a Bieber Dream, Chapter 36

" Jag stannar tills på lördag kväll. Skönt och komma hem till Atlanata men även att träffa dig xoxo Biebs"Jag log lite för mig själv. Jag ville faktiskt träffa honom, bara snacka. Kanske var det bara en kram? Jag sminkade mig lite snabbt och tog sen på mig en blå tunika och ett par jeans. Jag kollade snabbt efter min mobil som jag precis haft i handen. Det tog ett tag innan jag hittade den, men jag hittade deb tillslut. Jag gick ner, tog lite pengar och gick sen ut. Jag gick ner mot stan. Det var inte så långt. När jag väl kommer fram så ser jag Sofia men hon är inte ensam. Fan..

Jolina


.. inte Chris! Det hade gått 5 dagar sen han försökt våldta mig men som tur hade Joanna hunnit stoppa honom och jag var nog inte redo att träffa han än, men Sofia väntade på mig och jag kunde ju inte bara vända nu?.. Men vet inte Sofia om festen? Jag gillar inte att se henne med honom, speciellt inte efter i onsdags!
Jag började gå efter dom och när jag var ungefär 2 meter bakom ropade jag på Sofia och såklart skulle Chris reagera och börja le som fan när han såg att det var jag..
- Hej Jolina, sa Sofia och kramade mig
- Hej på dig, sa jag och kramade tillbaka och bara kollade på Chris med en arg blick, men han bara fortsatte le, fan vad jag irriterade mig på den killen!
- Jag glömde berätta att Chris var med mig när du ringde, det är väl ok?, sa hon och blinkade med ena ögat.. Nej för tusan det var inte okej någonstans men det kan jag inte säga nu direkt.
- Ja klart, men jag måste snacka med dig ensam också, sa jag och fick fram ett litet leende.
- Va, ja, jaha okej ja haha visst, men kan vi ta det senare? frågade Sofia
- Jadå, sa jag.
- Bra!
Detta kändes inte bra någonstans, fanfanfan.. varför måste han vara här?! Helt plötsligt känner jag att någon börjar pilla i mitt hår, först trodde jag att det var Sofia men när jag såg att det var Chris hoppade jag till och skrek honom rakt upp i ansiktet:
- RÖR INTE MIG JÄVLA IDIOT!
- Haha, jag skojade lite bara.. föresten har du underbart hår sa han och log det leendet jag en gång i tiden fick mig och smälta.
- DET VAR INTE KUL, OKEJ? VAD GÖR DU HÄR ENS, JAG VILL INTE ENS KOLLA PÅ DIG, SPECIELLT INTE EFTER FESTEN! fortsatte jag och skrika.
Chris min blev plötsligt allvarlig och jag såg hur Sofia kollade konstigt på oss båda..
- Varför inte Jolina, och vilken fest? sa hon med en nyfiken röst
- Inget, sa Chris fort och såg lite nervös ut.
Jag visste att Chris gillade Sofia, och att Sofia gillade Chris men jag brydde mig inte, detta var min hämd.. alla skulle få veta vad Chris gjort!
- Jo, det var det jag ville snacka med dig om Sofia, jag bryr mig inte om hur mycket han förnekar det så är allt sant, tillochmed Joanna kan bekräfta det, sa jag och kollade först på Sofia som bara kollade på mig med ännu nyfiknare blick.. sen märkte jag att Chris kollade på mig med en mördarblick, men jag var inte rädd.
- Jaha, berätta nu Jolina! sa Sofia
- Visst, sa jag och log.. I onsdags var jag och Joanna på en fest där Chris var, vi hade dansat och han hade sedan tvingat i mig flera glas sprit så jag nästan var helt medvetlös.. sen hade han föööörsökt.. våldta mig, men som tur hann Joanna stoppa honom, och när han försökte, så hade jag svimmat av, när jag berättade allt så stog Sofia och kollade på mig totalt chockad med öppen mun, men hon kom fort på sig själv och stängde den.
Hon vände sig mot Chris som bara hade stått helt tyst under tiden jag berättat och det hade Sofia märkt.
- Chris.. är detta sant?, sa hon och kollade på honom med en arg fast samtidigt ledsen blick.
Han svarade inte direkt och då förstod Sofia att jag talade sanning och totalt exploderade!
- FÖR HELVETE CHRIS, HUR KAN DU ENS GÖRA SÅ? OCH MOT JOANNA? ÄR DU STÖRD MÄNNISKA?! började hon skrika och såklart började Chris skylla ifrån sig:
- Asså Sofia, jag var full och visste inte vad jag gjorde, snälla förlåt! sa han och det verkade som att han höll på att gråta.
- Fyfan, jag skiter i vilket, jag hatar dig jävla äckel! sa Sofia och gick därifrån.
Jag kollade en sista gång på Chris och småflinade och han såg riktigt förbannad ut, det sket jag fullständigt i, jag hade fått min hämnd och det kändes bra, skit bra faktiskt.. sen gick jag efter Sofia som hade börjat gråta, fan också tänkte jag!
- Sofia, förlåt det var inte meningen att förstöra mellan er, men jag kunde inte se er tillsammans efter vad han nästan gjorde mot mig! nästan skrek jag
- Jolina, du gjorde inget fel, han är ett svin och jag fattar inte att jag gillat honom, men jag måste verkligen hem nu.. tack igen! sa hon och kramade mig och jag kramade tillbaka henne.
- Ja det är han verkligen.. ah okej.. men ring mig om det är något, ok? sa jag och log
- Absolut, sa hon och log tillbaka.
Sofia..

På vägen hem kom jag på att jag skulle få träffa Justin imorgon, jag längtade faktiskt lite men jag var fortfarande sjukt arg på honom.. hoppas att han kan förklara vad som hände.. för jag vet vad jag såg!
Nu var jag hemma och låste upp, klockan var redan 6 och jag kom hem lagom till middagen.
- Jolina? hörde jag mamma ropa ifrån köket
- Jaaaaa? ropade jag tillbaka och gick till köket
- Oh du kom precis till middagen, gå och tvätta händerna, kom sen och sätt dig, sa hon
- Okej, sa jag och gick och tvättade händerna.
När jag satt mig ner och tagit min mat så kollade både mamma och pappa konstigt på mig..
- Ska ni äta eller bara sitta och glo på mig? frågade jag och kollade på dom
- Jolina, vi vill att du berättar vad som hände mellan dig och Joanna igår, du nämde att det inte är du som går runt och hånglar med..? Berätta nu vad du menade med det! röt pappa
- Seriöst pappa? Det är en grej mellan mig och Joanna, plus varför ska ni bry er om Joanna? ni är inte hennes föräldrar! röt jag tillbaka
- Nej men det är viktigt för oss och veta, sa mamma
- Synd att ni inte får veta då! röt jag och gick upp på mitt rum
Fan va jobbiga dom var asså, varför kan jag inte ha normala föräldrar, som alla andra.. dom måste alltid bry sig om allt och alla! Jag gick in på twitter och såg att Justin hade skrivit något: ''I just can't wait, tomorrow i gonna meet someone special'' Var det mig han menade?.. nej det kunde det inte vara. Jag stängde av datorn och satte på en film.. jag måste ha varit sjukt trött eftersom jag somnade..


JUSTINS PERSPERKTIV

Imorgon skulle jag ÄNTLIGEN få träffa Jolina, jag hade saknat henne så himla mycket fast det gjorde lite ont när jag kom på att hon var arg på mig.. fan! Jag måste verkligen förklara för henne att det inte hände något, bara en kram, samtidigt hoppades jag på att få träffa Joanna också, men den chansen var inte stor.. var Jolina och Joanna ens vänner efter det som hände? Är dom inte det är det verkligen mitt fel! Sen måste jag också förklara för Jolina om smset Jasmine hade skickat till henne, nu får jag bara hoppas på att Jolina tror på mig.
Helt plötsligt kommer Jasmine in i mitt rum, damn.. tänkte jag för mig själv och bet mig i läppen..

hihi, älskar och sluta när allt blir spännande! Föresten vad tycker ni om den nya headern jag gjorde igår? :D

Postat av: Anna

meeer :D

2010-11-30 @ 19:10:56
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

headern är jätte snygg :) enkel men snygg :D en till idag? :) snälla? :) eller mer (a)

2010-11-30 @ 19:19:43
Postat av: Julia

omg, kääärlek till din novell! och jag älskar den nya headern,simpel men myycket snygg! <33



Bless <3

2010-11-30 @ 19:27:37
Postat av: a

2010-11-30 @ 19:27:52
Postat av: anonym

Den blev jättefin!:) Bra skrivet! Gärna mer:))

2010-11-30 @ 19:28:51
Postat av: Liann

Älskar den nya headern! ;) älskar också berättelsen så du kan väll ta och göra en ny? :D hoppas..hoppas..hoppas hihi

2010-11-30 @ 19:33:29
Postat av: Anonym

Gryym! Vill ha en till :)

Den var lite enklare än den förra som jag ääääskaaadeee :D men den var fin ändå.

2010-11-30 @ 19:37:16
URL: http://jbiebz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

den blev jättesnygg!:) meeeer snälla en till ikäll??!!:)<3

2010-11-30 @ 19:49:42
Postat av: isabell

mera vill vi läsa. right?

hiihih. braa novell asså

2010-11-30 @ 20:22:29
Postat av: Julia ♥

OMG MEER ! ♥ åh nej, säg inte att Justin blir/är kär i Joanna !! :O Jolina och han passar ju ihop ;( typ..

Men asså, MEEER ! Asså, ska Justin börja tycka Jasmine är läcker oxå ? o_o meeeer <3

2010-11-30 @ 21:15:16
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

2010-12-01 @ 14:57:08
Postat av: Julia

Hej :) Jag undrar om ni skulle kunna länka till min blogg i ett inlägg och skriva vad ni tycker om min och min kompis bieberättelse :D Tack på förhand <3

2010-12-01 @ 15:00:08
URL: http://bieberattelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: