The chosen is you, Chapter 50 - Stratford

Framspolning, dagen då dom åker till Stratford, Sara's Perspektiv:

Allt var nerpackat och klart. Jag hade bestämmt mig för att berätta om kyssen när jag pratade med Justin öga mot öga. Jag la ner sminkväskan och kollade mig snabbt i spegeln. Jag såg hellt okej ut för att vara vaken nu, klockan halv 5 på morgonen.

Jag hade på mig en blå topp med blommor på sig och ett par korta shorts. Jag satte även på mig ett fotband.

Min underbara kille, Justin Bieber, har självklart bokat första klass med måltider på flyget. Jag skulle behöva åka 10 timmar helt själv, sen skulle Justin möta mig när jag kom fram. Jag saknade han sååå mycket. Hans mjuka kyssar och varma kramar. Det var helt otroligt hur man kunda sakna någon så mycket.
Jag stängde min väska och bärde ner den till hallen. Jag åt snabbt en macka och gick sen upp till mamma som kollade på tv.

- Vi åker nu! Sa jag och hon nickade. Jag gick sen ner till hallen med mamma efter mig.
- Har du med dig allt nu? Du ska vara där lite mer än en vecka!
- Japp, 9 dagar.. Jag har med mig allt, ta det lungt! Sa jag och hjäspade lite.

Jag sneglade mot klockan som nu var 5, planet gick alltså om två timmar. Trots att det var välldigt lång tid så gick det super fort. Av vad som kändes 30 minuter var plötsligt 3 timmar. Jag satt och kollade ut genom fönstret samtidigt som jag lyssnade på Taylor Siwft "White Horse". Jag satt och sjöng med lite och märkte hur blickarna vände sig mot mig, men jag brydde mig inte.

- I'm not a princess, this ain't a fairy tale, I'm not the one you'll sweep off her feet.. Sjöng jag lite tyst. Eftersom jag åkte första klass så var det inte så mycket folk. Tiden gick och vi skulle nu landa. Vi satte på oss våra säkerhetsbälten och började åka neråt.

Ja blunade nästan hela tiden så det var inte så farligt. När planet landat började folk gå av direkt men jag väntade lite för att inte behöva trängas. När det inte var så mycket folk kvar började jag också gå. Jag tog min saker och gick ur planet. När jag kommit ner på flygplatsen så satte jag på min mobil och såg att jag hade fått 10 missade samtal och 6 sms.

Det mesta var från Justin men även lite från mamma och ett ifrån Olivia. Jag kollade först på dom 2 smsen från mamma. " Är du framme än?" och " Ring när du kommit fram, puss" stod det. Jag öppnade sen smset från Olivia. " Är det sant att du hånglade med Joan på festen, riktigt dålig stil! DU HAR JU FÖRFAN JUSTIN SARA" Stod det och jag stannade upp. Va? Hur vet hon det? " Vad fan snackar du om, vem har sagt det?" Skrev jag och kollade sen igenom smsen från Justin.

Alla var i stil med "Vart är du.." "Saknar dig, sitter på caféet precis där man går av!" "Sara, jag är vid caféet min älskade tjej". Jag log lite och kände hur mobilen plingade till, Olivia. "Förutom hela skolan, Joan och din bror, ingen!" Stod det och jag kände hur panik steg. Jag var tvungen att berätta för Justin innan det kom fram. Plötsligt känner jag två armar runt mig. Jag vänder mig om och där stod han, världens finaste kille. Justin..
Gillar ni att jag photoshopar ihop sådana här bilder(Längst upp?) :) Och självklart så ska vi inte sluta blogga helt. När jag är klar med denna novellen och Elma med sin, då gör vi en tsm HÄR! :) Puss Ida.
Framspolning, dagen då dom åker till Stratford, Sara's Perspektiv:
Allt var nerpackat och klart. Jag hade bestämmt mig för att berätta om kyssen när jag pratade med Justin öga mot öga. Jag la ner sminkväskan och kollade mig snabbt i spegeln. Jag såg hellt okej ut för att vara vaken nu, klockan halv 5 på morgonen.
Jag hade på mig en blå topp med blommor på sig och ett par korta shorts. Jag satte även på mig ett fotband.
Min underbara kille, Justin Bieber, har självklart bokat första klass med måltider på flyget. Jag skulle behöva åka 10 timmar helt själv, sen skulle Justin möta mig när jag kom fram. Jag saknade han sååå mycket. Hans mjuka kyssar och varma kramar. Det var helt otroligt hur man kunda sakna någon så mycket.
Jag stängde min väska och bärde ner den till hallen. Jag åt snabbt en macka och gick sen upp till mamma som kollade på tv.
- Vi åker nu! Sa jag och hon nickade. Jag gick sen ner till hallen med mamma efter mig.
- Har du med dig allt nu? Du ska vara där lite mer än en vecka!
- Japp, 9 dagar.. Jag har med mig allt, ta det lungt! Sa jag och hjäspade lite.
Jag sneglade mot klockan som nu var 5, planet gick alltså om två timmar. Trots att det var välldigt lång tid så gick det super fort. Av vad som kändes 30 minuter var plötsligt 3 timmar. Jag satt och kollade ut genom fönstret samtidigt som jag lyssnade på Taylor Siwft "White Horse". Jag satt och sjöng med lite och märkte hur blickarna vände sig mot mig, men jag brydde mig inte.
- I'm not a princess, this ain't a fairy tale, I'm not the one you'll sweep off her feet.. Sjöng jag lite tyst. Eftersom jag åkte första klass så var det inte så mycket folk. Tiden gick och vi skulle nu landa. Vi satte på oss våra säkerhetsbälten och började åka neråt.
Ja blunade nästan hela tiden så det var inte så farligt. När planet landat började folk gå av direkt men jag väntade lite för att inte behöva trängas. När det inte var så mycket folk kvar började jag också gå. Jag tog min saker och gick ur planet. När jag kommit ner på flygplatsen så satte jag på min mobil och såg att jag hade fått 10 missade samtal och 6 sms.
Det mesta var från Justin men även lite från mamma och ett ifrån Olivia. Jag kollade först på dom 2 smsen från mamma. " Är du framme än?" och " Ring när du kommit fram, puss" stod det. Jag öppnade sen smset från Olivia. " Är det sant att du hånglade med Joan på festen, riktigt dålig stil! DU HAR JU FÖRFAN JUSTIN SARA" Stod det och jag stannade upp. Va? Hur vet hon det? " Vad fan snackar du om, vem har sagt det?" Skrev jag och kollade sen igenom smsen från Justin.
Alla var i stil med "Vart är du.." "Saknar dig, sitter på caféet precis där man går av!" "Sara, jag är vid caféet min älskade tjej". Jag log lite och kände hur mobilen plingade till, Olivia. "Förutom hela skolan, Joan och din bror, ingen!" Stod det och jag kände hur panik steg. Jag var tvungen att berätta för Justin innan det kom fram. Plötsligt känner jag två armar runt mig. Jag vänder mig om och där stod han, världens finaste kille. Justin.Framspolning, dagen då dom åker till Stratford, Sara's Perspektiv:

Allt var nerpackat och klart. Jag hade bestämmt mig för att berätta om kyssen när jag pratade med Justin öga mot öga. Jag la ner sminkväskan och kollade mig snabbt i spegeln. Jag såg hellt okej ut för att vara vaken nu, klockan halv 5 på morgonen.

Jag hade på mig en blå topp med blommor på sig och ett par korta shorts. Jag satte även på mig ett fotband.

Min underbara kille, Justin Bieber, har självklart bokat första klass med måltider på flyget. Jag skulle behöva åka 10 timmar helt själv, sen skulle Justin möta mig när jag kom fram. Jag saknade han sååå mycket. Hans mjuka kyssar och varma kramar. Det var helt otroligt hur man kunda sakna någon så mycket.
Jag stängde min väska och bärde ner den till hallen. Jag åt snabbt en macka och gick sen upp till mamma som kollade på tv.

- Vi åker nu! Sa jag och hon nickade. Jag gick sen ner till hallen med mamma efter mig.
- Har du med dig allt nu? Du ska vara där lite mer än en vecka!
- Japp, 9 dagar.. Jag har med mig allt, ta det lungt! Sa jag och hjäspade lite.

Jag sneglade mot klockan som nu var 5, planet gick alltså om två timmar. Trots att det var välldigt lång tid så gick det super fort. Av vad som kändes 30 minuter var plötsligt 3 timmar. Jag satt och kollade ut genom fönstret samtidigt som jag lyssnade på Taylor Siwft "White Horse". Jag satt och sjöng med lite och märkte hur blickarna vände sig mot mig, men jag brydde mig inte.

- I'm not a princess, this ain't a fairy tale, I'm not the one you'll sweep off her feet.. Sjöng jag lite tyst. Eftersom jag åkte första klass så var det inte så mycket folk. Tiden gick och vi skulle nu landa. Vi satte på oss våra säkerhetsbälten och började åka neråt.

Ja blunade nästan hela tiden så det var inte så farligt. När planet landat började folk gå av direkt men jag väntade lite för att inte behöva trängas. När det inte var så mycket folk kvar började jag också gå. Jag tog min saker och gick ur planet. När jag kommit ner på flygplatsen så satte jag på min mobil och såg att jag hade fått 10 missade samtal och 6 sms.

Det mesta var från Justin men även lite från mamma och ett ifrån Olivia. Jag kollade först på dom 2 smsen från mamma. " Är du framme än?" och " Ring när du kommit fram, puss" stod det. Jag öppnade sen smset från Olivia. " Är det sant att du hånglade med Joan på festen, riktigt dålig stil! DU HAR JU FÖRFAN JUSTIN SARA" Stod det och jag stannade upp. Va? Hur vet hon det? " Vad fan snackar du om, vem har sagt det?" Skrev jag och kollade sen igenom smsen från Justin.

Alla var i stil med "Vart är du.." "Saknar dig, sitter på caféet precis där man går av!" "Sara, jag är vid caféet min älskade tjej". Jag log lite och kände hur mobilen plingade till, Olivia. "Förutom hela skolan, Joan och din bror, ingen!" Stod det och jag kände hur panik steg. Jag var tvungen att berätta för Justin innan det kom fram. Plötsligt känner jag två armar runt mig. Jag vänder mig om och där stod han, världens finaste kille. Justin..

Postat av: Anonym

Meer

2011-02-28 @ 20:21:32
Postat av: josefine

MEEEEEEEEER!!!

Gud va bra !!!

2011-02-28 @ 20:58:09
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

as fina bilder :D älskar hur du gör dom! =)

och jag tycker faktist om denna novellen riktigt mycket :D <3

2011-02-28 @ 21:12:14
Postat av: fia

guuud vad bra, snälla skriv mer!!! :D

men snälla, justin och sara får INTE göra slut, då får jag panik!! :(

2011-02-28 @ 21:48:36
Postat av: fia

guuud vad bra, snälla skriv mer!!! :D

men snälla, justin och sara får INTE göra slut, då får jag panik!! :(

2011-02-28 @ 21:49:15
Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-02-28 @ 21:49:32
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: isabell

omg. den är as bra!

hoppas inte justin tar det för illa när hon berätta. och som får inte göra slut.. :(



älskar iallafall novellen:)

2011-02-28 @ 23:45:34
Postat av: Elelta

såååå brraaaa!!! MMMMEEEERRRR!:D :D

2011-03-01 @ 07:35:53
URL: http://mylifeaseleltaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooooo meer

2011-03-01 @ 10:28:26
Postat av: fia

sjukt bra novell, snälla ett till kapitel! :D

men justin och sara får bara INTE göra slut, då dör jag!! :(

2011-03-01 @ 11:49:37
Postat av: Malin

Jätte bra! Skriv meeer!

2011-03-01 @ 14:27:41
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom får inte göra slut! Mer bieberlove eller biebergasm när dom kommer hem ;)

Justin får inte ta kyssen så hårt

2011-03-02 @ 09:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: