The chosen is you, Chapter 48.

- Vi snackar mer om det här ikväll lilla vän! Sa Scooter argt och Kenny började köra bilen. Jag suckade argt och la upp benen på sättet. Scooter kollade surt på mig men sa inget. Sanningen var den att jag inte alls hatade att vara känd. Bara att jag inte kunde säga sanningen till mina fans. Allt blev så svårt och jag hade aldrig tid till mig själv. Mitt liv är som en blogg, upptaderar man den inte ofta, då förlorar man fans. Jag vet inte vad det var med mig, jag var bara så galet trött. Jag har knappt sovit någonting på senaste tiden.

"Ibland vill man bara försvinna från världen, försvinna från alla problem och sorger. Vara lycklig och glad och göra precis vad man vill, utan konsekvenser. Utan att halva världen ska lägga sig i. Man vill stanna med den man älskar och inte gå därifrån. Men om den man älskar inte känner detsamma, då blir allt mycket svårt."



1. Olivia 2. Jenna 3. Sara.
Sara's Perspektiv:


Lite senare bestämmde vi oss för att gå tillbaka till Jenna. Det blev för varmt tillslut! Jag hörde hur det plingade till i mobilen och jag såg att det var från Justin. "Förlåt.." Stod det och jag suckade. " Vad har du nu gjort?" Skrev jag och la sen ner mobilen. När vi kom fram till Jenna så gick vi snabbt in i hennes rum och bytte snabbt om till våra vanliga kläder.

Sen så hörde jag hur det plinbgade till i mobilen igen och det var Justin. " Jag ljög, ljög om dig.." Skrev han och jag log, var det inte värre en så?`" Haha, det har du gjort förut.. Trodde du hade gjort något värre, hur har du det då?" Skrev jag och fick snabbt ett svar. " Sara, du fattar inte.. Jag ljög inte så, jag sa att du var ett galet fan i början och att jag var osäker på om du ville åt mig eller mitt kändisskap. Förlåt!!"
Skrev han och jag stannade till. Det där var ju inte sant?
- Vem skriver du med? Log Jenna och jag log lite tillbaka.
- Beebs, men du. Ska vi hitta på något kul eller? Sa jag och hon nickade.
- Vi kan väll gå på en fest eller så?

- Jovisst.. Svarade jag och tog snabbt upp mobilen. "Jag är inte sur, men vi snackar mer ikväll" Skrev jag och la sen ner mobilen. Vi bestämmde oss sen för att gå på Mike's fest, Jenna's ex förvisso. Men just nu var dom bara vänner. Jag gick hem till mig för att göra ordning mig. Jag tog på mig en svart palljet-klänning och ett par svarta tajts. Till det fick det bli ett fint armband också. Olivia skulle även hänga på, men det var bara kul! När jag även hade sminkat mig och fixat håret så gick jag och mötte Olivia och Jenna hos Jenna. Jag knackade och det var Jennas bror Erik som öppnade.
- Hej, söker du Jenna eller? Snygg du var föressten.. Log han och jag log tillbaka.
- Tack, ja det gör jag! Sa jag och han nickade.

- Det är bara att gå upp.. Sa han och flyttade lite på sig. Jag nickade och gick sen upp till Jenna och Olivia som stog vid Jennas garderob. När dom såg mig så log dom båda stort.
- Ja dig har man saknat! Utbrast Olivia och gav mig en kram.
- Ja ellerhur, snygg du är! Sa Jenna och jag log.
- Tack, vad ska ni ha  på er då?

- Jo, det är ju problemet! Tänkte låna något snyggt av Jenna men jag vet inte vad! Sa Olivia lite osäkert. Jag granskade dom båda och gav Jenna ett par korta short och en overzise tröja.

- Du ska visa dina snygga ben! Log jag och hon skrattade. Hon tog kläderna och bytte om. Jag kollade sen på Olivia som fick ett par svarta jeans med hål i och en supertuff tröja. Båda gillade sina kläder så det var så det fick bli. Jag hjälpte dom sen med håren och sminket och sen gick vi. Eftersom vi inte fick köra bil eftersom jag bara var 15 så fick vi gå. Jenna som var ett år äldre,16, fick heller inte åka bil. Eftersom bor man i Sverige, då måste man vara 18 för att köra bil..

Vi hoppade på bussen och var framme hos Mike 20 minuter senare. Festen var i full gång och man kände sprit lukten såfort man kom in. Jag sneglade mot klockan som var 10 över 10. Olivia och Jenna gick direkt ut till dansgolvet och började dansa medans jag gick och satte mig vid sofforna. Plötsligt känner jag en hand på min axel. Jag vänder mig om och där står..
~~~~~~~~~~~~~~~~

Dåligt Chapter! Jag vet, men kommentera så gör jag 49! :D Puss Ida.

Postat av: Anonym

Meer!!

2011-02-28 @ 13:28:54
Postat av: Nikita

åhh skriv mer nu nu nu!! ;)) <3

2011-02-28 @ 13:39:06
Postat av: amanda

mer!!!! :D

2011-02-28 @ 13:39:33
Postat av: Elsa

meeeeeeeeeeerrr hoppas att det är Justin!!!!! mmmmmerrrrrr DRAMA!!!!!

2011-02-28 @ 13:57:17
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-02-28 @ 14:38:16
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: fia

ååååhhh, meeer! :D

2011-02-28 @ 14:42:26
Postat av: Rebecca

Helt underbart... <3

2011-02-28 @ 15:24:45
Postat av: josefine

sjukt bra!!!

- drama ^^

dålig uppdatering :/ men vi förstår att det är svårt..

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-02-28 @ 15:44:19
URL: http://josefinerosto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: