The chosen is you, Chapter 49.

Vi hoppade på bussen och var framme hos Mike 20 minuter senare. Festen var i full gång och man kände sprit lukten såfort man kom in. Jag sneglade mot klockan som var 10 över 10. Olivia och Jenna gick direkt ut till dansgolvet och började dansa medans jag gick och satte mig vid sofforna. Plötsligt känner jag en hand på min axel. Jag vänder mig om och där står..



han från stranden. Jag log stort och gav han en snabb kram. Han satte sig sen brevid mig och vi började prata omn allt möjligt. Han hette föressten Joan och var 17 år, precis som Justin. Jag drack mer och mer och började känna mig vinglig.

- Vill du dansa? Halvskrek jag för att han skulle höra. Han nickade och log stort. Han ställde sig upp och tog min hand. Vi gick bort till dansgolvet och Usher's låt "DJ got us falling in love" spelades. När vi dansat ett tag så började jag bli riktigt trött. Klockan började bli mycket. Vet inte säkert, men det var väll runt 3 på natten? Jag gick och satte mig i sofforna igen och hjäspade stort.

- Trött? Sa Joan och jag log.

- Sådär, ge mig en cider till! Flinade jag och han kollade osäkert på mig.

- Ska du verkligen dricka mer? Sa han och jag skrattade.

- Jadå, ge mig den nu! Sa jag och han gav mig en ciderburk. Jag klunkade i hela på nästan en gång. Jag kollade på Joan som var otroligt snygg ikväll. Och innan jag visste ordet av det så kysste JAG han. Han besvarade kyssen och den gick över till hångel.
Plötsligt kom jag på vad jag gjorde. Jag ställde mig snabbt upp och gick därifrån. Han kollade bara frågandes på mig men jag brydde mig inte. Jag gick bort till Olivia och Jenna och sa att jag drog hem. Men dom ville hellre stanna kvar så jag gick själv. Vad fan har jag gjort? Jag kysste honom!
Justin kommer aldrig förlåt mig. Jag kände hur tårarna rann ner för mina kinder och kände mig riktigt illa till mod. Detta kommer inte sluta bra!
Justin's Perspektiv:

När vi kom fram till bussen och skulle åka till nästa stad så stoppade Scooter mig precis innan vi gick in.
- Justin..
- Mm? Mummlade jag och kollade bort från honom.
- Tänk på vad du gör, du är kändis och folk förvrider sanningen! Det vet du.. Sa han och släppte taget om mig. Han klappade mig lätt på ryggen och gick sen in i bussen. Jag suckade och gick efter. Nu skulle vi till London. Och efter det bär det av till Stratford, och där skulle jag möta min kompisar. Och min tjej, Sara.

Jag satte mig sen på sängen och bussen började åka. Jag tog upp min dator och följde några fans på twitter. Jag skrev även " Tro inte på allt, folk hittar på saker ibalnd.." skrev jag och gick sen in på en fanblogg. Jag stannade upp där rubikren löd

" Justin Bieber erkänner sitt förhållande" Stod det. Jag gick in på inlägget och började läsa.
" Sorry Belibers men det värkar som om Justin har en tjej då han själv bekräfta det. Interljuvaren frågade om han och Sara Smith var ihop och svaret var ett starkt ja. Men han hade även andra tankar kring detta. Så här svarade han. " Jo, vi är ju ett par. Men jag är fortfarande osäker på om hon är ute efter mig eller mitt kändisskap. Hon är ju ett galet fan, så man får ju vänta och se? Men jag är ju kär..". Så där har ni ert bekräftande, Justin och Sara är ihop. Grattis Justin!"
Stod det och jag kände hur paniken steg. Så där sa jag inte? Jag kollade lite till och det stod även om att jag dissat reporten och stuckit för att hon snackade för mycket. Men allt jag brydde mig om just nu var att jag inte alls sa så, utan att jag sa att jag var osäkert
~~~~~~~~~~~
SUPERKAST! Men jag hatar denna novellen, den suger.. Orkar inte med den och som sagt, jag avslutar den snart :P

Postat av: josefine

nej! varför avsluta för? du har ju hur underbara läsare som gillar det du gör! avsluta inte! vi väntar ju på mer!

2011-02-28 @ 16:19:25
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-02-28 @ 17:32:26
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR BLOGGEN, ÄVEN OM DU INTE skulle SKRIVa PÅ ETT ÅR SKulle JAG ÄNDÅ VÄNTA, BLOGGEN ÄR VÄRD DET, DU SKA INTE SLUTA SKRIVA DEN ÄR UNDERBAR JU? :)

2011-02-28 @ 18:32:15
Postat av: Anonym

men novellen är ju jättebra? :s

2011-02-28 @ 19:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: