The chosen is you, Chapter 26.

- Ska du inte följa med mig till mitt rum? Sa Justin sexigt och försökte hålla sig för skratt.
- Försök inte Bieber! Log jag och han log tillbaka.
- Behöver jag ens fråga? Klart att du följer med. Flinade Justin och tog tag i min arm. Han drog med mig in till hans rum och stängde sen dörren.
- Brukar du bestämma över tjejen eller? Jag kanske vill sova i MITT rum. Flinade jag och vände mig om mot dörren. Precis innan jag drog ner handtaget så la Justin armarna om min midja.
- Nu vill du inte det. Viskade han och vände på mig. Han log lite och närmade mig. Jag kände hans läppar mot mina och det kändes som vanligt.. underbart.


Jag la händerna runt hans axlar och han tog ett hårdare grepp om mig. Hans händer åkte sakta ner till min rumpa och jag log innombords. Han backade sen undan och tog tag om mina händer och kollade oroligt på mig.
- Detta kommer inte funka.. Sa han sorgset och kollade ner i golvet. Mitt hjärta stannade upp. Vad menade han?
- Va? Fick jag fram och stirrade tomt framför mig.
- Sara.. Förlåt. Men jag har turné runt hela världen medans du bor i Sverige. Vi kommer aldrig träffas..
- Jag vet. Men Justin, vi klara detta! Never say never? Eller hur? Sa jag och Justin klämde fram ett litet leende.
- Det var så man sa ja.. Skrattade Justin och tog min hand.
- Precis..
- Kom.. Log Justin och drog med mig till soffan.
Han satte sen på tvn och bläddrade igenom kanalerna. Men han fattade egentligen ingenting.
- Oookej.. Du får översätta för mig? Flinade Justin och pekade på tvn. Jag skrattade lite och Justin kom och satte sig.
- Lär mig något på Svenska? Log Justin och jag ryckte på axlarna.
- Vad vill du lära dig?
- Vad som hellst. Sa han och log stort.
- Okej, säg "Jag är korkad".
- Huh? Sa Justin osäkert.
- "J-a-g  ä-r  k-o-r-k-a-d!" Flinade jag och kunade inte hålla mig för skratt.
- Hjag ej kojkad? Sa Justin med Engelsk brytning. Jag skrattade lite och skakade på huvudet.
- Säg "jag älskar dig" Istället.

- Jaj eljskar dig! Flinade Justin och jag nickade.
- Jätte bra! Sa jag och han log stollt och sa det om och om igen.
- Vad betyder då? Log Justin och jag flinade.
- Jadu..
- Men säg! Log Justin och jag skakade på huvudet.
- Nej.. Sa jag och han gav mig en sur blick.
- Nej.. Härmade han mig med en tjejröst.
Jag gav han en arg blick tillbaka. Han tog sen upp sin mobil och skrev något som jag inte fick se. Han flinade stort och la sen ner sin mobil. Jag vände mig mot tvn och såg att "Diary of Justin Bieber" började på mtv. Jag började skratta lite och Justin bara log.
- Där är ju jag. Sa han och hans mobil pep plötsligt till. Han kollade ner i smset och kollade sen upp på mig.
- Jaså, så du älskar mig?
- Va?
- Du ' äjskar' mig. Flinade han och sa älskar på Svenska. Jag rodnade till lite och kollade bort. Hur kunde han fatta? Han har säkert smsat någon eller så..
- Nej..
- Inte? Sa Justin förvånat och ställde sig upp.
Han sprang ut ur rummet och stängde hotelldörren i en hård smäll. Va? Vad hände? Nejnej.. Vad fan har jag gjort? Jag ställde mig snabbt upp och sprang ut ur dörren och kollade efter Justin. Jag gillade honom väldigt mycket, men älska.. Det var fel ord. Jag älskar inte Justin, inte än iaf. Eller? Tankarna bara rullade runt i huvudet och jag kunde inte tänka klart. Jag slog upp händerna på aniktet och visste inte vad jag skulle göra. Plötsligt tar någon tag om min midja och snurrar runt mig.
- Hej! Flinade Justin och jag kollade oroligt på honom. Vad är det med honom? Var inte han ledsen?..
- Varför gick du? Snyftade jag lite och jag kände hur mina ögonen blev blöta. Justin kollade oroligt på mig och la sen armarna runt mig.

- Förlåt.. Jag skulle bara skoja.. Sa han tyst och la huvudet på min axel. Jag backade undan lite och kollade oroligt på honom.
- Gör aldrig så igen. Okej? Lova det Justin? Jag trodde jag skulle få en hjärtattack.
- Varför? Du älskar mig ju inte.. Sa Justin och kollade länge på mig och jag öppnade munnen men stängde den igen. Vad skulle jag säga? Jag vill ju inte ljuga. Så istället för att svara så tog jag ett hårt grepp om hans nacke och kysste han mjukt. Han mummlade något som jag inte hörde, antagligen något som jag inte ville höra heller. Jag började skratta lite och backade undan. Varför jag skrattade, det visste jag inte.
- Okej. Du behöver inte svara endå, alla älskar ju mig. Flinade Justin och började gå in mot hans rum igen.
- Pff, verkligen inte.. Skrattade jag och han log.
- Jodå.. Sa han och jag skakade på huvudet. Han suckade lite och gick sen mot badrummet.
- Vänta där! Sa han och vände sig om mot mig och när jag nickade så fortsatte han gå inåt. Vad ska han göra? Han kom sen ut med 2 handdukar och ett par badshorts.

- Vart ska vi?
- Tror du? Flinade Justin.
- Bada.. Men jag har inga badkläder.. Suckade jag och Justin stannade upp precis framför mig. Han log mystiskt och kollade ner på mina fötter och böjade sig försiktigt fram. "Nakenbad?" Sa han och jag började skratta.
- Juustin.. Haha, nej! Log jag och han skrattade lite.
- Sucksuck.. Varför så feg?
- Gör det sjä.. Sa jag men han stoppade mig.
- Underkläder! Log han och jag nickade lite svagt.
- Jag orkar inte bada..
- Klart du orkar! Sa Justin och tog tag i min hand. Jag suckade och följde tillslut med. När vi ställde oss i hissen så tänkte jag efter.

- Justin, badet är ju stängt? Klockan är fan halv 2 på natten! Utbrast jag och han nickade. Han tog sen upp en nyckel och la den i min hand.
- Här, du får min bil! Log han och jag kollade förvånat på honom.
- Hah? Sa jag och kollade oroligt på Justin. Vad gör han nu?
- Jag skojar, det är en nyckel till pollrummet. Eftersom jag är Justin Bieber så får jag en nyckel, som jag sa. Alla älskar mig! Flinade han och jag skrattade lite.

- Ego.. Sa jag tyst och han log lite för sig själv. När vi kom fram till poolrummet så låste jag upp dörren och jag fick plötsligt en flashback. Från Danmark, trots att det var i lördags så känns det som flera veckor sedan. Jag log lite och kände mig tvungen när Justin stog så nära vatten kanten. Så jag puttade ner honom och han skrek till.
- HAHAHAHAH DU SKULLE SÄTT DIN MIN! Skrattade jag fram och kunde inte sluta skratta. Jag var tvungen att hålla för magen för att inte få ont. Men blev plötsligt seriös när Justin började gå upp.
- Du ska få för det dära! Flinade han och gick upp ur poolen. Jag kollade ner och såg att hans tröja hade klibbat fast sig på hans mage. Jag trodde verkligen jag skulle dö, han var så himla sexig. Jag bet mig löst i läppen och han skrattade lite.

- Ser du något du gillar? Sa han och jag nickade. Han skulle bara veta vad jag vill göra men honom just nu.
- Kanske.. Log jag och kollade upp på honom.
- Okej, du får 10 sekunder på att hoppa i vattnet. Annars kastar jag i dig, och som sist. Klart jag kommer lyckas. Log han och jag nickade. Kanske bäst att gör som han säger. Jag tog snabbt av mig kläderna och ställde mig sen vid poolkanten. Jag kunde se ur ögonvrån hur Justin kollade in mig från topp till tå. Jag log lite för mig själv och dök sen i. Snabbt efter kom Justin. När vi båda kommit upp till vattenytan så kollade vi på varandra länge. Utan att säga ett ord. Justin suckade och kollade sen på mig. Han öppnade snabbt munnen men stängde den igen.
- Jag har en sak jag måste berätta.. Sa han tillslut.
Vad ska han berätta? Och jag blev nästan tårögd av alla fina kommentarer i det förra chapret. Jag ska inte sluta blogga NU ! Jag menar inte så, men ni ska bara veta hur glad jag blev av alla söta kommentarer. Asså tack för allt. Men jag ska inte sluta, och saken är den att ja, jag gillar inte Justin lika mycket längre. Men jag hatar honom inte heller. Han är fortfarande en riktigt sexig sak och en underbar person. Men någon gång så ska jag ta och förklara för er. Ni ska få veta, jag lovar! Puss Ida♥
Och tack igen för alla 30+ kommentarer jag fick. Ni är fantastiska!

Postat av: Anonym

mer! :)

2011-02-01 @ 17:25:30
Postat av: karro

mm jag vet att justin har "ändrats" lite, men samtigigt växer han ju upp. fast jag tror att det bara är hans röst och utseende som ändras. han är samma justin. men du känner själv:) fast du skriver väll ändå klart novellen? för du eeger. haha älskade att dom började snacka lite svenska oxå;D

2011-02-01 @ 17:35:54
Postat av: Selma ♥

åååh, det är så underbart bra!



SNÄLLA SLUTA INTE BLOGGA!

ÄLSKAR DET DU SKRIVER!



HAHA, älskar att dom pratade lite svenska också så gulligt! ♥

2011-02-01 @ 17:43:56
Postat av: Du vet nog

MER!



MINST EN TILL IDAG!



MER!

2011-02-01 @ 17:44:48
Postat av: Anonym

det är så bra!



JAG KOMMER BÖRJA GRÅTA SOM FAN OM DU SLUTAR BLOGGA!♥

2011-02-01 @ 17:47:14
Postat av: Anonym

Men han växer ju bara upp.



Blir äldre.



Han är fortfarande söta / sexiga Justin!



Novellen är sjukt bra!



2011-02-01 @ 17:48:00
Postat av: Meeeeeeeeeeeeeeeee

Jag har tipsat typ alla mina kompisar som är JB fan om denna novell :)



ÄLSKAR DEN!

2011-02-01 @ 17:48:29
Postat av: Anonym

MER!



SNÄLLA!



MER IDAG!

2011-02-01 @ 17:48:39
Postat av: Eliiiiin

Mer!



De är jättebra!



Men om du vill så kan det komma in lite drama snart, INTE MYCKET drama!

Men iallafall lite grann :)



Om du vill.



SÅ JÄVLA BRA!

2011-02-01 @ 17:49:50
Postat av: Anonym

Jag kommenterar typ jämt! <3

2011-02-01 @ 17:50:17
Postat av: Elida

Aww såå söta dom är!! <3 Jag förstår dig med det där om Justin... Men du måååååste skriva mer i villket fall som hälst, fast det förstås det beror ju på vad du känner...

Men iaf ÄLSKAR värkligen novellen!! Och vad ska han säga????

2011-02-01 @ 19:12:18
Postat av: Milkshake

Omg , så sjukt bra

och jag börjar gråta om du slutar skriva för du skriver så sjukt bra <3

2011-02-01 @ 19:16:18
Postat av: Jessica

WOOOW, sjukt bra! :D

2011-02-01 @ 19:34:41
Postat av: Anonym

asbra :D

2011-02-01 @ 19:52:29
Postat av: Celine - LoveToBieber.blogg.se

Jättebra!:D

Gud vad skönt att du inte ska sluta, det här är typ den bästa novellen av alla 10+ jag läser!

2011-02-01 @ 20:08:46
URL: http://lovetobieber.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fy fasen vad bra!!!:D hahha roligt oxå ;)

2011-02-01 @ 20:36:49
Postat av: ewe

säg nu vill veta :-)

2011-02-01 @ 21:08:37
Postat av: josefine

Men åh, Ida nu slutar du ju där det är som bäst..:o haha

Ne du får verkligen inte sluta :) älskar din novell ^^

Snälla något chapter imorgon? :D

2011-02-01 @ 22:41:09
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Angelica

meeeer!!!!! bästa novellen!!!!! DU är bäst!!!! <3

2011-02-02 @ 00:15:55
Postat av: Julia

SNÄLLA SLUTA ALLDRIG SKRIVA!!! DÅ DÖR JAG!! :P


Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: