IS SHE THE ONE|CHAPTER 6|WHAT?❤

”Men jag fattar inte? Ska jag stå här eller där?” Muttrade jag och vände en blick emot Justin samtidigt som jag pekade bort mot papsen. Hav gav ifrån sig ett flin samtidigt som han skakade på huvudet.

”Stå där du står!” Han log och jag besvarade hans leende. ”Okej” Jag satte mig ner på trottoarkanten där jag tidigare stått och vände blicken mot Justin som skrev autografer.

Jag insåg då hur stor han faktiskt var. Det kom fler folk hela tiden. Kön var flera meter lång, inte ens meter är rätt ord. Kilometer, mil? Jag vet inte, men lång är den. Vi kommer säkert aldrig komma härifrån.

Just nu var vi utanför Mary lo's. Ett ställe här i Miami som säljer Justins parfym.

Justin satt vid ett bord och signerade parfymflaskor, papper, kameror, tröjor, skivor och ja, allt möjligt.

Det var helt galet.

”Omg, är inte det Sydney?” Jag kollade snabbt upp mot tjejerna som nu var längst fram. Justin vände sig snabbt mot mig och log. ”Kom” mimade Justin tyst.

Jag log lite snett och ställde mig upp. Jag gick fram till tjejerna och flashade ett leende. ”Det är jag det” Dom bytte några blickar med varandra och ena tjejen kollade sen på mig. ”Coolt, har sett dig i Elle, du är jätte fin! Kan inte du signa denna?” Jag mötte hennes blick med ett leende.

”Tack, såklart jag kan!” Jag drog pennan ur Justins hand och han fnös till. Jag skrev snabbt ner min slarviga autograf på hennes Justin Bieber skiva. Lite komiskt. Jag gav sen tillbaka pennan till Justin och log. ”Jag går till hotellet, detta kommer ta ett år!” Sa jag snabbt och han nickade. Han vände sig sen mot fansen och fortsatte skriva.

 

-

 

Efter nästan 4 timmar hade Justin äntligen kommit tillbaka till hotellet. Det var faktiskt grymt fint här. Vi kom hit inatt, så han inte utforska det så mycket då. Men det var verkligen underbart. Jag stoppade in en ostboll i munnen och gav påsen till Justin. ”Här” Han kollade ner på påsen och mötte sen min blick med ett leende. Han drog påsen ur min hand med ett brett leende.

Utan att säga tack eller ens ge mig en blick så vände han huvudet mot filmen igen. ”Pfft” Jag drog påsen snabbt ur hans händer och la den på andra sidan om mig. ”Vad gör du”, Sa han och jag log mot tvn. ”Hallå?” Fortsatte han och jag vände mig mot honom igen.

”Vadå?”, Sa jag.

”Varför tog du påsen?” Han kollade undrades på mig och sträckte sig över mig för att få tag i påsen. ”Nähä du”, Sa jag. Han kollade surt på mig och la sig nästan över mig för att få tag i påsen. Jag puttade den längre utan så att den nästan åkte ner för sängen. Justin skulle precis sträcka sig lite längre när jag tappade greppet om sängen och gled snabbt ner på golvet, men Justin över mig. ”Aouch!” Utbrast jag och kippade efter luft. Justin satte armbågarna på varsin sida om mig och mötte min blick. ”Jag är så ledsen”, Sa han och jag log lite snett. ”Det är lungt, men flytta lite på dig..” Andades jag och log. Han reste lite på sig så att han inte låg på mig helt, men flyttade sig endå inte ifrån mig. ”Justin..”, Sa jag snabbt. Jag mötte hans hasselbruna ögon som lyste. Dom var så vackra. Han bländade mig med ett vitt leende och först då insåg jag hur fin Justin faktiskt var. Men det skulle jag aldrig erkänna. Han kom närmre mig och jag kände hur han andades tyngre. Plötsligt knackade det på dörren och Justin klev snabbt av mig. Han log och gick bort mot dörren och låste snabbt upp låset. ”Room Service!” Hörde jag någon säga i hallen. Men mer hörde jag inte. Tankarna for åt alla håll.

Tänkte han kyssa mig? Eller inbillade jag mig bara? Jag satte mig upp på det hårda golvet och lutade mig mot sängen. Någon minut efter kom Justin tillbaka med en påse. ”Jag beställde upp lite mat” Han log och jag besvarade hans leende. ”Tack Justin” Mummlade jag och ställde mig upp. Men jag kunde inte släppa det som tidigare hänt. Tänkte han.. göra det?


Snälla kommentera! Ni har blivit så dåliga på det :( Gör det för min skull, för då kommer mera chapters yah know! Och ni vill väll inte att jag förlorar blogglusten och slutar skriva? :o♥


Postat av: Josefin

grymt bra! och kom ihåg en sak att vi alla älskar din novell, den är grym! men ibland orkar man inte alltid slänga in en kommenter, men jag förstår att du vill ha kommentarer man blir liksom mer peppad till att skriva! :D <3



men annars är du bäst på att skriva

2011-08-11 @ 18:12:16
Postat av: Oliboli

Det var jättebra! :)

2011-08-11 @ 18:12:32
URL: http://olivialindstrand.blogg.se/
Postat av: GabbiCoolingen

Jätte bra :) men man kommenterar kanske inte så ofta för uppdateringen är inte så ofta heller xd

2011-08-11 @ 18:50:23
Postat av: Felizia

Jättebra! <333333333

2011-08-11 @ 18:58:28
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Awesome :]

2011-08-11 @ 19:14:19
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt braaaaaaa!!!

2011-08-11 @ 19:46:51
Postat av: Anonym

fortfarande lika bra som vanligt såklart, snälla sluta inte för min skull :D

2011-08-11 @ 19:57:45
Postat av: Anonym

// Emma - grindisryttarna.blogg.se

2011-08-11 @ 19:58:13
Postat av: Melina

Sjukt bra (:

2011-08-11 @ 20:04:30
Postat av: Stina

Extremt bra!

2011-08-11 @ 20:29:58
Postat av: sofia

lite kort men jättebra :) mer mer mer mer!

2011-08-11 @ 20:40:24
Postat av: Fia

Super braooo<3

Älskar novellen :D

2011-08-11 @ 21:01:43
URL: http://novellenomjbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jävligt bra förutom att du borde göra lite längre kapitel :-)

2011-08-11 @ 21:55:52
Postat av: therese

jättebra meeeeeeeeeer :D <3

2011-08-11 @ 22:03:49
Postat av: Julia

Du är sjuuukt duktig på att skriva, älskar bloggen!

mer mer mer :D

2011-08-11 @ 22:35:24
URL: http://juliaforzberg.blogg.se/
Postat av: Becka

Awesome. :)

2011-08-11 @ 23:24:32
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Sandra

:oooooooooooooo! Oh MAN! Fan vad bra tjejen! Efter jag hade läst klart så insåg jag att jag log utan att jag visste det! Ser fram emot nästa kapitel! :D <3

2011-08-11 @ 23:27:33
URL: http://bieberthoughts.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer :D

2011-08-11 @ 23:31:26
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Vivii (:

Lika bra som alltid!! :D

2011-08-11 @ 23:33:32
Postat av: Cece :)

jätte bra del men det hade varit lite roligare om de hände mer :)) kommer aldrig sluta läsa bloggen <3

2011-08-11 @ 23:38:31
Postat av: emma

Shit, den är ju skit bra!

2011-08-12 @ 09:51:54
URL: http://emsenk.blogg.se/
Postat av: josefine

awesome !

2011-08-12 @ 14:52:32
URL: http://dealwithit.devote.se
Postat av: Amanda

ouh!!! sååå himla braaa!!! :D MORE! :) Loveit! :)

2011-08-12 @ 15:55:49
URL: http://loveeoflife.wordpress.com
Postat av: cathrine

den var grym! jag vill haaa meeeeeer! :D

2011-08-12 @ 19:56:41
URL: http://cattenz.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt bra jag älskar den här novellen

2011-08-13 @ 11:52:57
Postat av: elin

awesome ♥

2011-08-14 @ 17:12:44
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: