The chosen is you, Chapter 34.

Skrev hon och jag började skratta. Justin kollade konstigt på mig och jag visade smset.
- Men du behöver inte visa, jag förstår inte endå! Flinade Justin och jag skrattade till.
- Haha jusdet, men det står bara att jag ska komma på din konsert imorgon! Hon och Olivia har köpt biljetter till mig, haha. Sa jag och han log stort.
- Så bra då! Men vill du följa med ut lite? Tänkte att vi kunde gå till Liseberg eller vad det heter? Log han och jag nickade.
- Javisst! Jag har endå Guldpass där..

- Guldpass? Sa Justin frågandes.
- Ja, ett pass så att man kan gå in så många gånger man vill. Men jag ska bara hem och lämna mina saker och så, sen kommer jag. Okej? Log jag och han nickade.
- Okej..
När jag sedan hade lämnat mina saker så skulle jag möta Justin vid Liseberg. Han sa att han hittade dit eftersom vi faktiskt var där igår. När jag kom dit så stog han redan där. Jag hoppade upp bakifrån och han skrek till.
- Justin, alla kommer känna igen dig ju! Skrattade jag och han nickade.
- Jag vet, förlåt.. Sa han och log ett snett leende.

- Säg inte förlåt! Det spelar ingen roll! Flinade jag och Justin nickade.
- Okej, men föressten. Jag har en sak till dig, du får det om du lovar att inte säga till pressen att jag tror att min flickvän är efterbliven? Haha.. Skrattade Justin och jag nickade.

- Men Justin, du behövde inte ge mig något! Du ska alltid göra det men du få..
- Sluta nu, här! Sa han och la fram en liten låda. Jag öppnade den och där låg ett halsband i guld där det stog " Je t'aime"
- JUSTIN, JAG ÄLSKAR DEN! Sa jag och gav han en varm kram. Han log stollt och vi gick sen in. Justin betalade för honom och Kenny, medans jag använde mitt guldpass.
Justin's Perspektiv:

När hon såg halsbandet så såg hon så glad ut. Jag skrattade glatt och vi gick in. Hon drog något kort och behövde då inte betala. Medans jag och Kenny betalade. När vi kom in så tog det kanske 5 minuter innan hela Göteborg var runt mig. Sara skrattade bara och såg glad ut, och det gjorde mig glad.

- OKEJ, VAD SKA VI ÅKA DÅ? Skrek Sara för att jag skulle höra medans alla fans skrek på mig. Jag ryckte på axlarna och plötsligt kom det en massa poliser. Dom var lite överallt bara för att se till att det inte hände mig något.

- Jag vill åka den! Sa jag och pekade på en storträ bana som tydligen hette Balder. Hon nickade och vi började gå dit.
- Bli inte rädd bara! Skrattade hon och jag gav henne en blink.

- Jag? Rädd? Pff.. Skulle inte tro det va! Flinade jag och hon log. Vi gick in i kön och nästan alla släppte förbi oss bara för att jag var 'Justin  Bieber'. När vi kom fram och satte oss i tåget så hörde jag hur dom började prata i högtalarna.
' Hej och välkommen till Balder, Nordens största trädbana! Lägg alla lösa saker så som mobiler, pengar, nycklar och väskor till höger. Spänn fast era bälten och ha en trevlig resa.'

Sa hon och vi började sen åka. Det var riktigt kul att åka den. Senare så gick vi för det mesta bara runt och kollade lite och det var en hel del papparazzis. När vi vart på Liseberg i kanske 3-4 timmar så började vi bli trötta. Och plus att jag hade vunnit choklad och 2 stor nallebjörnar, men dom fick Sara.
Men självklart så hållde jag dom, haha. Vi tog sen en taxi till hotellet och lämnade av det vi vunnit och pratade lite om vad vi skulle göra. Men för mig spelade det egentligen ingen roll, med Sara är allt roligt.
Tråkigt och dåligt  och kort chapter! Men kommentera NU! Ni är så dåliga på det nu för tiden, kom igen nu! Jag har ju upptaderat nu ;) Puss Ida♥

Postat av: isabell

braa!

meraa idag?:))

2011-02-13 @ 18:13:04
Postat av: Anonym

Jättebra:)!

kommer det något mer idag?

2011-02-13 @ 18:43:04
Postat av: Dalia:)

SKITBRA! Men jag vill ha mer SPÄNNING!

SKRIV MER IDAG!



Jag har väntat jättelänge .. :'(

2011-02-13 @ 19:01:07
URL: http://bieberness.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra!

2011-02-13 @ 19:11:41
Postat av: sandra

As bra :D

2011-02-13 @ 19:49:44
Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-02-13 @ 19:55:02
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: frida

meeer!!! helt awesome:)<3

2011-02-13 @ 20:16:40
Postat av: Anonym

Det är så awsome bra. Kollar om du uppdaterar hel tiden och när du gör det kollar jag på direkten. jag kan verkligen inte få nog! Världens bästa novell, helt klart!

Fortsätt att skriva som du skriver, för då kommer jag alltid följa dig!:D<3

2011-02-13 @ 21:54:23
Postat av: Fiona

Skitbra!

2011-02-13 @ 22:20:57
URL: http://jbiebsstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: