a Bieber dream, Chapter 3

chapter 3
- Joanna! sa jag högt. Men hon svarade inte, var hon arg för att jag inte berättat? Men jag hade inte hunnit innan han skrev, eller jag ville vänta! Jag ville överaska henne.
- Joanna, förlåt! Var inte sur. Jag tänkte berätta! Sa jag förlåtandes.
- Det är okej, ska du träffa honom nu? Sa hon lite gladare.
- Nej! Klockan är för mycket.. Men vill du följa med imorgon?
- Nej, jag kan inte.. förlåt! Men jag får följa med en annan gång. Sa Joanna och jag märkte att hon döljde något. Men jag ville inte bry mig, det skulle bara skapa konflikter. Men jag ville ju att hon skulle träffa honom. Han var ju så underbar. Men hon sa att hon var tvungen att gå nu, hon skulle bara komma och lämna mina skolsaker som ska vara färdiga på måndag.
- Hejdå, syns på måndag i skolan! Sa jag och kramade henne. Så fort hon gått så smsa jag Justin 'Visst, vi kan mötas vid affären imorgon klockan 5? xoxo Jolina' Jag tevkade inte utan skickade det bara. Och fick snabbt ett svar tillbaka 'Okej, ta på dig något fint, vi ska ut och äta då! ses imorgon xoxo Bieber' Jag visste inte vad jag skulle ha på mig. Något fint fick det bli iaf. Jag drog ut typ hela garderoben för att hitta något snyggt som jag kunde ha imorgon, Så det fick blev en svart tajt klänning och svarta tights. Klockan var nu redan halv 11. Mamma och pappa hade kommit hem och vi hade precis ätit. Lite sen middag blev det. Ja gick upp och gjorde i ordning mig för natten och gick och la mig. Jag somnade.
Nästa dag klockan halv 5:
Jag skulle lockade håret lite snabbt och sminkade mig. Var jag för finklädd nu? Nejdå, jag tog på mig mina svarta klackskor och gick ut genom dörren för att låsa. 'Pling' lät det och jag antog att det var mobilen. " Vart är du? stressa inte, men saknar dig redan. Är iaf här nu xoxo Bieber"  O shit, Det har redan gått en halvtimme. Han står och väntar på mig, Men som tur var så var bussen redan här. Jag sprang så att jag skulle hinna bussen och han såg mig så han stannade. När jag var framme så gick jag av bussen vi affären och kollade mig runt. Ingen Bieber här. Vart är han? plötsligt så blir det svart.
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
- AAAAAH! skrek hon av en chock. Och så märkte jag hur hon började försöka dra bort händerna. Så jag släppte dom och hon vände sig om. Gud så fin hon var, hon var helt underbar. Jag trodde jag skulle börja dregla. Så fin och endå så sexig.
- Hej tjejen! Sa jag och gav henne en flirtig min.
- H..hej! Var det du.. Sa hon och rodnade.
- Ja, tydligen! Sa jag och blinkade till henne. Men mer han hon inte säga för jag tog tag i hennes arm och drog med henne till stan. Först gick vi bara runt och kollade lite utan att säga ett ord. Och jag kunde verkligen inte slita bort blicken från henne, Hon var så snygg.
- Vart vill du gå? Sa Jolina och ledde.
- Nej, vart vill DU gå? Sa jag och ledde större mot henne.
- Vi går dit? Sa Jolina och pekade på en italensk resturang. Jag nickade och så gick vi dit.
När vi satte oss ner vid bordet efter ha väntat på en plats så satt Jag och kollade på Jolina. Jag kunde inte flytta blicken. Vi bara satt där och kollade rakt in i varandras ögon. Men inget mer hände för vi skulle betsälla mat.
- Jag vill ha pasta bolgonese! Sa Jolina och gav mig ett snabbt leende.
- Jag tar samma! Sa jag snabbt. Och sen så gick han som tog maten.
- Berätta lite om dig själv? Sa Jolina och gav mig en blick som betyde att hon var intresserad.
- Haha okej, Jag heter då Justin Drew Bieber. Min favorit färg är lila men jag gillar också blå. Min farfar är min bästa vän, Jag kan spela 4 olika instrument - piano, gitarr, trummor och lite trumpet. Jag älskar oboy och jag gillar inte vatten. Så, berätta lite om dig? sa jag.
- Okej, Jag heter då Jolina Julie smith. Jag älskar rosa och blått. Min favorit rätt är pasta och jag har en kompis som är galen i dig.. Mer han hon inte säga för jag smekte hennes kind lite lätt och mer hände inte för hon tog bort min hand långsamt
- Justin, Jag gillar dig men jag känner dig knappt. Jag träffade dig igår! Sa hon och såg lite ledsen ut.
- Förlåt.. Det var inte menningen, men det var svårt att inte göra det.. Du är så vacker! Sa jag och skämdes. Hon hade faktiskt rätt, jag kände henne inte ens.
- Nejnej.. Det är okej! sa hon och tog tag i min hand. Jag började bara lee mot henne. Jag gillar henne, men gillar hon mig? jag träffade henne idag.. Jag kan ju inte redan ha känslor för henne? Sen när vi hade ätit så drog vi hem till mig.
- Wow, bor du här? Sa Jolina och drog med mig in.
- Ja, det tror jag nog! Sa jag och blinka till henne och hon blinka tilbaks. Vi gick in till mig och upp i rummet.
- Vad vill du göra då? Sa Jag och fortsatte.
- Jag vet inte, kan vi inte kolla på film? Sa Jolina och skratta. Jag älskar hennes skratt, så vackert är det.
- Jovisst! Sa jag och började rota fram massa filmer. *Vilken vill du se?* viskade jag i hennes öra.
- The nootebook! Sa Jolina och skratta igen.
- Okej, då blir det den. Sa jag och satte i filmen.
JOLINA'S PERSPEKTIV:
Sen när väl filmen var igång så märkte jag att Justin bara satt och glodde på mig. Han kollade inte ens på filmen. Gillar jag honom då? Nej det kan jag ju inte göra.. Eller?
-Vill du stänga av filmen? Du verkar inte så intreeserad av den.. haha! Sa jag och skrattade och kollade på Justin.
-Nej, jag är mer intressserad av dig! Sa Justin och jag kände hur kinderna blev varma och började hetta till. Så kände jag hur Justin började kittla mig. Han började springa efter mig ner så jag ramlade på golvet och asgarva. Han hoppade rakt på mig och fortsatte att kittlas. Jag skulle hämnas på honom. Så jag tog tag i honom och drog honom närmare mig så jag låg över honom.
- Hej Justin! Sa jag och han skulle precis kyssa mig tillbaka och så börajde jag kittla honom och sprang iväg.
-Nä, Det var fusk! Sa han och sprang efter mig. Jag sprang upp till ett rum som visade sig vara Pattie's rum. Men jag hann inte springa ut innan Justin var bakom mig. Så jag hoppade rakt i sängen och Justin hoppade efter rakt på mig.
- Hjääälp, jag kan inte andas! Sa jag och försökte trycka bort honom. Men det var lönelöst.
- Nu är du fast! sa Justin och hållde fast mina händer i ena hans. Och så började han skratta.
- Vadå? Vad är det som är så kul? Sa jag och kollade bort. Men då drog Justin tillbaka mitt ansikte så jag kollade på honom.
- Kolla inte bort! Sa han när jag försökte vrida på huvudet. Och så började han asgarva och började kittla mig igen. Men nu var det ombyta roller. Nu log jag på honom.
- Nu är DU fast Justin, Inte jag! Sa jag men jag visste endå att han skulle kunna putta bort mig hur lätt som helst. Och nu var våra läppar bara 3 cm ifrån varanda. Så böjde jag mig ner och kysste honom. Och han besvarade min kyss. Det gick över till hångel och vi låg där och hånglade i flera minuter. Plötsligt så hör vi någon harkla sig. Och där står Pattie i dörren.
- Hej, förlåt att jag stör! trevligt att träffas. Sa Pattie och ledde. Gud så pinsamt, här låg jag och hånglade med hennes son i hennes säng. Detta började ju inte så bra. Jag ställde mig genast upp och ledde.
- Hej, Jolina heter jag! Sa jag och skakade hand med Pattie. Pattie bara nickade och gick. Och jag vände genast blicken mot Justin.
- Förlåt för det där.. Sa jag och skakade på huvudet.
- Förlåt för vad då? Sa justin och ställde sig genast upp och drog med mig in i hans rum.
- Ja! För att jag kysste dig, Jag känner dig inte ens.. Jag skulle inte gjort så!  Jag skämdes.. det gjorde jag, Jag kollade ut ur fönstret istället för att kolla på Justin. Men han besvarade ju faktiskt kyssen, han bad mig ju inte sluta?
- Jolina.. Jag vet att jag inte känner dig så bra. Det är okej, Jag besvarade kyssen! Det var lika mycket mitt fel! Och jag såg nu på honom att han försökte fånga min blick. Men jag kollade bara bort istället. Så märkte jag att han ställde sig upp och viskade i mitt öra *Var inte sur*. Han gav mig en kram och jag besvarade den. Han var väldigt bra på att kramas.
-Justin, jag borde gå hem nu! klockan är ganska mycket.
-Okej, ska jag köra hem dig? Sa Justin och studerade mig.
-Justin, vad gör du? Sa jag, för jag märkte hur han kollade på mig från tå till topp.
- Va? aha.. nä, inget! Du är bara så vacker idag, Skulle jag köra hem dig?
-  Tack justin, det är okej. Jag tar bussen!
- Nej! Jag kör hem dig..
- Haha, tack Justin. Jag gick ner och ut ur huset och satte mig i bilen. Vi sa inte så mycket, jag märkte att Justin var väldigt inne i körandet. Men jag var ändå tvungen att förklara hur han skulle köra. Men tillslut var vi framme och Justin följde mig till dörren.
- Tack för en underbar kväll! Sa Justin och gav mig en kram. Jag bara nickade och gick in. Jag gick runt och kollade om någon var hemma, men det verkade inte så? Vart var alla? dom skulle vara hemma vid 7 och klockan är halv 9. Men så gick jag ut i köket där det var en lapp där det stog "Vi är hemma vid 9, ring om det är något! puss mamma" 'Jaha' suckade jag tyst för mig själv. Jag gick upp till mitt rum och gick in på twitter och skrev " I will never sleep in my mom's bed with my boyfriend" . Men den här gången tvekade jag lite, tänk om Justin fattade vad jag menade och trodde att jag menade han? Att jag trodde att vi var till sammans? Men jag skickade det endå. Vad ska hända? Jag var väldigt trött trots att klockan inte ens var 9 och det var lördag imorgon. Jag la mig i sängen och allt blev svart.
- Vem är han? Är han din pojkvän? Det står Bieber.. Nej ! det är väl inte Justin Bieber? Sa Joanna och spärrade upp ögonen ännu mer.
- Nej.. eller jo! Men snälla.. Säg inget till Lisen och dom.. Sa jag, men jag vågade inte kolla upp på hur hon skulle reagera så jag tog min mobil för att kolla vad han skrev 'Vill du träffas? Har inget för mig xoxo Bieber' Han ville träffa mig igen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Justin och Jolina i pattie's säng.


Jolina i bilen på väg hem från Justin.

- Joanna! sa jag högt. Men hon svarade inte, var hon arg för att jag inte berättat? Men jag hade inte hunnit innan han skrev, eller jag ville vänta! Jag ville överaska henne.
- Joanna, förlåt! Var inte sur. Jag tänkte berätta! Sa jag förlåtandes.
- Det är okej, ska du träffa honom nu? Sa hon lite gladare.
- Nej! Klockan är för mycket.. Men vill du följa med imorgon?
- Nej, jag kan inte.. förlåt! Men jag får följa med en annan gång. Sa Joanna och jag märkte att hon döljde något. Men jag ville inte bry mig, det skulle bara skapa konflikter. Men jag ville ju att hon skulle träffa honom. Han var ju så underbar. Men hon sa att hon var tvungen att gå nu, hon skulle bara komma och lämna mina skolsaker som ska vara färdiga på måndag.
- Hejdå, syns på måndag i skolan! Sa jag och kramade henne. Så fort hon gått så smsa jag Justin 'Visst, vi kan mötas vid affären imorgon klockan 5? xoxo Jolina' Jag tevkade inte utan skickade det bara. Och fick snabbt ett svar tillbaka 'Okej, ta på dig något fint, vi ska ut och äta då! ses imorgon xoxo Bieber' Jag visste inte vad jag skulle ha på mig. Något fint fick det bli iaf. Jag drog ut typ hela garderoben för att hitta något snyggt som jag kunde ha imorgon, Så det fick blev en svart tajt klänning och svarta tights. Klockan var nu redan halv 11. Mamma och pappa hade kommit hem och vi hade precis ätit. Lite sen middag blev det. Ja gick upp och gjorde i ordning mig för natten och gick och la mig. Jag somnade.
Nästa dag klockan halv 5:
Jag skulle lockade håret lite snabbt och sminkade mig. Var jag för finklädd nu? Nejdå, jag tog på mig mina svarta klackskor och gick ut genom dörren för att låsa. 'Pling' lät det och jag antog att det var mobilen. " Vart är du? stressa inte, men saknar dig redan. Är iaf här nu xoxo Bieber"  O shit, Det har redan gått en halvtimme. Han står och väntar på mig, Men som tur var så var bussen redan här. Jag sprang så att jag skulle hinna bussen och han såg mig så han stannade. När jag var framme så gick jag av bussen vi affären och kollade mig runt. Ingen Bieber här. Vart är han? plötsligt så blir det svart.
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
- AAAAAH! skrek hon av en chock. Och så märkte jag hur hon började försöka dra bort händerna. Så jag släppte dom och hon vände sig om. Gud så fin hon var, hon var helt underbar. Jag trodde jag skulle börja dregla. Så fin och endå så sexig.
- Hej tjejen! Sa jag och gav henne en flirtig min.
- H..hej! Var det du.. Sa hon och rodnade.
- Ja, tydligen! Sa jag och blinkade till henne. Men mer han hon inte säga för jag tog tag i hennes arm och drog med henne till stan. Först gick vi bara runt och kollade lite utan att säga ett ord. Och jag kunde verkligen inte slita bort blicken från henne, Hon var så snygg.
- Vart vill du gå? Sa Jolina och ledde.
- Nej, vart vill DU gå? Sa jag och ledde större mot henne.
- Vi går dit? Sa Jolina och pekade på en italensk resturang. Jag nickade och så gick vi dit.
När vi satte oss ner vid bordet efter ha väntat på en plats så satt Jag och kollade på Jolina. Jag kunde inte flytta blicken. Vi bara satt där och kollade rakt in i varandras ögon. Men inget mer hände för vi skulle betsälla mat.
- Jag vill ha pasta bolgonese! Sa Jolina och gav mig ett snabbt leende.
- Jag tar samma! Sa jag snabbt. Och sen så gick han som tog maten.
- Berätta lite om dig själv? Sa Jolina och gav mig en blick som betyde att hon var intresserad.
- Haha okej, Jag heter då Justin Drew Bieber. Min favorit färg är lila men jag gillar också blå. Min farfar är min bästa vän, Jag kan spela 4 olika instrument - piano, gitarr, trummor och lite trumpet. Jag älskar oboy och jag gillar inte vatten. Så, berätta lite om dig? sa jag.
- Okej, Jag heter då Jolina Julie smith. Jag älskar rosa och blått. Min favorit rätt är pasta och jag har en kompis som är galen i dig.. Mer han hon inte säga för jag smekte hennes kind lite lätt och mer hände inte för hon tog bort min hand långsamt
- Justin, Jag gillar dig men jag känner dig knappt. Jag träffade dig igår! Sa hon och såg lite ledsen ut.
- Förlåt.. Det var inte menningen, men det var svårt att inte göra det.. Du är så vacker! Sa jag och skämdes. Hon hade faktiskt rätt, jag kände henne inte ens.
- Nejnej.. Det är okej! sa hon och tog tag i min hand. Jag började bara lee mot henne. Jag gillar henne, men gillar hon mig? jag träffade henne idag.. Jag kan ju inte redan ha känslor för henne? Sen när vi hade ätit så drog vi hem till mig.
- Wow, bor du här? Sa Jolina och drog med mig in.
- Ja, det tror jag nog! Sa jag och blinka till henne och hon blinka tilbaks. Vi gick in till mig och upp i rummet.
- Vad vill du göra då? Sa Jag och fortsatte.
- Jag vet inte, kan vi inte kolla på film? Sa Jolina och skratta. Jag älskar hennes skratt, så vackert är det.
- Jovisst! Sa jag och började rota fram massa filmer. *Vilken vill du se?* viskade jag i hennes öra.
- The nootebook! Sa Jolina och skratta igen.
- Okej, då blir det den. Sa jag och satte i filmen.
JOLINA'S PERSPEKTIV:
Sen när väl filmen var igång så märkte jag att Justin bara satt och glodde på mig. Han kollade inte ens på filmen. Gillar jag honom då? Nej det kan jag ju inte göra.. Eller?
-Vill du stänga av filmen? Du verkar inte så intreeserad av den.. haha! Sa jag och skrattade och kollade på Justin.
-Nej, jag är mer intressserad av dig! Sa Justin och jag kände hur kinderna blev varma och började hetta till. Så kände jag hur Justin började kittla mig. Han började springa efter mig ner så jag ramlade på golvet och asgarva. Han hoppade rakt på mig och fortsatte att kittlas. Jag skulle hämnas på honom. Så jag tog tag i honom och drog honom närmare mig så jag låg över honom.
- Hej Justin! Sa jag och han skulle precis kyssa mig tillbaka och så börajde jag kittla honom och sprang iväg.
-Nä, Det var fusk! Sa han och sprang efter mig. Jag sprang upp till ett rum som visade sig vara Pattie's rum. Men jag hann inte springa ut innan Justin var bakom mig. Så jag hoppade rakt i sängen och Justin hoppade efter rakt på mig.
- Hjääälp, jag kan inte andas! Sa jag och försökte trycka bort honom. Men det var lönelöst.
- Nu är du fast! sa Justin och hållde fast mina händer i ena hans. Och så började han skratta.
- Vadå? Vad är det som är så kul? Sa jag och kollade bort. Men då drog Justin tillbaka mitt ansikte så jag kollade på honom.
- Kolla inte bort! Sa han när jag försökte vrida på huvudet. Och så började han asgarva och började kittla mig igen. Men nu var det ombyta roller. Nu log jag på honom.
- Nu är DU fast Justin, Inte jag! Sa jag men jag visste endå att han skulle kunna putta bort mig hur lätt som helst. Och nu var våra läppar bara 3 cm ifrån varanda. Så böjde jag mig ner och kysste honom. Och han besvarade min kyss. Det gick över till hångel och vi låg där och hånglade i flera minuter. Plötsligt så hör vi någon harkla sig. Och där står Pattie i dörren.
- Hej, förlåt att jag stör! trevligt att träffas. Sa Pattie och ledde. Gud så pinsamt, här låg jag och hånglade med hennes son i hennes säng. Detta började ju inte så bra. Jag ställde mig genast upp och ledde.
- Hej, Jolina heter jag! Sa jag och skakade hand med Pattie. Pattie bara nickade och gick. Och jag vände genast blicken mot Justin.
- Förlåt för det där.. Sa jag och skakade på huvudet.
- Förlåt för vad då? Sa justin och ställde sig genast upp och drog med mig in i hans rum.
- Ja! För att jag kysste dig, Jag känner dig inte ens.. Jag skulle inte gjort så!  Jag skämdes.. det gjorde jag, Jag kollade ut ur fönstret istället för att kolla på Justin. Men han besvarade ju faktiskt kyssen, han bad mig ju inte sluta?
- Jolina.. Jag vet att jag inte känner dig så bra. Det är okej, Jag besvarade kyssen! Det var lika mycket mitt fel! Och jag såg nu på honom att han försökte fånga min blick. Men jag kollade bara bort istället. Så märkte jag att han ställde sig upp och viskade i mitt öra *Var inte sur*. Han gav mig en kram och jag besvarade den. Han var väldigt bra på att kramas.
-Justin, jag borde gå hem nu! klockan är ganska mycket.
-Okej, ska jag köra hem dig? Sa Justin och studerade mig.
-Justin, vad gör du? Sa jag, för jag märkte hur han kollade på mig från tå till topp.
- Va? aha.. nä, inget! Du är bara så vacker idag, Skulle jag köra hem dig?
-  Tack justin, det är okej. Jag tar bussen!
- Nej! Jag kör hem dig..
- Haha, tack Justin. Jag gick ner och ut ur huset och satte mig i bilen. Vi sa inte så mycket, jag märkte att Justin var väldigt inne i körandet. Men jag var ändå tvungen att förklara hur han skulle köra. Men tillslut var vi framme och Justin följde mig till dörren.
- Tack för en underbar kväll! Sa Justin och gav mig en kram. Jag bara nickade och gick in. Jag gick runt och kollade om någon var hemma, men det verkade inte så? Vart var alla? dom skulle vara hemma vid 7 och klockan är halv 9. Men så gick jag ut i köket där det var en lapp där det stog "Vi är hemma vid 9, ring om det är något! puss mamma" 'Jaha' suckade jag tyst för mig själv. Jag gick upp till mitt rum och gick in på twitter och skrev " I will never sleep in my mom's bed with my boyfriend" . Men den här gången tvekade jag lite, tänk om Justin fattade vad jag menade och trodde att jag menade han? Att jag trodde att vi var till sammans? Men jag skickade det endå. Vad ska hända? Jag var väldigt trött trots att klockan inte ens var 9 och det var lördag imorgon. Jag la mig i sängen och allt blev svart.
______________________________________________________________________________
Vad tycker ni? gillar ni den? kanske slänger upp ett till idag om ni är duktiga och kommenterar! :)

Postat av: linnea<3

hejhej! har precis börjat läsa... och den äger!!!!!!!!

2011-01-09 @ 00:14:00
Postat av: E

Hej! grym novell men en sak gör mig lite förvirrad... hon bor ju i sverige och gör justin också det? :)

2011-06-13 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: