a Bieber Dream, Chapter 28

- Vadårå? Jag ska inte direkt våldta dig.
- Nej men jag kommer att vakna på golvet pga dig.. Suckade jag. Hon skrattade till lite lätt. Jag la ner min väska på golvet och hoppade ner i sängen. Klockan var nu 4 på natten. Joanna gjorde det samma och vi båda somnade väldigt snabbt med smink och kläderna på oss..


Nästa morgon vaknade jag av att Joannas mobil ringde. Det var hennes mamma som hade ringt. Nu när vi endå var här så kunde ju faktiskt inte hon bara åka hem. Jag petade lite lätt på Joanna som hade gjort hela hennes kudde brun pga hennes puder. Jag skratta till lite. Men hon vaknade inte så jag putade lite hårdare på henne, så hårt att hon åkte ner i golvet.
- HAHAHAHA ! Skrattade jag, och det tog aldrig slut. Jag skrattade och skrattade.
- Vad fan Jolina? Röt Joanna åt mig. Jag bara fortsatte skratta.
- HAHAHAH, Nu är det ombyta roller! Skrattade jag och man såg på Joanna att hon försökte att inte skratta. Jag tog tag i hennes arm och drog upp henne.
- Din mamma har ringt 11 gånger! Sa jag oroligt.
- Jag vet! Och hon kommer fortsätta så.. Suckade Joanna.
- Det kanske är bäst att du bara säger, Jag menar.. Mamma kommer ju idag, och du kan ju inte åka hem eftersom flyget går imorgon?
- Du har rätt, jag ringer henne nu direkt. Sa Joanna och gick iväg. Jag tog av mig tröjan och shortsen jag haft på mig. Jag trodde jag skulle dö så varmt det var. Jag drog på mig en bikini och började leta fram en handduk. Jag var tvungen att gå ner och svalka av mig poolen.
Jag gick ut till Joanna som försökte få tag på sin mamma och fråga om hon ville med.
- Jag kommer sen, gå ner så länge! Sa Joanna och log. Jag nickade och gick neråt. Jag drog handduken runt mig och gick ut i receptionen. Plötsligt går jag in i någon med ISKALLT vatten och får allt över mig.
- Vad i helvete, se dig för! Röt jag och kollade upp.
- Förlåt! Skrattade personen. Det var en tjej med ganska lång mörkbrun ( nästan svart ) lockigt hår. Jag kände igen henne.. Det var ju hon från Justin's musikvideo "baby". Vad var det hon hette nu igen?
- Omg, du är ju hon från Justin Bieber's musik video.. Vad heter du nu igen? Mummlade jag tyst och log.
- Haha, Jasmine.. Jasmine villegas! Log hon. Jasmine, nej.. Det kunde inte vara hon. Fan, bor hon här? Det var säkert hon Justin menade som smsa mig att lämna Justin ifred. Jag hade bara lust att smälla till henne.
- VAD FAN TÄNKER DU MED?! Röt jag och folk började glo på mig.
- Jag sa förlåt, vad mer kan jag göra? Sa hon oskyldigt.
- Varför skriver du från Justin's telefon att lämna honom ifred, från honom till mig? Hon kollade bara på mig som ett ufo. Hellt plötsligt började hon gapflabba.
- Vad? Sa jag sen lite tyst samtidigt som jag ställde mig upp.
- Hahaha, omg.. Är du hon Justin tycker är snygg? Hahaha.. Då behöver jag ju fan inte oroa mig för något! Skrattade Jasmine. Jag började bara gå där ifrån mot poolen. Fan vilken idiot.. Justin kan ju inte gilla henne? Jag log lite av att hon var avendsjuk.. Jag gick sakta ner i poolen. Det var ganska varmt. Jag gick först bara runt lite i poolen tills jag fick tag i en luftmadrass som bara flöt där. Jag försökte komma upp på den för att sola ryggen lite. I början gick det åt helvete. Det var ganska lite folk här just. Jag la mig på magen på madrassen, men jag tyckte att det var så fult med bikini banden. Jag kollade upp lite för att se om någon kollade, men det gjorde ingen. Jag knäppte av mig överdelen och lät den ligga kvar under mig och sen la jag mig ner så att brösten log mot luftmadrassen.
Plötsligt somnar jag i poolen.
JASMINE'S PERSPEKTIV:

Men gud, Justin kan ju inte gilla henne? Eller? Jag borde inte vara så avendsjuk.. Jag vet att Justin endå gillar mig.. Men tänk om? Jag måste göra något.. Jag ska snacka med henne, Jag antar att hon var påväg mot poolen. Jag småsprang genast mot poolen med hopp att hon är där. Och där ligger hon och.. Sover? Och varför har hon ingen överdel på sig? Haha, detta måste ju var bästa tillfället. Jag vet exakt vad jag ska göra..

Vad tycker ni? Vad tror ni hon ska göra? :) Och glöm inte att kommentera ;)

Postat av: Emma

hahahahaha syyynd meeer !! :D

2010-11-28 @ 19:15:55
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEER!! ååh hon kommer putta henne eller nått!! mer!! :D

2010-11-28 @ 19:17:40
Postat av: Anna

HAHAHAHAH omb xd meer! :'D

2010-11-28 @ 19:18:47
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: anonym

åh shit vad såännande!! vad bra du skriver! har ingen aning om vad som kommer hända;) men därför kan du kanske lägga upp MEEEEERRRRR!!!:):D

2010-11-28 @ 19:19:50
Postat av: evelina

haha, följder redan din blogg! sluta aldrig skriva! promse me :p haha <3

2010-11-28 @ 19:24:13
URL: http://eeveelinas.blogg.se/
Postat av: anonym

MERA, mera, mera, mera!!!!! kommer alltid att villa ha mera!!!:)

2010-11-28 @ 19:37:42
Postat av: evelina

snälla, 1 till! <3333 eller minst 2 till ikväll! :D

2010-11-28 @ 19:42:16
URL: http://eeveelinas.blogg.se/
Postat av: Julia

OMG MEEER SNÄLLA, BER DIG <333

2010-11-28 @ 19:49:15
Postat av: elle

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER, NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU AWESOME !!!!

2010-11-28 @ 19:50:11
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA !! ♥ OMG vad ska dumma Jasmine göra?? :O MEEEER!! ♥

2010-11-28 @ 20:02:43
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

OMG SKRIV MER NU!

2010-11-28 @ 20:15:29
Postat av: amanda

älskar såna noveller!!



sv. ska kolla in :)

2010-11-28 @ 20:18:38
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: Anna

uppdateraaaa! xd

2010-11-28 @ 20:27:38
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: leila

mera äger!

2010-11-28 @ 20:33:09
Postat av: Amelia

har du hittat på det här :)?!

Det är sjukt bra iaf mer mer mer xD<3!!!

2010-11-28 @ 21:02:10
Postat av: amanda

mer :D

2010-11-28 @ 21:14:50
URL: http://yoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: