My Favorite Girl, Chapter 4 - I'll miss you



JUSTIN'S PERSPEKTIV:


- Justin, lägg av då! Sa Selena surt och kollade på mig.

- Jag får väll smsa hur mycket jag vill? Klockan är mycket, sov nu, muttrade jag och hon suckade argt och la sig på sidan med ryggen mot mig. Så fort Selena inte fick som hon ville, då blev det ett rent helvete. Hon klagar hela tiden på hur jag har förändrats och inte bryr mig om henne längre, men det är fel.


Jag bryr mig om henne, jag älskar henne och det vet hon om. Jag la ner mobilen och la mot Selena med hennes rygg mot mig och la armen runt hennes midja och drog henne intill mig.


- Sluta Justin.. Jag ska sova, det sa du själv, stönade Selena och puttade bort min hand.

- Fan vad töntigt du är!


Jag surt och tog min kudde och ställde mig upp från sängen. Innan jag gick till soffan så slet jag med mig täcket också. Selena granskade vartenda steg jag tog utan ett ord.

- Justin.. Vart ska du? Sa hon när jag precis skulle vända mig om och gå därifrån. Jag suckade och sket i att

besvara hennes fråga utan gick istället till soffan som låg på andra sidan av det lilla rummet i bussen. Jag la ner kudden, la mig ner och drog täcket över mig. Min mobil vibbrerade till plötsligt och jag plockade snabbt åt mig den från bordet.


"Hur går det med dig och Selena? Bättre än sist hoppas jag :-)" Stod det ifrån Ryan.


Jag knappade snabbt in med en suck:

"Knappast, hon blir så jävla sur för allt.. Vet inte hur jag ska göra längre." och skickade sedan iväg det.

"Förstår dig bro, men du! Träffade en as-het tjej idag, Carolines kompis, hon var absolut din stil. Läskigt nästan, mystiska brun/gröna ögon och lång brunt hår!"


Jag log lite.

"Ryan, Ta henne själv, har ju Selena ;-) Men jag kommer ju till er imorgon, vi är påväg nu!! Måste bara släppa av Selena i ATL sen så är vi i Stratford, ses då!

''Nice! Det gör vi, godnatt bro!

''Godnatt buddie''


Jag la ner mobilen på golvet och kollade mot Selena som redan somnat. Hon var så söt när hon sov. Jag suckade och la mig på sidan med ryggen emot henne och slöt mina ögon. Jag slappnade av i hela kroppen och tillslut somnade jag.


- Justin! Vakna!


Selenas röst var mjuk i mina öron samtidigt som hon skakade om mig. Jag öppnade snabbt mina ögon men stängde dom lika snabbt. Ljuset tog över. Jag öppnade dom försiktigt denna gången och såg nu att Selena stog där med röda ögon, jag såg det knappt men ändå.


- Jaha, hej, Mumlade jag och sträckte lite på mig. Hon kollade sorgset på mig och jag satte mig upp och hon satte sig brevid mig i soffan.

- Har du sovit gott? Sa hon efter en stund och jag nickade, men jag ljög. Jag hade verkligen inte sovit gott. Soffan var liten och obehaglig. - Okej.

- Varför väckte du mig? Sa jag och gjäspade lite och log mot henne. Men mitt leende försvann fort när jag såg hennes väldigt allvarliga min.

- Jag måste prata med dig! Sa hon och ställde sig upp och drog med mig. Jag la mina händer runt hennes midja och suckade. Hon la försiktigt sina armar om mig och lutade huvudet mot min bröstkorg samtidigt som jag hörde svaga snyftningar. Jag drog mig snabbt undan och la min hand på hennes haka och drog upp hennes ansikte.

- Selena! Vad är det? Sa jag med en orolig min och omfamna henne.


Hon var tyst ett tag. Snyfftade till då och då tills hon plötsligt backade undan och kollade på mig länge, utan att säga ett ord. Hon var helt röd runt ögonen och öppnade tillslut munnen för att säga något.


- Jag ska gå av nu, vi är framme i Atlanta, sa hon. Hon kollade upp i taket och snyftade för att sedan ta ett djupt andetag. - Jag kommer sakna dig så mycket, Justin! Sa hon sedan och brast ut i gråt igen.

- Älskling, vi ses snart igen ju, sa jag och smekte hennes hjässa.

- Jag vet, förlåt för vårt gräl igår, jag vill inte att det var på det sättet vi skulle säga hejdå.

- No problem, kan vi säga hejdå på detta sättet istället? Sa jag och kysste henne sakta. Hon besvarade min kyss, backade sedan ett halvt steg och kollade mig djupt in i ögonen.


- Hejdå, Justin.

- Hejdå, Selena, sa jag. Hon tog upp sin väska, pussade mig på kinden snabbt och gick sedan ut ur bussen.


Cirka tre timme senare så hade jag hunnit ta på mig mjukis kläder, ätit, irriterad både Scooter och Kenny med mitt ''när är vi framme'' snack och till sist kommit fram till Stratford. Jag slog en pling till Ryan och han sa att jag bara kunde stiga på, så det gjorde jag när jag 10 minuter senare stod utanför hans hus.


- Ryan? Ropade jag.

- Justin! Skrattade han glatt och vi gjorde vårt handslag innan vi kramade om varandra hårt.

- Äntligen är du här, det var liksom 3 månader sist, bro.

- Jag vet, redo för festen ikväll?

- Såklart, Chaz har ingen aning om att du kommer så det blir as fett!

- Inte?! Åh, jag har köpt en Ipad till honom, han ska ju alltid hålla på med min, sa jag med ett skratt.

- Det blir nog den bästa födelsedags presenten han någonsin fått!

- Tell me!

- Jävlar, klockan är redan 5, vi måste vara där senast halv 7!

- Åh, jag springer och tar en dusch där uppe, sa jag när jag redan var halvvägs upp för trappan.


Ryan mumlade tillbaka något som jag inte hörde. När jag precis låst dörren till badrummet och skulle ta av mig så kom jag på att jag hade min väska med grejerna där nere i hallen. Jag suckade, låste upp dörren, sprang ner, tog väskan och sprang sedan upp igen. Jag duschade i cirka 10 minuter tills jag steg ut och började torka av vattnet från min kropp med en vit handduk. Jag tog på mig underkläder - strumpor och kalsonger och sedan ett par mörkblåa jeans som var lite slitna, en blå hoodie med tryck på, ett FamilyGuy-Steavi halsband och ett par glasögon utan styrka. Håret blåste jag snabbt och drog fingrarna igenom det så det blev ruffisgt. En halvtimme senare var jag helt klar så jag gick ner till Ryan som också stod färdig och påklädd.


- Ready to go?

- Yes!


Ryan låste dörren och vi gick ut till min bild - tack Kenny för att du kört hit den. Jag satte mig bakom ratten samtidigt som Ryan satte sig vid pasagerarsätet.


- Vad har du sagt till Chaz om festen? Frågade jag.

- Att det bara är en fest Dylan fixat, eftersom han ändå fyller år imorgon så har han inte misstänkt någonting.

- Okej, sa jag med ett skratt.


När vi kom fram till den stora lokalen så var allting redan fixat, det var alltså bara mig och Ryan de väntat på. Det var stora blåa soffor vid varje vägg i hela rummet förutom den längst fram för där stod en stor scen. Just nu var det tänt i taket men senare skulle det vara massa små lampor i olika färger hängandes på väggen och en stor disco lampa mitt på dansgolvet.


Ryan fiskade snabbt upp sin mobil ur sin ficka och jag var tvungen att tjuvkika över hans axel. Det var ett meddelande han skrev, till Caroline.


''Jag och han är här nu, ni kan också komma, hur tror du Mel kommer att reagera?''


- Vem är Mel? Frågade jag när han hade skickat smset.

- Melanie, Tjejen jag berättade om, as snygga?

- Jaha hon! Ska hon och Caroline komma hit nu?

- Yep.

- Okej.


Hans mobil plingade till och det var från Caroline även den här gången:

''Lugnt, antar jag. Hon är, tyvärr Justin, inget fan men det är väll bara bra, haha :-)!''

''Haha, Justin blev ledsen! Äh, skoja bara, var är ni?

''I taxin, är där om 5!''


Och precis som Caroline skrivit i smset så var både hon och Mel här 5 minuter senare och det hörde både jag och Chaz eftersom vi hörde en bildörr slå igen samtidigt som vi hörde tydliga steg av klackskor.


Och där kom dom, herregud vad vacker Melanie är..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WOOOOOOOOPPPPS? Där fick ni ett helt inlägg med Justin's persperktiv alltså - JUSTIN IS IN THA PICTURE!

KOMMENTERA!


Postat av: Anonym

ASUM! Mer!

2011-04-27 @ 23:35:36
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-27 @ 23:48:03
Postat av: Madeleine

Grymt bra Ä:)

2011-04-28 @ 00:03:06
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-28 @ 06:49:43
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

Omagah så bra :) :D MMEERR!! :) <3

2011-04-28 @ 06:59:35
Postat av: Lovisa

skulle du vilja göra ett Länkbyte med oss?

2011-04-28 @ 07:43:25
URL: http://loovestoriess.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKITBRA:DD

2011-04-28 @ 08:34:55
Postat av: elin

I love it!!!! Fast jag är int på mcdonalds xD men jag älskar det, mer :)

2011-04-28 @ 10:19:08
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: Louise

Så himla bra !!

2011-04-28 @ 12:39:02
Postat av: Emma

superbra :)

2011-04-28 @ 15:29:57
Postat av: Stina

as bra meeer

2011-04-28 @ 16:13:41
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKITBRA!!! :D meeera :P

2011-04-28 @ 17:18:08
Postat av: sofia

men gud vad jobbig selena är! -.-

älskar bloggen, meeer! :D

2011-04-28 @ 17:49:18
Postat av: Julia

SÅ BÄÄÄÄST! :D

2011-04-28 @ 18:03:40
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Linnea :)

skiiitt bra !!! mmeerr :D

2011-04-28 @ 19:40:49
Postat av: Anonym

sååå bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

2011-04-28 @ 20:17:22
Postat av: Anonym

skiiit bra verkligen! älskar att ni har så bra uppdatering och ni skriver inte som andra gör, utan ni tar det långsamt så det blir verklighetstroget ass braaa!!!

2011-04-28 @ 21:32:09
Postat av: Anonym

asså denna är skitbra, verkligen

men det är synd att ni inte fortsätte på the diary of my life, den va sjukt bra.

2011-04-29 @ 17:29:10
Postat av: jennie

mer sjukt bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!! mer et kapitel i dag !!!!

2011-04-29 @ 20:01:55
Postat av: what's my name?

oh gud, mera! :D & en fråga, vad heter nelly's blogg hon som skrev justinbieber.blogg.se ? :)

2011-04-29 @ 20:31:53
Postat av: Anonym

MEEEEEEER

2011-04-29 @ 22:25:48
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: anneli

meer !! ♥

2011-04-29 @ 23:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: