a Bieber dream, chapter 18

Såg jag att jag hade fått massa dödshot. I stil med " Lämna Justin ifred, annars dödar jag dig" och " DÖÖÖ, låt Justin vara". Sen så såg jag nog den hemskaste " Jag vet vart du bor, jag ska döda di, din familj och alla din vänner. Du är riktigt ful, Du är en hora som går runt på stan i underkläder" . Jag fattade inte hur folk kunde skriva sånt. Men sen hade jag även fått massa söta tweets som " Du och Justin är söta tillsammans." blabla.. Jag bestämde mig för en sak. Jag tog upp tweet sidan och skrev " Me and @Justinbieber are NOT together, believe me!" Jag skickade det och log lite. För känslan att var ihop med Justin var endå härlig.
Jag tog upp min mobil och smsade Justin. " Godnatt biebs, sov gott! Xoxo Jolina" Jag log lite mot smset och tryckte sen på skicka. Det tog inte lång tid innan han svarade "Saknar dig xoxo Bieber" Jag log och tog upp mobilen och svarade " Vi ses snarare än vad du tror ;) xoxo Jolina" Jag skickade och la ner mobilen på golvet och flinade. Jag drog upp min ipod och satte på "Superstar" med Taylor Swift. Den låten gav mig tårar, när jag hörde den sist var den dagen jag träffade Justin. Jag kände en liiiten tår rinna ner för kinden. Jag log lite smått för mig själv och somnade snabbt.
Nästa morgon vaknade jag av att Justin ringde mig.
- Varför ska du alltid ringa så tidigt, varje gång du ringer har du väkt mig! Röt jag i telefonen.
- Förlåt.. Jag ska inte ringa så tidigt. Suckade Justin.
- Jaja, vad var det?
- Ja, justdet! Vad menade du igår, med att vi skulle träffas snart?
- Haha Justin.. Det kommer gå snabare än vad du tror! Sa jag och hjäspade.
- Okej, men jag ska låta dig sova ut.. Jag och Jasmine ska endå gå och bada nu i sköna Bahamas.
- Jaha.. jaja. Okej! Sa jag och la på. Jag kände mig väldigt lycklig. Men var Jasmine med? Men vad tänker jag på.. Jag ska inte vara orolig för det. Justin är en bra vän och jag vill inte sumpa det.
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Jolina lät lite orolig när jag sa Jasmine. Jag hade ju sakt att hon skulle vara med på touren och sen följa med tillbaka i en vecka? Hade hon inte hört det. Plötsligt känner jag när någon puttar i mig i poolen. Jag vänder mig om och där står Jasmine.
- Det ska du får för! Skrattade jag och drog ner Jasmine.
- NEEJ! Justin seriöst! Skrattade Jasmine. Jag putta ner henne under vattnet och sprang upp och la mig på en solstol. Gud ås härligt det är att vara här. Jag såg sen att Jasmine aldrig kom upp. Jag ställde mig upp vid poolkanten och så känner jag hur någon drar ner mig.
- Fan Jasmine! Skrattade jag. Vi hade riktigt kul. När vi hade badat en stund så drog vi båda upp och la oss ner och solade lite. Jasmine som redan var väldigt brun behövde igentligen inte sola så mycket. Men jag som därimot som var riktigt vit just nu behövde verkligen göra det. När vi bara hade lugit och pratat ett tag så ringer min mobil. Det var okänt nummer.
- Hallå? Stönade jag.
- HEY, OMB ARE YOU JUSTIN BIEBER? Sa tjejen i telefonen.
- No, ho's that?
- OMB, YOU ARE JUSTIN DREW BIEBER!! Jag suckade lite lätt. Fick jag aldrig vara lite ifred. Jag kollade på Jasmine som nu hade somnat på sin solstol. Jag log lite, hon var så söt när hon sov.
- I'm britta from London! Sa jag och fnittra lite och försökte låta som en tjej.
- Ooh, im sorry! Sa tjejen och la på. Jag kände mig lite taskig mot det fanet, Men jag hade faktiskt lite semester nu.
JOLINA'S PERSPEKTIV:
Jag blir så jävla iriteerad av att han alltid ringer så tidigt tänkte jag medans jag borstade tänderna. Jag började tappa upp et varmt bad. Jag la i lite tvål och sånt. När det väl var uppfyllt drog jag av mig kläderna och la mig i badet. Det var så jävla skönt och ligga i badet och bara slappa. Sen efter ett tag rakade jag bena och tog även en ansiktsmask på mig. Det fick bli en vit mask. Jag la mig ner på soffan och virade en blå handduk om mitt hår.
Jovana var inte hemma, hon hade gått och träffat några kompisar. Mamma och pappa jobbade självklart som vanligt. Jag gick ut i köket när jag såg ett brev på en försäkring ang..
- Okej, bara för det som hände och så kan du tillbringa mer tid med Jovana! Hon åker på torsdag!  Sa mamma suckandes. Jag log och kollade på biljetten. Det var konserten på lördag. Så snart! Jag gav Jovana ännu en kram och sprang upp på mitt rum. Jag satte på datorn som snabbt var igång och loggade in på twitter och så..
------------------------------------------------------------------------------------------------
Jolina på Soffan med masken.




Justin och Jasmine i Bahamas.
Såg jag att jag hade fått massa dödshot. I stil med " Lämna Justin ifred, annars dödar jag dig" och " DÖÖÖ, låt Justin vara". Sen så såg jag nog den hemskaste " Jag vet vart du bor, jag ska döda di, din familj och alla din vänner. Du är riktigt ful, Du är en hora som går runt på stan i underkläder" . Jag fattade inte hur folk kunde skriva sånt. Men sen hade jag även fått massa söta tweets som " Du och Justin är söta tillsammans." blabla.. Jag bestämde mig för en sak. Jag tog upp tweet sidan och skrev " Me and @Justinbieber are NOT together, believe me!" Jag skickade det och log lite. För känslan att var ihop med Justin var endå härlig.
Jag tog upp min mobil och smsade Justin. " Godnatt biebs, sov gott! Xoxo Jolina" Jag log lite mot smset och tryckte sen på skicka. Det tog inte lång tid innan han svarade "Saknar dig xoxo Bieber" Jag log och tog upp mobilen och svarade " Vi ses snarare än vad du tror ;) xoxo Jolina" Jag skickade och la ner mobilen på golvet och flinade. Jag drog upp min ipod och satte på "Superstar" med Taylor Swift. Den låten gav mig tårar, när jag hörde den sist var den dagen jag träffade Justin. Jag kände en liiiten tår rinna ner för kinden. Jag log lite smått för mig själv och somnade snabbt.
Nästa morgon vaknade jag av att Justin ringde mig.
- Varför ska du alltid ringa så tidigt, varje gång du ringer har du väkt mig! Röt jag i telefonen.
- Förlåt.. Jag ska inte ringa så tidigt. Suckade Justin.
- Jaja, vad var det?
- Ja, justdet! Vad menade du igår, med att vi skulle träffas snart?
- Haha Justin.. Det kommer gå snabare än vad du tror! Sa jag och hjäspade.
- Okej, men jag ska låta dig sova ut.. Jag och Jasmine ska endå gå och bada nu i sköna Bahamas.
- Jaha.. jaja. Okej! Sa jag och la på. Jag kände mig väldigt lycklig. Men var Jasmine med? Men vad tänker jag på.. Jag ska inte vara orolig för det. Justin är en bra vän och jag vill inte sumpa det.
JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Jolina lät lite orolig när jag sa Jasmine. Jag hade ju sakt att hon skulle vara med på touren och sen följa med tillbaka i en vecka? Hade hon inte hört det. Plötsligt känner jag när någon puttar i mig i poolen. Jag vänder mig om och där står Jasmine.
- Det ska du får för! Skrattade jag och drog ner Jasmine.
- NEEJ! Justin seriöst! Skrattade Jasmine. Jag putta ner henne under vattnet och sprang upp och la mig på en solstol. Gud ås härligt det är att vara här. Jag såg sen att Jasmine aldrig kom upp. Jag ställde mig upp vid poolkanten och så känner jag hur någon drar ner mig.
- Fan Jasmine! Skrattade jag. Vi hade riktigt kul. När vi hade badat en stund så drog vi båda upp och la oss ner och solade lite. Jasmine som redan var väldigt brun behövde igentligen inte sola så mycket. Men jag som därimot som var riktigt vit just nu behövde verkligen göra det. När vi bara hade lugit och pratat ett tag så ringer min mobil. Det var okänt nummer.
- Hallå? Stönade jag.
- HEY, OMB ARE YOU JUSTIN BIEBER? Sa tjejen i telefonen.
- No, ho's that?
- OMB, YOU ARE JUSTIN DREW BIEBER!! Jag suckade lite lätt. Fick jag aldrig vara lite ifred. Jag kollade på Jasmine som nu hade somnat på sin solstol. Jag log lite, hon var så söt när hon sov.
- I'm britta from London! Sa jag och fnittra lite och försökte låta som en tjej.
- Ooh, im sorry! Sa tjejen och la på. Jag kände mig lite taskig mot det fanet, Men jag hade faktiskt lite semester nu.
JOLINA'S PERSPEKTIV:

Jag blir så jävla iriteerad av att han alltid ringer så tidigt tänkte jag medans jag borstade tänderna. Jag började tappa upp et varmt bad. Jag la i lite tvål och sånt. När det väl var uppfyllt drog jag av mig kläderna och la mig i badet. Det var så jävla skönt och ligga i badet och bara slappa. Sen efter ett tag rakade jag bena och tog även en ansiktsmask på mig. Det fick bli en vit mask. Jag la mig ner på soffan och virade en blå handduk om mitt hår.
Jovana var inte hemma, hon hade gått och träffat några kompisar. Mamma och pappa jobbade självklart som vanligt. Jag gick ut i köket när jag såg ett brev på en försäkring ang..
__________________________________________________________________
Ja vad var det för försäkring? Om inte.. ja vadå? Kommentera så får ni veta idag ;) puss ida♥

Postat av: ella

OMB, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER IKVÄLL... AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-25 @ 21:25:45
Postat av: Angelica♥

OMB? vad betyder det?

meeeeeeeeeeeeeer!

2010-11-25 @ 21:31:31
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: evelina

snälla, minst 2 till idag ass!! fyfan vad bra du är :D<3333

2010-11-25 @ 21:31:55
Postat av: Angelica♥

Sv: ja den är ju de (:

2010-11-25 @ 21:33:31
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mer

2010-11-25 @ 21:34:58
Postat av: Anna

jag vill veta ! :D

2010-11-25 @ 21:39:30
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer mer mer

2010-11-25 @ 21:43:47
Postat av: Anna

sv: menar du med "we have all a special place on this earth" eller vad menar du? :D

2010-11-25 @ 21:57:32
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: JAHA. haha, jag trodde du menade på headern.. haha, det står för: rolling on the floor lauging my ass out ! ;)

2010-11-25 @ 22:01:12
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: madde

jag tror att hennes föräldrar har anmält jonas! Älskar den<3 Mer<3

Läs gärna min bieber novell: http://justindblove.blogg.se tack på förhand<3 ha det bra<3

Kram Madde

2010-11-25 @ 22:02:10
URL: http://justindblove.blogg.se/
Postat av: justinsjulija

skriv meraaaaaa !!!!!

du e så sjuke bra på dt :))

2010-11-25 @ 22:04:34
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: fett blåst jag är... xd den heter courier new

2010-11-25 @ 22:05:51
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jättebra :D

2010-11-25 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: