Nu får det fan vara nog..

.. Ni är helt omöjliga. Inte alla, absolut inte, men några av er. Några ungar som hittat hit.
Jag blir SJUKT ireeterad. Fick nyligen en kommentar av en tjej vid namn Malin, som sa att jag härmar waytobieber - igen. (WTF?!) Och även en annan tjej som kommenterade anonymt att min suger, och alla borde besöka wtb ist.
Jag blir jävlig sur på sånt här.
Och även en jätte bra novell vid ; kidrauhlstorys.webblogg.se - har också blivit anklagad.

Seriöst. Vad är det med människor nu för tiden?
Jag blir skitförbannad. Skulle kunna ååh..
Tror ni Jasmine på WTB gillar när ni kommer med falska anklagelser?
Det tror jag verkligen inte. Det är ju väldigt konstigt isf..
Väldigt konstigt..

I vanliga fall å hade all min irration gåt på Jasmine - men inte nu. För hon är super snäll. Hon har inte gjort något dumt.
Så det är hundra procent onödigt. Men ärligt..
Hennes novelle, Remember When, den är jätte bra. Jag har börjat läsa den ja.
Men den är inte lik någon novell som jag har sett, och jag har sett många.
Så sluta upp med detta! Det är bara EXTREMT barnsligt.
Visa får ju fan ge sig någon gång..

Postat av: sofia

håller med dig! jag läser också 'waytobieber' och era noveller är inte alls lika varandra, inte ett dugg!

jag har inte läst en enda novell som är som din, så folk får verkligen sluta skriva taskiga kommentarer. du har inte gjort något fel!

2011-08-17 @ 15:27:03
Postat av: Lisa'

bry dig inte om vad folk skriver för skit, du har en helt egen orginel novell som inte är ett dugg lik wtb eller någon annan novell, dom är bara avundsjuka för att dom inte har sån talang!

2011-08-17 @ 15:51:20
Postat av: Johanna

fattar inte att folk bara kan växa upp någon gång -.- är absolut på din sida! :)

2011-08-17 @ 15:51:21
URL: http://biebsloverss.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Håller med dig. Det är så grymt jobbigt att bli anklagad för något sådant när man verkligen tar sin ti till att skriva ett kapitel! Man tappar som sagt suget direkt. Hennes läsare börjar gå lite för långt... Fick verkligen hålla ilskan inne igår när jag fick en likadan anklagelse, kanske är samma person som anklagade dig? Hon sa att waytobieber skrev mycket bättre än mig osv. Låter lite likt.. Men ja, vad gör man? :/

2011-08-17 @ 16:03:19
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Johanna :>>>>>>>>>>>.

Ida, bry dig inte om dom!

Dom är bara avundsjuka för att dom inte kan skriva. Och speciellt inte lika bra som du!

Dom är inte värda din tid!

kram! <3.

2011-08-17 @ 18:05:42
URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av: C

Tycker synd om både dig och Jasmine - visst blir man irriterad? Låt dom inte trycka ner dig bara. \:

2011-08-17 @ 18:14:43
URL: http://biebereye.blogg.se/
Postat av: josefine

Omogna små jävlar -.-

Hoppas inte mina små tröga kommentarer om att jag inte fattar vid vissa tillfällen irriterar dig lika mycket..>.< säg till isf!! =)

2011-08-17 @ 19:57:57
URL: http://dealwithit.devote.se
Postat av: Sandra

Dem är bara avunsjuka! Din novell är den bästa jag har läst faktiskt! Tro mig, dem är bara avunsjuka. Alla som har skrivit i det här inlägget har helt rätt! Bry dig inte om dem. Va som Justin: Ignorera dem! :) <3

2011-08-17 @ 20:21:35
URL: http://bieberthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: