Bieber makes me crazy, Chaprer 12

Precis innan filmen började så kom det in en tjej som såg ut att vara i min ålder och en kille som nästan hade samma frisyr som Justin haha. Vi började snacka lite eftersom hon inte heller egentligen ville kolla på filmen utan det var killen, som var hennes lillebror som ville det.

- Föresten, jag heter Caitlin, Caitlin Beadles!

- Och jag heter Fiona, Fiona Smith!
- Trevligt att träffas Fiona! Viskade hon eftersom vi ändå satt i en biosalong.
- Detsamma, men du? Jag måste på toa, häng med haha jag tror inte du vill sitta här inne och ruttna.
- Så sant så haha, sa hon och vi reste oss upp och gick ut mot toaletten, jag sprang in fort och gjorde det jag skulle och sen gick jag ut till Caitlin igen son stod framför speglen och fixade sitt långa bruna hår.

- Yeah girl, jag ääääälskar ditt hår! Sa jag och började snurra en hårslinga av hennes hår.
- Gör du? Jag fullkomligt hatar det haha!
- Det borde du inte, killarna måste svansa runt dig eller något..
- Mig? Haha njae, jag tror inte det men dig? Hell yeah.
Jag hade aldrig varit Mrs. Populär men jag har aldrig haft problem med killar.
- Haha men nej, jag tror inte det och kom nu, vi går ut och tar lite luft, jag tål inte bio/toa/rutten popcorn lukten! Sa jag och drog med henne ut utanför bion.
Vi snackade lite och bytade sen nummer så vi kunde ses igen för det var en självklarhet att vi skulle.. Efter ett tag började bli kallt så vi gick in till filmen igen och kollade klart den och sen åkte jag hem till mig och Caitlin till sig.

20 MIN SENARE/HEMMA:

Jag var helt slut, av ingenting, precis som igår så jag gick upp, borstade tänderna, bäddade och la mig sen för att somna men plötsligt fick jag ett sms, från Justin:

''Jag ger inte upp''.

Jag blev glad, glad över att han fortfarande hade känslor för mig, och nu, nu var mina känslor för honom ännu större.. men detta kommer bli så svårt för hur går det till egentligen? Jag har varit med honom på en dejt, eller vad vi ska kalla det en gång, bara en gång och jag känner såhär för honom redan? Brukar det vara så egentligen..?

''Det glädjer mig Justin, det gör det verkligen'' Svarade jag.
''Gör det? Det verkade inte så igår iallafall..''
'' Det var igår och idag är det en ny dag, typ.. men jag har tänkt på allt, tycker du det är värt att satsa på dig, oss?''
''Det är upp till dig för att du vet alltid vad mitt svar är och jag vet att du tänkt på vår kyss, right? ;)''
''Tss.. Jag tror jag måste sova nu, godnatt flörtar'n''
''Oj vad du behövde det plötsligt men godnatt på dig med babe!''
Babe? Haha, jag orkade inte smsa mer så jag la undan mobilen och somnade den kvällen med ett leénde på läpparna.

NÄSTA DAG:

Idag skulle jag till dansen, jag sysslade med det för några år sen i LA men sen kom handbollen och ja allt blev fel och sen skulle vi flytta så jag slutade men idag ska jag dit igen och det känns riktigt bra!

Jag låg och drog mig i sängen och sneglade mot klockan, 12.34 shit, jag ska vara där 2! Jag for upp ur sängen och valde kläder, det fick bli ett par korta shorts, en sport b-h och en lös magtröja över det, bra. Jag satte upp håret i en hästsvans och drog på lite mascara bara för att liksom. Jag packade även snabbt lite grejer i min väska som handduk, skor och ombyte.

Jag gick ner och åt lite frukost och sen tog jag bussen till danshallen som låg i stan, den var enorm och riktigt mäktig. Jag gick ner till receptionen eller vad det nu kallas och kvinnan sa att jag skulle till rum 48 på våning 3.
Egentligen skulle Alex också vara här idag men hon låg hemma och var sjuk och jag hatar att vara den ''nya'' men det ska nog fixa sig, hoppas jag.

- Sal 48 våning 3? Mrs. Avery? Har jag kommit rätt hehe? Sa jag stelt eftersom allas blickar nu var på mig.
- Japp men kalla mig Olivia! Och vad heter lilla du? Sa hon samtidigt som hon kom fram och skakade hand.
- Fiona, Fiona Smith.
- Välkommen hit Fiona, vi skulle precis börja så ställ upp er!

Alla ställde upp sig i 2 rader, jag fick stå längst fram och i mitten, precis det jag inte ville. Olivia visade några danssteg och vi tog dom sakta först och sen började musiken komma in och jag var verkligen glad!

JUSTINS PERSPERKTIV:

När jag vaknade var klockan 5 över 2, hur lyckas jag sova såhär länge?! Jag gick upp och hoppade in i duschen och när jag var färdig tog jag på mig en vanlig vit t-shirt, jeans och mina röda sneakers. Idag hade jag ingenting och göra så jag bestämde mig för att åka in till dans studion och kolla lite dansnummer till turnen. Jag sa hejdå till mamma och sen hoppade jag in i bilen och körde dit.

- Hej Mona, vart har du Olivia idag? Frågade jag Mona som sitter i receptionen.
- Nemen hej Justin! Hon har en klass nu men jag tror inte det gör någonting men Sal 48 och våning 3!
- Tackar!
Jag tog hissen upp till tredje våningen och när jag såg vem som gick i hennes klass trodde jag inte mina ögon..
FIONAS PERSPERKTIV:

Vi dansade lite och sen skulle alla göra stegen vi lärde oss solo. Elena var först ut, hon verkade vara tjejen som bestämde här, eller trodde att hon bestämde här. Efter Elena var det Sara, Mathilda och sen jag. Jag höll på att dö så nervös jag var men jag satte det galant, alla steg kom rätt och när musiken stannade fick jag stående applåder. Jag log nervöst och tackade alla men sen märkte sen att någon stod i dörren och fortsatte klappa när alla andra slutat.
- J-jus-tin?.. Fick jag fram, fan.. nu har jag gjort bort mig rejält.

Postat av: Johanna

Skitbra:D Gillar eran novell skitmycket:)

2011-01-08 @ 14:09:09
Postat av: Anonym

skit bra meeeer idag

2011-01-08 @ 14:15:40
Postat av: sandra

Snälla skriv mer !! <3 <3 <3 <3

2011-01-08 @ 15:07:07
URL: http://sandrasalsheden.blogg.se/
Postat av: sandra

Snälla skriv mer !! <3 <3 <3 <3

2011-01-08 @ 15:07:37
URL: http://sandrasalsheden.blogg.se/
Postat av: isabell

eran novell är verkligen bra! fortsätt så!

mera mera mera! :DD

2011-01-08 @ 15:32:02
Postat av: Anonym

såå bra, snälla mer ivkäll? :D

2011-01-08 @ 16:43:09
Postat av: Anonym

mer :D

2011-01-08 @ 17:25:15
Postat av: Louise

ihhhhhhhhhhhhhhh älskar det här :')

2011-01-08 @ 18:30:29
URL: http://www.barajag.myshowroom.se/
Postat av: Anonym

skit bra meraa :D

2011-01-08 @ 19:45:36
Postat av: frida

den är skitbra!! meeer nuu!!:)

2011-01-08 @ 20:20:15
Postat av: Anonym

Mer ikväll!:DD

2011-01-08 @ 22:49:45
Postat av: Amanda

Jag älskar novellen, och jag älskar även den novellen ni/du skrev före! Jag skulle självklart ge tips om hur det skulle bli bättre, men det finns inga tips för novellen är redan så bra! :)

Fortsätt med det ni/du gör så blir det perfecto ;)



Love You :)<3

2011-01-09 @ 02:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: