a Bieber dream, Chapter 17

Jag gick ner och satte mig vid bordet. Det var kyklingspett med ris och lite sallad. Jag var väldigt hungrig! Jag började äta lite och mamma började prata med Jovana om något. Jovana kom sen på pressenterna. Hon gick iväg för att hämta dom. Mamma hade fått massa smink och lite kläder. Pappa hade fått lite pengar för hon hade inte hittat något till honom.
När hon sedan tog upp min present så gapade jag stort. Jag trodde inte det var sant..
Jag gick ner och satte mig vid bordet. Det var kyklingspett med ris och lite sallad. Jag var väldigt hungrig! Jag började äta lite och mamma började prata med Jovana om något. Jovana kom sen på pressenterna. Hon gick iväg för att hämta dom. Mamma hade fått massa smink och lite kläder. Pappa hade fått lite pengar för hon hade inte hittat något till honom.
När hon sedan tog upp min present så gapade jag stort. Jag trodde inte det var sant..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jolinas backstage.. band ;)
Föreställ er att det står JUSTIN BIEBER och inte Tom Jones ;) ( hon fick 2 stycken)
Jag hade fått Justin Bieber konset biljetter med backstage. Så kom jag på att Jovana inte visste allt om mig och Justin. Jag blev så glad, jag skulle få träffa honom igen! Men det skulle bli en överaskning.
- Asso omg Jovana! Taaaack.. Duvet inte hur mycket detta betyder för mig! Jag kommer träffa honom igen! Sa jag överlyckligt. Jag skulle få träffa honom innan att han kom hem från Bahamas. Jag behövde inte vänta.
- Igen? Kollade Jovana fundersamt på mig.. Jag log ett litet fake smile och fick fram ett litet "inget"
Jag ställde mig upp och kramade Jovana. Jag mummlade att jag älskade henne och lite sånt.
- Ska du inte berätta Jolina? Sa mamma och kollade förväntans fullt på mig. Jag suckade och nickade. Jovana spärrade upp ögonen och såg väldigt intresserad ut.
- Joo, det är så att jag redan träffat Justin Bieber! Sa jag och gjorde ett stort smile. Jag fortsatte och berättade allt som hänt och vad vi gjort. Jag berättade om alla roliga stunder vi haft och så. Fast så många var det inte, men jag berättade dom vi hade haft iaf. Hon kollade bara på mig som ett UFO.
- Men då var det inget spec. med biljetterna? Sa Jovana och såg besviken ut. Men självklart var det de? Jag skulle få sen honom igen på han konsert. Jag hoppade till av ett lite glädjeskutt när jag tänkte på det!
- Jo! Sa jag bestämt.
- Men varför då?
- För jag skulle få se honom! Han har åkt iväg på sin tour och kommer hem om mer än en månad! Snyftade jag till.
- Gillar du honom? Frågade Jovana mig försiktigt. Jag nickade på huvudet.
- Som en vän, men inte mer! Sa jag och log. Jovana gav mig en snabb kram och jag åt upp det sista på tallriken. Jag gick upp och la ner tallriken i diskmaskinen.
- Tack! Sa jag och log mot Jovana. Jag sneglade upp på klockan och den var redan halv 10.
- Mamma, snälla kan jag vara hemma imorgon.. Efter det som hände idag med Jonas? Sa jag och vände min blick från Jovana till mamma.
Jag ville verkligen inte gå. Tänk om han hade tänkt komma till skolan? Det fick inte hända.
- Okej, bara för det som hände och så kan du tillbringa mer tid med Jovana! Hon åker på torsdag!  Sa mamma suckandes. Jag log och kollade på biljetten. Det var konserten på lördag. Så snart! Jag gav Jovana ännu en kram och sprang upp på mitt rum. Jag satte på datorn som snabbt var igång och loggade in på twitter och så..
______________________________________________________________________
Vad såg hon? Kommentera och ni får 18 idag :D puss ida ♥
(idee av Justin biljetterna - http://slostickanz.blogg.se/ )

Postat av: evelina

omg, snälla minst 2 till idag?! du är fett talangfull och skriver bäst! never stop! <3

2010-11-25 @ 20:23:02
Postat av: Angelica♥

YAAAAAY min idé :DD.

hmm.. Vad hon såg? bra fråga kommer inte på nå xd

2010-11-25 @ 20:25:06
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEER! :D

hon kanske såg bilderna på Justin och Jasmine pussas? va vet jag, men det tycker inte jag för det gör tjejen alltid i alla noveller om honom..

2010-11-25 @ 20:29:15
Postat av: victoria

snälla mmmeeeeeeeeeerrr!!!

2010-11-25 @ 20:31:06
Postat av: Anonym

Jättebra !! mer, snälla !!! <3 kan inte vänta!! meeeeeer <3

2010-11-25 @ 20:36:55
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

hhaha , nice !:D mer! :D

2010-11-25 @ 20:41:15
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

EN TIILLLL

2010-11-25 @ 20:44:53
Postat av: elle

AWESOME, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!!!

2010-11-25 @ 20:47:15
Postat av: Amanda

MMMMEEEEEERRRRAAAAA!!!

kan seriöst inte sluta läsa, har läst hela berättelsen nu, och en sak ska du veta !

DEN ÄGER! ♥



U rock girl! ♥ ♥ ♥

2010-11-25 @ 21:46:48
URL: http://amandagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: