Bieber makes me crazy - Chapter 3


 

Solen hade gått ner och det började bli ganska kallt så jag och Alex började packa ihop våra grejer för att gå mot bussen, killarna gjorde samma sak.

 

-När går bussen Fiona?

- 19.03 tror jag det var, den är 18.55 nu, så om vi går nu så hinner vi nog med den.

- Buss? Ska ni ta bussen? Jag kan köra er, sa Justin

- Tack, men nej tack, vi tar bussen, som planerat.

- Men jag vill köra er, sa han och flinade

- Vadå så du kan se var vi bor så du kan stalka oss mer än vad du redan gör?

- Du läser mina tankar Fiona!

 

Jag sa ingenting utan blinkade mot honom och satte mig sen där fram i bilen eftersom jag skulle visa vägen, Ryan och Alex satte sig där bak fort därefter och Justin bakom ratten.

 

Det blev en väldigt pinsam tystnad i bilen så jag satte på radion, jag knappade lite mellan kanalerna och när jag stannade på en kanal så hörde man ännu en gång Justins låt, One Time.. Jag suckade men Justin bara flinade, jag bytte fort kanal igen och jag stannade när jag hörde Nelly - Just a dream, Justin började sedan sjunga tyst:

 

’’I was thinkin about her, thinkin about me.
Thinkin about us, what we gonna be?
Open my eyes, yeah; it was only just a dream’’

Medans han sjöng det tittade han lite på mig, jag vet att Justin tydligt visat att han vill vara min vän, men inte mer än så? Kommigen, det är Justin Bieber och sen har vi.. mig? Jag sa ingenting, utan pekade bara vart han skulle köra och svänga, han stannade bilen utanför mitt hus.

 

- Detta kommer bli så roligt! sa han sedan

- Vad snackar du om beaver?

- Ser du det huset där borta? Sa han och pekade på det stora gråa huset mittemot mitt.

- Ja, vad är det med det?

- Haha, jag bor där, när han sa det gav han mig världens leéndet!

Jag fick inte ur mig någonting, är han, justin, justin bieber, min granne?!

 

- DU MÅSTE SKÄMTA MED MIG?!

- Jag är fullt seriös, sa han och flinade

-  Mitt..liv..är..ÖVER!

 

Jag tog mina grejer och gick ut ur bilen utan att ens säga hejdå, jag visste inte hur jag skulle reagera, jag var liksom glad att han var min granne, men på ett sätt inte. Tur att han blev hemskolad så att vi inte behöver gå på samma skola också!

 

När jag kom hem var varken mamma eller pappa hemma, dom var väl på jobbet eller något. Jag gick upp på mitt rum och satte mig vid datorn, kollade twitter och facebook. Jag hade fått överdrivet många nya vänförfrågningar på facebook och 3 nya followers på twitter, Ryan Butler, Jenny Smith och.. Justin Bieber? Oh great, han ska verkligen stalka mig! Jag läste lite bloggar, och för skojs skull så gick jag in på en Justin Bieber blogg, och vad fan är detta?! EN BILD PÅ MIG OCH JUSTIN, VID KIOSKEN IDAG?! Nu var jag tydligen hans ’‘nya flört’’ också, döda mig snälla!

 

Jag stängde av datorn, gick och borstade tänderna och la mig sedan, jag tänkte lite på allt som hänt idag, att jag träffat justin beaver, att han är min granne?! Det var nog det sjukaste någonsin, nu slipper jag honom aldrig!



Postat av: elle

AWESOME MEEEEEER !

2011-01-01 @ 19:13:42
Postat av: Anonym

omg fettbra !! skriv mer

2011-01-01 @ 19:54:01
Postat av: Anonym

det liknar väldigt mkt justinbstories gamla story fast den är redan klar, men jag hoppas inte att den här blir för lik den bara, men annars tror jag att denna kommer bli grymt bra!! :D meeraa! ! x)

2011-01-01 @ 19:54:36
Postat av: Johanna

sjuktbra!!!! mer,mer!!!!

2011-01-01 @ 19:59:57
Postat av: V

HAHA jag älskar din story!!

Denna kommer nog bli super :D

2011-01-01 @ 20:01:05
Postat av: Anonym

HAHAHA jag älskar att dom bråkar lite hehe ;D eller att hon är svårfångad kanske jag skulle säga, haha.

MEEEEER ♥ olalaa, dom är grannar XD <3

2011-01-01 @ 21:28:58
Postat av: Anonym

Ohhhhh,jag vill vaeta mera!

Gillar hon justin?

2011-01-01 @ 22:10:12
Postat av: Karin

Ohh asbra ! mera

2011-01-01 @ 22:14:15
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar storyn verkligen :D

men bara en sak, det ska vara: bieber makeS me crazy :)

2011-01-01 @ 22:39:29
Postat av: Anonym

bääst!!!!:D

2011-01-01 @ 23:01:47
Postat av: Anonym

Awesome meeeer :D

2011-01-01 @ 23:26:07
Postat av: Jessica

AMAZIIING! meeer!!!!!!!!

2011-01-02 @ 10:11:26
Postat av: Sofia

meeeeeeeeeeeeeeeeer! :D

2011-01-02 @ 13:03:17
URL: http://www.sofiai.devote.se
Postat av: Julia

OMG OMG OMG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR VERKLIGEN DEN NYA NOVELLEN!!! :D

2011-01-02 @ 13:23:27
Postat av: Anonym

den här är jättebraa! :D

Den skulle bli ännu bättre om ni kollade igenom stavningen :)

2011-01-02 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: