a Bieber dream, chapter 20

Det var Justin.
- Ja hallå? Sa jag och suckade.
- Hej, du hade ringt?
- Ja, men det var inget..
- Haha okej! Saknar dig lite faktiskt!
- Saknar dig med, och rätt som det är så står jag där och pratar med dig.
- Haha, hoppas tiden går fort!
- Ja, men vad gör ni på touren då?
- Jag och Jasmine slappar mest vid poolen.
- Mm, jag är riktigt avendsjuk!
- Haha, på Jasmine?..
- Haha nej! På att ni ligger vid poolen i Bahamas medans jag ligger här i Atlanta.
- Haha, jag måste gå nu! Puss.
- Puss. Sa jag och la på. Jag vände mig mot Christian som frågade vem det var.
-Justin, haha. Sa jag och log
- Ska vi dra ner till stan och ta en fika? Log Christian tillbaka. Jag nickade och vi gick ner. Jag sa hejdå till Jovana och hennes pojkvän och sen gick jag och Christian ut.
- Har inte du skola idag? Sa jag till Christian.
- Jo, men vi sluta redan vid tolv så jag slutade för en timme sen. Sa han och jag nickade. Medans jag stog och väntade på Christian som behövde gå på toa så kände jag hur jag blev hellt kall om ryggen. Plötsligt kändes det som is och jag var helt blöt. Jag vände mig om och där stog 3 tjejer som hade någon Bieber tröja på sig och en hink ful med kallt vatten. Alla 3 hade var sin. Hur fasiken kunde man komma på att göra något sånt här? Rätt var det var så hade jag fått 2 hinkar till på mig.
- Vad fan gör ni? Röt jag mot dom och stog där nu med iskallt vatten på mig. Men dom svarde inte utan bara fnittrade och sprang iväg. Jag började springa efter dom men så insåg jag att dom var för snabba. Jag vände mig om och plötsligt..
Vi gick upp på mitt rum och jag satte mig på sängen, snabbt efter gjorde Christian desamma. Det var väldigt tyst tills jag avbröt tystnaden.
- Berätta något kul om dig själv? Log jag. Han log tillbaka.
- Haha, jag heter Christian och är 14 år. Jag är kompis med Justin sen lång tid tillbak... Nej, asso har inget kul och säga! Blinkade Christian. Vi bara låg där och prata tills min mobil ringde och ..
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tjejerna som hade hällt vatten över Jolina.
Det var Justin.
- Ja hallå? Sa jag och suckade.
- Hej, du hade ringt?
- Ja, men det var inget..
- Haha okej! Saknar dig lite faktiskt!
- Saknar dig med, och rätt som det är så står jag där och pratar med dig.
- Haha, hoppas tiden går fort!
- Ja, men vad gör ni på touren då?
- Jag och Jasmine slappar mest vid poolen.
- Mm, jag är riktigt avendsjuk!
- Haha, på Jasmine?..
- Haha nej! På att ni ligger vid poolen i Bahamas medans jag ligger här i Atlanta.
- Haha, jag måste gå nu! Puss.
- Puss. Sa jag och la på. Jag vände mig mot Christian som frågade vem det var.
-Justin, haha. Sa jag och log
- Ska vi dra ner till stan och ta en fika? Log Christian tillbaka. Jag nickade och vi gick ner. Jag sa hejdå till Jovana och hennes pojkvän och sen gick jag och Christian ut.
- Har inte du skola idag? Sa jag till Christian.
- Jo, men vi sluta redan vid tolv så jag slutade för en timme sen. Sa han och jag nickade. Medans jag stog och väntade på Christian som behövde gå på toa så kände jag hur jag blev hellt kall om ryggen. Plötsligt kändes det som is och jag var helt blöt. Jag vände mig om och där stog 3 tjejer som hade någon Bieber tröja på sig och en hink ful med kallt vatten. Alla 3 hade var sin. Hur fasiken kunde man komma på att göra något sånt här? Rätt var det var så hade jag fått 2 hinkar till på mig.
- Vad fan gör ni? Röt jag mot dom och stog där nu med iskallt vatten på mig. Men dom svarde inte utan bara fnittrade och sprang iväg. Jag började springa efter dom men så insåg jag att dom var för snabba. Jag vände mig om och plötsligt..
_____________________________________________________________________
Förlåt men måste gå nu, Skolan anropar! Har prov! Önska mig lycka till, det lär jag behöva ;) puss♥ ida

Postat av: Anna

lycka till! :D den här var ju asbra! :D

2010-11-26 @ 12:18:50
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

OMG va dumma !! :O

låt inte Christian bli kär i henne, eller hon i han !!! D: eller Jasmine i Justin eller han i hon ! om du förstår. :S

MEEER ♥

2010-11-26 @ 14:19:44
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Nelly Wittzäll

MEEER



Pusspuss /. Din Nelly<3

2010-11-26 @ 14:33:46
URL: http://justinbieber.blogg.se/
Postat av: Eila J

Fin blogg, förutom att jag inte gillar Justin Bieber så mycket haha :)

2010-11-26 @ 14:44:36
URL: http://elfj.blogg.se/
Postat av: ella

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!!! lycka till ;)

2010-11-26 @ 14:52:27
Postat av: Emma

meer jättebra ju !! :D

2010-11-26 @ 16:09:39
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Belibers

Hej jag skriver också en novell , kan du snälla länka oss så vi får nån som läser den? och att du läser den också? snälla?(: <3

http://jjblovers.blogg.se/2010/november/never-say-never-part-1.html#comment

där är första delen , har bara skrivit första delen än sålänge.

2010-11-26 @ 19:32:23
URL: http://jjblovers.blogg.se/
Postat av: Anonym

läs gärna min! :)

http://aboutlovejustinbieber.blogg.se/

2011-05-02 @ 14:04:06
URL: http://aboutlovejustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: