The chosen is you, Chapter 27.

- Ser du något du gillar? Sa han och jag nickade. Han skulle bara veta vad jag vill göra men honom just nu.
- Kanske.. Log jag och kollade upp på honom.
- Okej, du får 10 sekunder på att hoppa i vattnet. Annars kastar jag i dig, och som sist. Klart jag kommer lyckas. Log han och jag nickade. Kanske bäst att gör som han säger. Jag tog snabbt av mig kläderna och ställde mig sen vid poolkanten. Jag kunde se ur ögonvrån hur Justin kollade in mig från topp till tå. Jag log lite för mig själv och dök sen i. Snabbt efter kom Justin. När vi båda kommit upp till vattenytan så kollade vi på varandra länge. Utan att säga ett ord. Justin suckade och kollade sen på mig. Han öppnade snabbt munnen men stängde den igen.
- Jag har en sak jag måste berätta.. Sa han tillslut.
Jag kollade på honom länge och nickade sen. Jag kände på mig att det inte var något bra..
- Lova att inte bli sur nu och springa iväg? Sa Justin och kollade osäkert på mig.
- Springa iväg? Varför skulle jag göra det? Jag är inte sån..
- Okej, men lova? Avbröt Justin mig. Jag tänkte lite men nickade sen.
- Okej.. Det är såhär.. Att.. Duvet, det du sa förut om Selena? Det asso.. Sa han och jag kunde nästan fatta vart det skulle gå. Jag kände en klump i magen och bad till gud att han inte skulle sabba något nu.
- Ja? Sa jag undrande.
- Asso.. Skitsamma! Mummlade han och kollade upp i taket. Eller nej, jag måste säga ju.. Sa han och jag kollade på honom länge. Precis när jag tänkte säga något så la han fingret för sin munnen.
- Okej. Jag ska berätta, det är så här. Jag och Selena, vi har på sätt och vis.. Ett förhållande. Suckade han och mitt hjärta stannade upp. Vad fan?
- JAG HOPPAS DU SKÄMTAR? Utbrast jag och han kollade sorgset ner i vattnet.
- Nej men.. Förlåt. Men jag gillar inte henne på det sättet längre, och snälla gå inte. Sa jag men jag kollade på honom länge. Sen klappa jag till honom och gick up ur poolen. Jag tog mina saker och sprang därifrån utan att han hann säga något. Fyfan för honom.
Fanfanfan! Nu har jag sabbat det här regällt. Varför sa jag det.. Jag slog upp händerna mot ansiktet och gick sakta upp ur poolen. Trots att jag inte känt Sara så länge, så sårade det mig så mycket att hon stack. Hon sa ju innan att hon inte skulle gå? Fan då! Jag tog av mig kläderna eftersom dom var hellt blöta men hade fortfarande på mig kalsongerna. Jag tog ett djupt andetag och kunde inte tänka klart. Och jag måste berätta för Selena.. Jag drog min handduk runt midjan och tog min mobil som låg på en stol. Plötsligt hörde jag att det ringde. Jag kollade ner och såg att det var Selena, självklart. Jag och min tur. Jag suckade och svarade sen.
* Ja hej det är Justin..* Sa jag och gick ut ur poolrummet. Jag låste dörren och gick sen till hissen.
* Heeeej Justin! Jag har saknat dig, vad gör du då? * Sa hon och jag log lite. Jag gillade henne fortfarande, men jag gillar henne inte på samma sätt. Utan mer som en bästis.
* Jodå, jag mår bra.. Själv då?* Sa jag lite glatt för att inte låta för sur. När jag kom till min vånning så stannade jag utanför rummet.
* Jag mår super bra, tänkte egentligen bara höra hur du mådde. Men en sak till, vem är tjejen du var med? Hon verkade ju söt* Sa hon och jag tänkte efterlite.
* Kompis..* Mummlade jag och slängde ner kläderna på golvet och lutade mig sen mot väggen.
* Okej, jaja. Hitta inte på något dumt nu.. Haha nejdå, det gör du inte. Älskar dig, syns nästa vecka!* Sa hon och la sen på. Jag suckade tungt och kände mig mer illa till mod. Jag bestämmde mig sen för att gå till Sara och snacka med henne. Jag ställde mig utanför hennes dörr och tog ett djupt andetag och knackade sen. Efter ett tag kom tjejen jag träffade förut som hittade min nyckel.
- Oj hej, var det något speciellt eller? Log hon och jag nickade.
- Bor du här? Sa jag förvånat och hon skrattade lite.
- Ja, vill du komma in?
- Nej asso.. Sa jag men hon avbröt mig.
- Kom nu! Sa hon och tog tag i min hand och drog in mig. Hon stängde dörren efter sig och log.
- Jag tänkte bara kolla om Sara var här.. Mummlade jag. Hon skrattade lite och det kändes skönt att hon inte visste vem jag var.
- Nej, hon gick ut och festade typ. Men det var med Jenna och dom, trodde du var med eller något? Mummlade hon och jag stannade upp.
- Har hon inte vart här sen dess? Sa jag och hon skakade på huvudet. Jag tänkte precis ställa mig upp när hon tog tag i mig.
- Vänta! Utbrast hon och jag gav henne en blick.
- Vad?
- Vem är du egentligen? Log hon och jag suckade.
- Jag är en kille som heter Justin, men jag måste gå nu. Hejdå! Sa jag och sprang snabbt ut ur rummet innan hon stoppade mig. Jag suckade lättande och sprang sen ner till lobbyn. Ingen Sara här. Jag bestämmde mig för att gå ut och kolla. Och precis när jag kom ut så såg jag Chaz och dom komma. Jag backade undan för att dom itne skulle se mig, jag orkade inga frågor just nu. När dom gått förbi så kollade jag mig omkring och tvekade lite på om jag skulle ringa Kenny. Egentligen vet man aldrig vad som kan hända. Men jag sket i det och bestämmde mig för att gå till en liten park. Men där var inte Sara. Jag hade nu gått runt hela staden men hittade henne inte. Jag kollade mot klockan och den var tio i 4. Fan då. Påvägen tillbaka till hotellet så ser jag en tjej sitta vid stranden. Det var kallt ute och blåste mycket. Så jag betsämmde mig för att gå dit. När jag kom närmare så såg jag vem det var, och det var ingen god syn jag såg. Vad har hänt?
Dåligt chapter, men gud vad dåligt av Justin! Kommentera om ni vill ha mera! Puss Ida♥ + Hittade ingen bra bild..

Postat av: iidabieber

jättebra gumman , saknar dig :( <3

MER NUUU :D

2011-02-03 @ 20:04:27
Postat av: berri

hur bra som helst :)

2011-02-03 @ 20:26:10
Postat av: Jessica

Jisses vad bra! :D

2011-02-03 @ 20:50:52
Postat av: Elin

Mera! :D

2011-02-03 @ 20:59:58
Postat av: frida

helt awesome!!:)<3 meer!

2011-02-03 @ 21:10:16
Postat av: Sandra

JAG VILL HA MER NUUU!! :D:D:D

AAAS braa.. Och vill inte att de ska ta sluuut.. :(

2011-02-03 @ 21:21:02
Postat av: Anonym

MERAAAAAA NUU SKIIT BRA :d:d:d

2011-02-03 @ 21:27:02
Postat av: josefine

aww är det sara hän ser? som typ har gråtit skiten ur sig..? Hihi xd

MEEEEEEEEER!!! dom sagt beroende!

Skitbra

2011-02-03 @ 22:41:17
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: ma

mer! :D

2011-02-03 @ 23:21:21
Postat av: Elelta

Världens Bästa noveller ni har ;D<333

MMMMEEEEERRRRR är beronde

2011-02-04 @ 06:29:14
Postat av: Johanna

Suveränt bra!!!:D Undra vad som har hänt med Sara på stranden? För det måste väl vara hon eller??

2011-02-04 @ 09:12:16
Postat av: Anonym

hoppas hon inte förlåter justin för snabbt för de han gjort är dumt mot henne :/<3

2011-02-04 @ 14:23:54
URL: http://jbstoryy.blogg.se/
Postat av: julia

åhh, sjukt bra.... merameramera nu !!!! :)

2011-02-04 @ 15:17:53
Postat av: K A R I N

A W S O M E ! :)

2011-02-04 @ 21:44:02
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt AWWEESSOMME!!



Men asså, kolla här jag har också en justin bieber blogg. Kan du fixa design till den ? ;)

2011-02-05 @ 11:03:57
Postat av: julia

mermermer ! :)

2011-02-05 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: