A Bieber Dream, Chapter 31

Jag kände en liten tår och det syntes på storbilden.
- JUUUUUUUUUUUUUSTIN, DON'T CRY! Skrek publiken. Jag insåg att jag hade världens bästa fans, fast.. Det har jag ju vetat länge. Men nu var det dags för OLLG. Publiken har väntat, jag har väntat.. Alla har väntat. Det kommer alltid upp en helt fantastisk tjej upp. Min crew har verkligen bra smak. Jag gick in bakom scenen och..


JUSTINS PERSPERKTIV

Nu var det dags, jag hade bytt om och jag skulle gå ut och sjunga One Less Lonely Girl.. Det var typ höjdpunkten på hela konserten! Denna gången skulle mitt crew välja ut en tjej som jag skulle sjunga för lite längre bak i publiken..
Jonas som jobbar i crewet kom och sa att jag skulle ut om 2 min, shit varför var jag så nervös?
Nu gäller det, jag gick ut och hörde publikens skrik och jag kom på ännu en gång varför jag älskade mitt jobb! Jag hörde tjejerna skrika ''i love you justiiiiiiiiiiin, i love you'' och jag skrek tillbaka ''i love you to!'' och dom började skrika ännu högre! Efter att ha gått runt på scenen och kollat att allt var färdig skrek jag ''are you ready?!'' ''YEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!'' skrek dom tillbaka! Matthew som jobbade i crewet kom upp med tjejen jag skulle sjunga till.. shit vad fin hon var.. hon hade brunt hår, blåa ögon, en rosa klänning och svarta ballerina skor. ''hello beautiful'' sa jag till henne och log. hi, sa hon och jag såg lite hur genererad hon blev. ''whats youre name?'' frågade jag henne. ''Joanna'', sa hon tyst.. ''you have a beautiful name, joanna'' sa jag till henne och log och sen tog jag tag i hennes hand och ledde henne till stolen. ''let's go'' skrek jag och började sjunga:
(jag vet att det inte ser ut som Joanna men ni får föreställa er det haha)

''Alright let's go
There's gonna be one less lonely girl 
One less lonely girl
There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl

How many I told you's and start overs 
And shoulders have you cried on before 
How many promises be honest girl
How many tears you let hit the floor
How many bags you packed 
Just to take 'em back tell me that
How many either or's but no more 
If you let me inside of your world 
There'd be the one less lonely girl''

Jag såg hur hon log och fick tårar i ögonen, jag hoppas att det är glädjetårar tänkte jag för mig själv, jag log tillbaka och fortsatte sjunga:
''Ohhoh oh
Saw so many pretty faces before I saw you you 
Now all I see is you
I'm coming for you
Noo No
Don't need these other pretty faces like i need you
And when you're mine in the world
There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl
There's gonna be one less lonely girl

I'm gonna put you first
I'll show you what you're worth
If you let me inside your world
There's gonna be one less lonely girl''

JOLINAS PERSPERKTIV

Joanna såg verkligen ut att njuta.. fan.. jag ville sitta där, med justin sjungandes för mig. Jag tänkte på hur chockad han skulle bli om crewet tog med mig upp och sen skulle vi stått där haha, jag log lite för mig själv och glömde bort tiden och Justin hade sjungit klart. Joanna hade börjat lipa, tydligen glädjetårar och jag var faktiskt lite avundsjuk på henne. Justin skrek '' thank you, i love you all, i hope i see you all soon again!'' och gick ut.. hand i hand.. med Joanna, vart skulle dom? Backstage? Shit jag måste dit! Jag reste mig upp fort som fan samtidigt som jag försökte leta upp mina backstage biljetter och fick panik när jag inte hittade dom men märkte sen att dom låg i en annan ficka i väskan..
(Jolinas backstage pass och biljett)

När jag kom fram så står det två stora vakter och kollar på mig
- Eh hej.. jag har backstage biljetter.. sa jag lite oroligt och kollade på dom
- Jaha, men det är inte dags än, sa den ena mannen med en väldigt mörk röst
- Men jag måste verkligen komma in nu, min bästa vän, Joanna.. är där inne med Justin! nästan skrek jag
- Och det ska vi tro på? Du får vänta helt enkelt, sa han och kollade bort.
- SNÄLLA, DET ÄR VIKTIGT! skrek jag
Dom två vakterna kollade på varandra och sen bad dom mig visa min biljett igen.
- Här, sa jag och visade
- Okej, han är säkert i sitt rum.. Gå rakt fram och sväng sen höger vid toaletten så kommer du se en skylt det står ''Justin Bieber'' på.
- Absolut sa jag och tackade dom!
Jag gick in bakom gardinen och gick den vägen dom sa åt mig, rakt tills jag såg en toalett, jag kollade mig runt om men såg ingen toalett, där var den! jag började genast gå fortare, jag svängde höger. Jag såg skylten det stog ''Justin Bieber'' på och tvekade om jag skulle gå in, tänk om han bytade om eller något? shit.. jag sket i det och öppnade dörren.. där satt dom.. jag kollade på dom med stora ögon och jag kände hur gråten satt i halsen..
- JOLINA, DET ÄR INTE SOM DU TROR, JAG LOVAR, NEJ JOLINA SNÄLLA!...


Spännande va? haha, vad tror ni hände och varför blev Jolina så upprörd? Kommentera vad ni tycker! :D
Nu ska jag och Ida även börja skriva på 32 och 33!





Postat av: Anna

OMB. MER

2010-11-29 @ 16:54:29
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: clara

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!!!!!!!!!!!

2010-11-29 @ 16:54:31
Postat av: Anonym

naaw, de kysstes, och jolina är kär i honom ;) meeer! :D

2010-11-29 @ 16:57:50
URL: http://jbiebz.webblogg.se/
Postat av: FRIDA

meeeeer!!!!<3

2010-11-29 @ 17:01:37
Postat av: Emma

meeeer meer !!!

2010-11-29 @ 17:09:24
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej kysstets dom?:(:(

jätte bRa:D, hahhahaa

2010-11-29 @ 17:13:22
Postat av: Karin

GRYMT!

2010-11-29 @ 17:41:16
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMB!

2010-11-29 @ 17:44:22
Postat av: leila

mer det äger!

2010-11-29 @ 17:45:00
Postat av: anonym

Kan man säga nått annat än, WOW??!!!!:D:D

2010-11-29 @ 18:05:42
Postat av: Julia

2010-11-29 @ 19:18:51
Postat av: Julia

omg, de kanske kysstes? meeer <3

2010-11-29 @ 19:19:39
Postat av: iidabieber

omb , du äger elma !

FORTSÄTT NUUUU <3

btw , ida är min bästis , haha :)<3

2010-11-29 @ 19:22:22
URL: http://iidavictoria.blogg.se/
Postat av: Julia :)

SHIT ! Dumma Justin ): varför valde dom inte henne för att komma upp på scenen?? :( MEEEEER ! <3 Dumma Joanna dessutom !!

2010-11-29 @ 19:49:12
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

meer meer jag vill ha meeer ska int klaga

2010-11-29 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: