The chosen is you, Chapter 39.

- Men Justin.. Jag kommer inte få åka för mina föreldrar, och jag har inte packat! Sa hon och kollade på mig när vi låg i sängen för att sova.

- Tror du inte jag fixat det? Jag har redan snackat med dom och dom gick tillslut med pådet! Och jodå, din väska ligger hemma! Din mamma har packat idag! Haha, vi hämtar det imorgon.
- JUSTIN, ASSÅ ÅÅÅÅH.. Du är så perfekt! Men gud, har min mamma packat? HAHA, aaw..
- Godnatt nu älskade Sara! Log JUstin och jag log tillbaka. Strax efter det så somnade jag.



Nästa morgon så vaknade jag av att Justin stog och skakade om mig.
- Vakna Sara! Flyget går om 3 timmar, vi ska hem till dig med.. Sa Justin tyst och pussade mig på munnen.
- Mm. Mummlade jag och borrade in huvudet i kudden.
- Sara! Upp nu, vi ska ju till Paris! Utbrast han och jag flög upp ur sängen. Han skrattade lite och han hade redan packat ner allt så förutom att ta på sig och så,  så var det bara att åka. Vi åkte snabbt hem till mig och jag kunde inte förstå att Justin lyckas övertala dom. Jag tog min väska och sa sen hejdå. Sen började vi åka mot flygplatsen, somsagt så var det bara jag och Justin, förutom Kenny såklart. Men han skulle bo några hotellrum bort. Varför? Det visste jag faktiskt. Men man får väll vänta och se..

- Justin, vart ska vi? Sa jag upprörd när vi stog på flygplatsen.
- Dit! Sa han lungt och vi gick ditåt. Det var välldigt många fans och paparazzis men det var inte något vi brydde oss om, Justin verkade bara ignonera det.

Justin's Perspektiv:

- Tänk om flyget krashar? Eller tänk om bensinen tar slut eller om några självmords-bombare kommer eller till och m.. Sa Sara oroligt när vi satt på planet men istället för att höra på hennes snack så la jag handen för hennes mun och kollade på henne.
- Om jag hade kunnat, då hade jag kysst dig för att få tyst på dig. Men jag kan tyvärr inte det, det kommer bli för stort i tidningarna och allt. Men oroa dig inte, det kommer inte hända någonting! Suckade jag och la andra handen runt henne. Jag tog bort handen och hon tänkte precis säga något men stängde sin mun igen.

- Jag litar på dig Bieber.. Mummlade hon och lutade sig tillbaka. Resan skulle ta ungefär 7 timmar så det var en lång resa dit. Efter kanske en timme så hade Sara somnat. Jag skrattade lite och hon var så söt, jag ville bara kyssa sönder henne just nu, men tyvärr så gick inte det. Även fast halva jordklotet redan fattat att vi har något på gång, så behöver vi inte förvärra det. Jag kollade mot Sara igen och hon var så söt att jag inte kunde undgå att ta en bild. Jag tog snabbt en bild och log mot den, hon blev välldigt fin på bilder.

När vi kom fram i Paris så väckte jag henne försiktigt men hon vände sig bara med ryggen imot mig.
- Sara! Vi är framme, kom nu. Sa jag och skakade om henne. Hon suckaded och reste sig tillslut upp och vi började gå utåt. Kenny som hade haft platser bakom oss gick nu framför oss. När vi kom ut från flyget så sträckte vi alla på oss och jag kollade mig runt. Det var fullt med vakter och fans och ja, det var hellt galet. Jag suckade lite men vi fortsatte bara gå. Jag skrev lite autografer och tog några få bilder, men så mycket mer hann vi inte. Vi tog sen våra väskor och började åka mot hotellet. Klockan var välldigt mycket så vi drog direkt till vårat rumm.

- Justin, varför gillar du mig? Sa Sara när vi satt klara för natten på varsin kant av sängen och jag kollade på henne länge.

- För Sara, sen första gången jag såg dig så märkte jag att det var något speciellt med dig. Jag blev hellt paff när ni inte sa något om att jag var "Justin Bieber" men brydde mig inte så mycket om det. Och sen när jag skulle gå så kändes det som att jag lämnade mitt liv, men precis innan jag gick så ropade ni på mig. Jag skrev lite autografer men var sen tvungen att gå. På natten där så hörde jag och Chaz någon komma. Vi fick lite panik att det var någon i teamet men när jag såg dig blev jag hellt varm, jag log så stort att Chaz kommenterade det. Sen när du sa att du var ett fan men att du endå var så 'down to earth' så insåg jag endå att du hade det där lilla extra.

Dagen efter så såg jag dig på soundcheken och jag blev än en gång hellt varm. Jag såg dig tyvärr inte på konserten, men det spelade inte så stor roll. För sen träffade jag ju er på hotellet. Vi badade i poolen och hade kul, och sen. På våran dejt, det var då jag fick nog. Du skulle bli min, och ja. Det blev du! Och varför jag gillar dig, jo för du är dig själv, jag kan vara mig själv med dig och du tar mig inte som Justin Bieber utan bara som Justin. Du har ett underbart leende och bryr dig om andra. Du skulle aldrig förstöra för någon. Kolla bara på dig och Jasmine, hon berättade att hon gillade mig men du gillade henne fortfaranade. Du är inte som alla andra. Du är hellt enkelt speciell. Och det betyder så mycket att ha dig i mitt liv. Sara, du är mina andetag, mina rörelser och allt jag gör. Utan dig vore jag inte samma person, och ja. Du är min andra halva, min syster, min bästis och min.. Flickvän! Sa jag och kramade om henne. Och av det jag sa, så menade jag verkligen allt.

Sara's Perspektiv:

När Justin sa det där så kunde jag inte hålla mig för tårar. Dom bara forsade ner, jag hade inte ens ord kvar. Han var så underbar på alla sätt.
- Justin.. Jag .. jag vet inte vad jag ska säga. Sa jag tyst och kollade han i ögonen.
- Du behöver inte säga något heller.. Sa han och kysste mig mjukt. Jag besvarade hans kyss och vi låg bara där och myste ett tag. Han är och kommer alltid vara den enda för mig. Jag älskar honom mer en vad ord kan förklara.

Justin's Perspektiv;

- Godnatt.. Sa jag och kollade på mig när vi låg i sängen klara för att somna. Hon svarade inte utan la bara sitt huvud på min bröstkorg och strax efter det somnade hon. Imorgon så ska vi också byta rum, detta var bara ett standard rum för det finaste var upptaget denna natten. Så vi kommer byta tidigt imorgon, och hoppas Sara kommer gilla det rummet. Och imorgon så är det en speciell dag, en välldigt speciell dag.
Awiie, dom är så söta! Btw, ni suger på att kommentera.. :( Kom igen nu, det är ju ni som peppar! Jag upptaderar ju typ 2 inlägg varje dag! KOM IGEN NUUU!!







Postat av: Milkshake

Awww, vad gulligt :) super bra , längtar till nästa ;)

2011-02-15 @ 21:45:25
Postat av: Anonym

asbra

2011-02-15 @ 21:57:12
Postat av: V

Suuuper duuuper mega bra!!

Längtar till nästa :D

2011-02-15 @ 22:01:56
Postat av: josefine

Love it!!!!!!

MEEEEEEEEER!!!!!

Och då menar jag mer nu xd haha älskar asså !!!

2011-02-15 @ 22:47:02
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Bella

har nyss också gjort en novellblogg! blev jätte inspirerad av eran blogg! den är jättebra! haha läser sen varje dag ;)

men skulle ni vilja göra länkbyte? :)

2011-02-15 @ 23:04:57
URL: http://bieberistheonly.blogg.se/
Postat av: Julia

Aww :) Så gulliga de är :D

Postat av: Elelta

Men guu vad söta dem är;D♥ Novellen får inte ta slut...*^^^*

2011-02-16 @ 06:23:32
URL: http://mylifeaseleltaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra!

2011-02-16 @ 06:37:58
Postat av: Anonym

Ohhhh,superbra!

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrra

2011-02-16 @ 06:38:46
Postat av: Anonym

skriv mer!!!!

2011-02-16 @ 10:40:26
Postat av: Linnea Sjöström

Planer för dig? :) Musiktips? Jag ska resa bort på fredag och tänkte ladda ner musik till dess, vill gärna ha nytt, tipsa mig gärna.



Har just nu 3 stycken tävlingar i min blogg, kanske något för dig? värt att kolla :)



2011-02-16 @ 11:34:42
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/
Postat av: Neejra<3'

Är det bara jag som inte ser header?;S

2011-02-16 @ 11:35:25
Postat av: tonje cecilie

Spennende!

2011-02-16 @ 12:28:45
URL: http://tonjececiliesin.blogg.no
Postat av: Anonym

eran blogg är asbra! :D läser den varje dag.

lust att göra länkbyte? :D jdbnovell.blogg.se

2011-02-16 @ 13:21:57
URL: http://jdbnovell.blogg.se/
Postat av: matilda

hej, jag tänkte tipsa dig om en sida där du kan tjäna lätt tjänade pengar. Det kan Te.x va att du ska trycka på en gilla knapp på facebook så får du 25 kr, hur lätt är inte det lixom. Nu får du 20 kr när du går med också, Jag kör på att värva vänner, funkar grymt bra ! Bli medlem du också, http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24299



kram matilda :)

2011-02-16 @ 13:26:18
Postat av: mirja och sanna

MMER INNAN VI SLÄNGER BOMBER PÅ DEN HÄR BLOGGEN SÅ JÄVLA AWESOME :D

2011-02-16 @ 14:11:38
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: belieber<3

asssssss bra! <3333333

2011-02-16 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: