a Bieber Dream, Chapter 29

Men gud, Justin kan ju inte gilla henne? Eller? Jag borde inte vara så avendsjuk.. Jag vet att Justin endå gillar mig.. Men tänk om? Jag måste göra något.. Jag ska snacka med henne, Jag antar att hon var påväg mot poolen. Jag småsprang genast mot poolen med hopp att hon är där. Och där ligger hon och.. Sover? Och varför har hon ingen överdel på sig? Haha, detta måste ju var bästa tillfället. Jag vet exakt vad jag ska göra..
JOANNA'S PERSPEKTIV:
Jag är verkligen superglad just nu. Mamma lätt mig vara kvar? Men vart skulle Jolina nu igen? Justdet.. poolen. Jag drog av mig mina kläder och knäppte upp BHn. Jag funderade på om jag skulle dusha först, men då är det bättre att göra det efter jag badat. Jag tog på mig min bikini överdel och sen underdelen. Jag hade inte med mig någon handduk så jag tog en från hotellet. Jag gick ner mot lobbyn och kollade ut mot poolen. Det var fullt med killar där. Det kändes lite pinsamt att gå dit om inte Jolina är där. Plötsligt ser jag Jolina ligga där på en luft madrass utan överdel. Och så står det också en tjej med en vattenslang. Vad hade hon tänkt göra? Jag springer mot tjejen som håller i vattenslangen.
- Vad gör du? Röt jag. Hon börajde skratta och så gick plötsligt slangen på och allt vatten hamnade rakt på Jolina. Det var iskallt vatten så hon hoppade upp från madrassen och alla männsikor, killarna speciellt började glo. Fan tänkte jag.
JOLINA'S PERSPEKTIV:
Vad fan tänker Joanna på. Jag gick upp till poolkanten och gick sakta upp för trappan. Jag satte mig sen på kanten för att skaka av mig.
Men gud, Justin kan ju inte gilla henne? Eller? Jag borde inte vara så avendsjuk.. Jag vet att Justin endå gillar mig.. Men tänk om? Jag måste göra något.. Jag ska snacka med henne, Jag antar att hon var påväg mot poolen. Jag småsprang genast mot poolen med hopp att hon är där. Och där ligger hon och.. Sover? Och varför har hon ingen överdel på sig? Haha, detta måste ju var bästa tillfället. Jag vet exakt vad jag ska göra..


JOANNA'S PERSPEKTIV:
Jag är verkligen superglad just nu. Mamma lätt mig vara kvar? Men vart skulle Jolina nu igen? Justdet.. poolen. Jag drog av mig mina kläder och knäppte upp BHn. Jag funderade på om jag skulle dusha först, men då är det bättre att göra det efter jag badat. Jag tog på mig min bikini överdel och sen underdelen. Jag hade inte med mig någon handduk så jag tog en från hotellet. Jag gick ner mot lobbyn och kollade ut mot poolen. Det var fullt med killar där. Det kändes lite pinsamt att gå dit om inte Jolina är där. Plötsligt ser jag Jolina ligga där på en luft madrass utan överdel. Och så står det också en tjej med en vattenslang. Vad hade hon tänkt göra? Jag springer mot tjejen som håller i vattenslangen.
- Vad gör du? Röt jag. Hon börajde skratta och så gick plötsligt slangen på och allt vatten hamnade rakt på Jolina. Det var iskallt vatten så hon hoppade upp från madrassen och alla männsikor, killarna speciellt började glo. Fan tänkte jag.
JOLINA'S PERSPEKTIV:
Vad fan tänker Joanna på. Jag gick upp till poolkanten och gick sakta upp för trappan. Jag satte mig sen på kanten för att skaka av mig. Alla killar stog bara och glodde på mig. Fan, min överdel. Jag hoppade i poolen igen och kollade på Joanna.
- Varför gjorde du så? Röt jag.
- Förlåt, det var Jasmine.. Jag lovar. Sa hon trovärdigt.. Jag litar mer på Joanna än Jasmine.. Men jag såg ju faktiskt henne hålla i slangen? Men jag tar det sen på rummet. Jag tog på mig överdelen och kollade lite bak och såg att alla fortfarande glodde på mig. Jag började fakesmila och gick sen upp. Min handduk som innan var blöt pga Jasmine var nu torr efter att ha luggit i solen. Men så kom jag och tänka på.. Jasmine? Om hon är här borde ju Justin vara här? Jag sprang upp i rummet. Utan att tänka på att jag var jätte blöt så satte jag mig i sängen och tog upp mobilen. " Vart är du Justin?" Skrev jag och log. Precis då kom Joanna in i rummet.
- Förlåt, Förlåt och Förlåt! Det var inte jag, spring inte iväg.. Snälla! Sa Joanna oroligt.
- Det är lungt.. Log jag.
- Nejnej, jag kan förkla.. Va?
- Haha, kom.. Sa jag till Joanna och hon kom och satte sig brevid.
- Jag tror Justin bor på detta hotellet! Log jag. Hon kollade bara på mig med en min som betydde " a visst ". Jag orkade inte bry mig. Men så kom jag på att klockan redan var 2 och det var lunch i lobbyn nu.
- Ska vi gå och äta i lobbyn? Log jag mot Joanna. Hon nickade och vi tog på oss och gick ner. Det var fullt med folk överallt som skulle äta. När vi hade ätit och skulle gå upp så gick jag självklart in i Jasmine igen. Hon gav mig bara världens blick och gick snabbt där ifrån. Jag och Joanna satt bara och pratade om allt möjligt. Så sneglade jag upp mot klockan och den var redan halv 6. Vi hade bara en och en halv timme på oss. Vi gjorde snabbt i ordning oss båda två. Jag hade på mig en mörkblå tröja och ett par shorts och Joanna hade en rosa klänning och svarta ballerinaskor.
Igga spritflaskan mitt i allt;)

Vi gick ut på utsidan och såg att en limousin hade kommit. Jag fick också precis ett sms att mamma hade kommit. Men jag orkade inte bry mig. Vi gick i limousinen och började åka mot konserten. Det var helt galet, Folk överallt. Man kunde knappt andas. Jag och Joanna som var väldigt smidiga gick igenom alla människor och kom snabbt in. När vi kommit in på insidan av konserthuset var det helt fullt. Efter ett tag när alla börjat få platser gick jag och Joanna och satte oss. Vi satt i typ mitten.. Och snart började stunden alla hade väntat på.. Även jag!

Vad tycker ni, Vad det taskigt av Jasmine? Det tycker iaf ja! haha.. Kommenteeeeeeera♥ Och det blir antagligen sista för ikväll.. :(



Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!:D

2010-11-28 @ 20:49:43
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEER IKVÄLL!!! inte för ni kommer göra det.. gör ju aldrig det när man vill ha mer...

2010-11-28 @ 20:59:59
Postat av: Julia

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLAAAA<3 EN TILL IKVÄLL!!

2010-11-28 @ 21:09:30
Postat av: Anna

meeeeeer :D

2010-11-28 @ 21:12:49
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: amanda

NEJ, mer ;o

2010-11-28 @ 21:17:45
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA !! ♥ nej, snälla en till idag? ;/

2010-11-28 @ 21:27:01
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: FRIDA

snälla en tilol idag!!<3

2010-11-28 @ 22:52:49
Postat av: Justinbieber.blogg.se [novellblogg]

Bra!! MEER ;D

2010-11-29 @ 10:05:59
URL: http://justinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: