade garderoben igen. Jag tog fram ett par rosa mjukisbyxor och en rosa mjukiströja. Jag tog på mig det och satte på min dator. Medans min data skulle starta igång så sprang jag ner och satte mig med Jovana snabbt. Jag ställde mig upp och bredde en macka. Hade knappt ätit något idag. Jag gick sen upp och såg att datorn var på och loggade in på Twitter och skrev " I hate u.. Never TOUCH me aigan. Never!" Jag la ner mycket hat när jag skrev det. Jag tog upp mackan och tog en bit samtidigt som jag gick in på Justin's twitter. Han hade skrivit något och jag undrade vad han menade med det. Det stog " Dont cry bby.. U make me cry! And never forget that i love u guys.." 25 seconds via übertwitter. Jag kollade på det om och om igen. Jag gick ner till Jovana efter att ha kollat på det några gånger. Jovana kollade på mig och log. Tills någon plötsligt öppnade yterdörren.
______________________________________________________________________________
Förlåt för det SUPER korta inlägg, och tro mig. Ni kommer aldrig få så här kort igen! Men kände att jag ville ge er något innan jag gick till skolan så.. Kommentera iaf ;) puss ida♥

Postat av: clara

HOLY COW om det är äckel killen som kommer in!! och typ misshandlar dom :o !! asså hitta den här bloggen i förrgår och jag är redan besatt !! :D Började nästan gråta nyss i skolan xd ahhahahha :D ^^

2010-11-25 @ 08:14:26
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: amanda

vem är dendär tjejen igentligen?

Hon är ju hur finsom helst ;o

2010-11-25 @ 08:17:59
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: Anna

OMG. VEM ÖPPNAR DÖREEN!? :D

2010-11-25 @ 12:16:45
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, ofta ;d?

vad sökte du på :o?

för jag håller också på att skriva en novell.

Men vetinte hur hon ska se ut..



HJÖLP MIG :D

2010-11-25 @ 14:09:03
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Jättebra !! kan inte vänta ! Justin och Joline måste bli ihop !! <3 meeer ♥

2010-11-25 @ 15:10:39
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: