a bieber dream, Chapter 8

- Vart ska vi? Smilade jag mot Justin som var fullt inne i körandet. Han ledde bara mot mig snabbt och kollade på vägen sen igen.
- Det får du se! Sa Justin glatt. Jag ledde snabbt mot honom och såg att jag fick ett sms. Jag tog upp mobilen och kände att mina ögon fuktades..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chistian och Caitlin på stranden.


Bild på Jolina i bilen.

Jag började gråta ännu mer. Nu rann mina tårar ner för kinden. Jag märkte att Justin kollade på mig. Han körde upp bilen på en liten gräsbit.
- Jolina, Vad har hänt? Sa Justin oroligt och klapade försiktigt min kind. Jag kunde inte prata. Jag kollade på honom med tårar i ögonen. Jag kände mig skadat.
- Mi.. mi.. min mormor är döds sjuk! Jag kände bara mer och mer tårar rinna ner för kinden när jag tänkte på det.
- Men jag kunde inte åka dit idag. Hon var för sjuk och dom tar inte in besöker förens på tisdag! Fortsatte jag men tårar i ögonen. Justin bara kollade på mig och gav mig en kram och viskade i mitt öra. * Vill du att jag kör hem dig?* Jag snyftade till lite och tänkte efter. Jag vill stanna hos honom. Jag kan endå inte träffa henne idag.
- Nej! Sa jag bestämt. Så kom jag och tänka på mailen från igår på Facebook. Jag måste ju berätta? Han släppte kramen långsamt och kollade bak och smilade mot Kenny som smilade mot honom.
- Är du säker? Sa Justin mer bestämt nu.
- Ja.. Men jag måste berätta en sak! Sa jag och kollade ut. Utanför bilen så stog det massa paparazzi's. Fan sa Justin lågt och körde iväg bilen. Jag började skratta lite smått för mig själv. Han var så söt när han va arg. Han kollade på mig och ledde. Han drog sakta bort handen från ratten för att torka bort en tår från min kind. Men det gick inte så jätte bra. Bilen började skaka lite lätt och han drog tilbaka handen.
- Justin.. Folk tror att vi är tillsammans! Justin kollade på mig och nickade. Han kollade på mig som om det inte var något speciellt.
- Jag vet! Jag såg tidningen!
- TIDNINGEN? vadå för tidning? skrek jag. Justin kollade på mig med en orolig blick.
-  Ja.. du vet.. "seventeen magazin" Sa Justin lite stressat. *FAN* sa jag lågt för mig själv. Jag vände mig för att kolla bak på Kenny som nu sov. Vi hade snart åkt i en halvtimme.
- Vart ska vi Justin? Suckade jag igen. Han kollade på mig.
- Till en underbar plats! Sa han och ledde. Efter ett tag så somnade jag igen. Jag drömde en jätte konstig sak, att typ jag och Justin var och red på hästar ute i havet och så kommer pappa och bitchklapar mig. Det var nog den konstigaste drömmen jag drömt i hela mitt liv. Jag vaknade av att Justin stog över mig och glodde. Jag hoppade till lite.
- Hej! Sa Justin med ett brett leende. Han gick åt sidan så jag kunde sätta mig upp. Bilen hade stannat och utanför bilen så stog Kenny, Christian och Caitlin. Jag hjäspade och tyckte att det var lite pinsamt att jag hade sovit och att alla hade antagligen sett mig. Justin mumlade något om att jag var söt när jag sov. Men jag orkade inte riktigt bry mig. Jag öppnade dörren och såg en helt underbar plats.
Det var fortfarande ljust ute men solen var halvägs nere. Jag kollade lite längre fram i gräset och såg en filt med picnik. Sedan märkte jag att Christian kom fram och hälsade på mig,Strax efter det kom Caitlin och sist och inte minst så kom Justin och sa "Godkväll" ist för god morgon. Jag fnissade till lite. Justin och dom andra drog med mig till filten där alla satte sig. Christian började genast vräka i sig lite mat, samma sak gjorde Justin. Jag tyckte det kändes lite konstigt. Varför var det inga paparazzi's här? Det brukade det alltid vara när man var med Justin. Det kändes väldigt skumt. Jag tog också en liten bit av maten. Jag kollade ut över utsikten. Vi satt precis vid havet. Varför åkte vi hit? Jag funderade länge tills jag såg hur Christian och Caitlin reste sig.
- Ska vi bada? Det är så mysigt att vi måste göra det! Sa Christian och kollade på mig. Jag tvekade lite.
- Jag har inga badkläder! Sa Jag och Jag såg hur Christian och Justin's leende blev stort.
- Bada i underkläder? Flinade dom båda. Jag kollade på Caitlin som heller inte verkade ha några badkläder. Hon sa sen att hon inte hade det men att vi bara kunde bada i underkläder. Jag nickade och började ta av mig kläderna. Både Christian och Justin stog och glodde på mig. Sen så såg jag att Justin kollade som ett UFO. Jag följde han blick och såg mitt blåmärke på benet. Fan! Jag glömde.. Han får inte veta!
________________________________________________________________________
som jag lovat, ett nytt kapitel om jag får över 10 kommentarer. Och det fick jag! :) Jag håller alltid vad jag lovat. Men en liten kommentar kan jag ju iaf få? (a)

Postat av: clara

Vad har jag nu missat :o BLÅMÄRKE !! :o MER MER MER MER MER !! Är helt fast !! :D

2010-11-23 @ 19:35:45
Postat av: victoria

snälla mer !

2010-11-23 @ 19:44:59
Postat av: Anonym

vilket blåmärke? :o skriv mer! :)

2010-11-23 @ 19:44:59
Postat av: elle

JAAAAAAAAAAAAAA, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER IKVÄLL; NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. AWESOME !!!!!!!!

2010-11-23 @ 19:45:08
Postat av: victoria

snälla mer !

2010-11-23 @ 19:45:23
Postat av: ella

Meer snälla!!! :D

2010-11-23 @ 19:49:13
Postat av: clara

OMG MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERR !

FUCKING AWESOME !!!!!!!!

2010-11-23 @ 19:52:04
Postat av: Emilia

2010-11-23 @ 19:59:01
Postat av: Anonym

MERR ! ! ! ! ! ! :D

2010-11-23 @ 19:59:36
Postat av: matildac

kommentera senaste inlägg:D

2010-11-23 @ 19:59:45
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Braaa:D(Y):]

2010-11-23 @ 20:06:25
Postat av: NY BIEBER NOVELL

skiiiit bra! ;)

2010-11-23 @ 20:09:36
URL: http://downtoearth.blogg.se/
Postat av: jasmine

OMB !!!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEE AWESOME !!!!!!

2010-11-23 @ 20:12:34
Postat av: #1 Bellibieber

Jätte bra! Mer ;) snälla? I love this <3 puss puss <3

2010-11-23 @ 20:44:14
Postat av: Tova

Sv: Herre gud vad bra du skriver! :O ¨

Ska fortfätta att kolla dina berättelser :)

2010-11-23 @ 20:48:18
URL: http://tovabackman.blogg.se/
Postat av: alicia

skiiit bra mer mer! :D

2010-11-23 @ 20:53:11
Postat av: madde

snälla mer ikväll? :D

2010-11-23 @ 21:17:30
URL: http://madeleneskogs.blogg.se/
Postat av: Karin

Vadå för blåmärke? :o Skriv mer!!

2010-11-23 @ 21:22:26
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: elii

Merrrrr...

shit du bord inte läs det här för du ska skriva, skriva och åter igenSKRIVA.

2010-11-23 @ 21:35:01
Postat av: caroline

jag som är efter eller var ifrån kom blå märket!? Din novell öger :D:D:D:D:D <3

2010-11-23 @ 21:48:38
URL: http://linnochcarolines.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Jättebra novell, älskar den! :D ♥

MER PÅ EN GÅNG <3 haha, trodde dom stirrade för att hon var halvnaken, inte för blåmärket xD haha! hemska jag.. :P

2010-11-23 @ 21:52:43
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

vaddå för blåmärke? ómg. längtar till nästa!

2010-11-23 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: