Bieber makes me crazy - Chapter 2

 

Så... det är Fiona du heter? sa han och småflinade

Asså, har du inget bättre för dig?!

Jo, men du är roligare, och sötare..

Så nu stöter beavern på mig? sa jag och vände mig om.

 

Han knackade mig på axlen och jag vände mig om och kollade på honom med blicken ’‘vad-vill-du’’?

- jag heter Bieber, sa han stolt och log

- jag har varken frågat,brytt eller velat veta det!

 

Jag vände mig åter igen och nu var det min tur, jag beställde en cola och vatten och gick tillbaka till Alex, jag kände Justins blick i min rygg men jag brydde mig inte, när jag kom fram till Alex var hon inte ensam, det var justins kompis som hade varit med honom i vattnet.. great!

 

- Ehm.. Alex? Sa jag och räckte fram vattnet till henne

- Hej Fiona, detta är Ryan, Justins kompis!

- Jaha, hej på dig Ryan, sa jag och försökte låta vänlig och nu hörde jag en bekant röst som kom emot oss, när jag vände mig om så stog beaver där, IGEN!

 

När han såg mig fick han världens flin på läpparna.

Yo Ryan, varför bytade du plats? Eller jag har ingenting emot det.

När han sa det sista kollade han på mig och log. Jag tog min handduk och flyttade en meter därifrån, aldrig att jag ligger brevid beaver som hade lagt sin handduk breved min, jag suckade och la mig ner. Justin slet inte blicken från mig och det var SÅ jobbigt men jag sa ingenting.

 

Jag måste ha somnat eftersom jag vaknade av att någon hällde iskallt vatten på mig och när jag såg vem det var blev jag totalt förbannad!

 

- BEEEEEEEEAAAAAAVEEEEEEERRRRRRRR!

skrek jag och jagade honom över hela stranden, folk kollade på oss som om vi var från en annan planet men just nu ville jag bara döda honom! Han sprang ut i vattnet och när jag var tillräckligt nära så hoppade jag på honom bakifrån och tryckte ner hans huvud under vattnet, när han kom upp kollade han på mig med världens mördar blick

 

- Vi är kvitt! sa jag och backade men han kom bara närmare och närmare, till sist sprang jag upp ur vattnet och kastade mig på handduken, justin kastade sig på sin och vi bara låg där och skrattade.

- HAHAHAHA, VI ÄR KVITT NU BEAVER!

- ALDRIG! KRIGET HAR BARA BÖRJAT!

 

Alex och Ryan satt bara och garvade åt oss, jag drog på mig mina solglasögon och vände mig om så jag låg på rygg. Plötsligt hör jag att någon sätter på Justins låt, Baby, jag vände mig om och såg att Justin satt och pillade på min ipod och ja, jag hade hans låt, fast bara den!

 

- MIN IPOD, DU ÄR SÅ DÖD BEAVER!

- Jag visste inte att du var ett fan! sa han och flinade

- Oh, you wish!


Postat av: Anonym

hahhahah älskar storynnn :P !!

2011-01-01 @ 15:44:42
Postat av: M

Love it ;]

så jäkla kul

2011-01-01 @ 16:17:28
Postat av: Anonym

skitt bra mer nu, :DD

2011-01-01 @ 16:19:21
Postat av: Julia

jättebra meeeeeeeer

2011-01-01 @ 16:23:24
Postat av: Johanna

hahhha skitbra:D tummen upp:)

2011-01-01 @ 16:29:05
Postat av: Karin

hahahah fan va bra, mera

2011-01-01 @ 16:35:44
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

HAHAHA XD MEEEEER !!! BÄST ! :D ♥

2011-01-01 @ 16:58:35
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

bäst!

2011-01-01 @ 17:09:58
Postat av: frida

vill ha meer nu!!:) skitbra är den!! älskar bloggen!:)<3

2011-01-01 @ 17:21:37
Postat av: amelia

Sv; Självklart får ni en länk! :D Men eftersom att läsarna kanske inte lägger märke till länken kommer jag skriva t.e.x Kolla in: biebsordie.blogg.se , dem skriver också noveller om Justin. Är det okej? Så kan ni också skriva det i slutet på er nästa del? Lägger in länken nu!

2011-01-01 @ 17:47:50
URL: http://justinbyamelia.blogg.se/
Postat av: Sandra

vare inte ryan som var med dem och inte chaz? :P

2011-01-01 @ 18:55:19
Postat av: Jessica

Haha, skitbra! :)

2011-01-01 @ 18:56:14
Postat av: Sannis

Den här är bara bäst!!!!!!!

2011-01-01 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: