The chosen is you, Chapter 45.

Skrev han men jag orkade inte svara så jag ringde ist upp honom.
- Ja hallå? Svarade Justin och jag log över att höra hans röst.
- Hej, det är Sara.. Sa jag lite tyst.
- Hej Sara, saknar dig.
- Saknar dig med, vi kanske ska förbi Sverige på turnén! Då kan vi ses.
- Ska ni? Klart vi ska ses då! Vi ska ses så ofta vi kan! Om du kommer till Danmark tillexempel? Då kan vi ses, haha! Skrattade jag och han skrattade han med.
- Jo, men jag måste gå nu. Vi ska till bussarna, puss världens bäst tjej! Sa han och jag log.
- Puss.. Sa jag och la på.

Jag la mobilen på golvet brevid sängen och la mig sen ner. Sen så tror jag att jag somnade.
1. Saras Outfit.

Jag vaknade av att mobilen ringde nästa dag. Jag suckade och tog upp den.
- Ja hallå? Mummlade jag.
- Hej sötnos.. Sa någon men jag hörde att det var Justin direkt.
- Mmm.. Mummlade jag mot kudden och han skrattade.
- Heeeej! Skrattade han och jag suckade ännu en gång.
- Jaja..
- Men är du döv? HEEEEEEEEEJ! Halskrek Justin och jag ryckte till.
- Oj, hej! Men du väckte mig pucko! Halvskrek jag tillbaka och han började skratta igen. Jag sneglade mot klockan och den var halv 11.

- Såja, vad gör du sweetheart? Sa han med hans gulliga röst och jag skrattade lite.
- Jag sov så inget, gör du själv då? Sa jag och hjäspade.
- Inget typ, ska snart ha konsert. Men ville ringa dig snabbt innan.. Mummlade han och jag hörde hur han höll på med något.
- Du föressten, nästa vecka! Då ska jag till Kanada och hälsa på Ryan och Chaz! Tänkte att jag kunde flyga dit dig så kan du får träffa dom och mina andra kompisar? Vore grymt isf! Skrattade Justin och jag hoppade upp ur sängen.
- Seriöst?! Skrek jag av lycka.
- Ja! Men du behöver inte o..
- KLART JAG VILL, VILKEN DAG? Avbröt jag Justin och hoppade in i badrummet. Jag log stort för mig själv samtidigt.
- Tisdag, alltså om 5 dagar! Men kolla med din pappa och så då? Sa Justin och jag nickade, fast så kom jag på att han inte såg mig.
- Ja! Självklart, du..
- Ja?
- Jag älskar dig! Sa jag ivrigt och tvättade av ansiktet. Jag borstade min tänder och gick sen in på mitt rum. Vad skulle jag ha på mig?
- Jag älskar dig också babe, saknar dig med för den delen! Sa han lågt och jag log ännu en gång för mig själv.
- Aww, saknar dig med! Men hur länge ska vi stanna i Kanada?
- 4 dagar bara, men vi fixar hem dig också! Men jag måste dra nu, ringer dig ikväll! Puss hunny..Sa han och la på.

Jag skrattade lite och la ner mobilen i sängen. Jag vände mig sen mot garderoben och började rota igenom kläderna. Tillslut så bestämmde jag mig för en rosa topp och ett par jeans-short. Jag tog på mig ett par ray-ban glasögon och ett söt armband. Jag satte sen upp håret i en högtofs och sminkade mig lite lätt. Jag kollade mig i spegeln och det såg helt okej ut.

Jag gick ner till köket och tog en macka och ett glas mjölk. När jag var klar så gick jag upp till mamma och pappas rum. Jag kollade in lite och såg att dom var vakna.
- Jo hej.. Mummlade jag och log lite. Dom log tillbaka lite snabbt.
- Vad vill du ha nu då? Mummlade pappa och mamam skrattade lite.
- Inget, tänkte bara fråga om jag fick åka till Kanada nästa vecka! Flinade jag och dom båda brast ut i skratt.
- Till Kanada? Helt själv? Nja, jag tror inte det.. Log mamma och jag suckade.
- Nej pucko, jag ska inte åka själv. Jag ska åka med Justin och hans livvakt! Snälla, ni vet inte hur mycket detta betyder för mig.
- Okej, du kan ju börja med att sluta kalla din mamma för pucko! Men vi får tänka på det, vi kan snacka mer ikväll.. Mummlade pappa och jag nickade glatt.

Jag gick sen ut ur rummet och gick ner till vardagsrummet. Som vanligt kollade Jasmine på tv och det var själklart barnkanalen. Jag suckade ännu en gång och gick sen ut till hallen. Jag tog på mig mina skor och en jeans jacka.
- Jag går ut! Skrek jag och gick sen ut ur huset med en smäll..
Förlåt för dålig upptadering! Men har gjort massa saker, och detta var välldigt tråkigt och dåligt cahpter men vänta bara tills Kanada! Då händer det saker! :) Puss..

Postat av: Anna

mer :D

2011-02-24 @ 17:42:18
URL: http://theannalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: