Bieber makes me crazy, Chapter 15

- Bli min Fiona. Sa han plötsligt.
- Va?
- Bli min, bli min shawty.
Jag sa ingenting utan böjde mig bara fram och kysste hans fantastiska läppar sen viskade jag i hans öra:
- Nu är jag din.




JUSTINS PERSPERKTIV:

Jag vaknade lite tidigare och gick ner för att göra frukost för oss och jag hoppades bara på att Fiona inte skulle vakna medans jag fixade allt. Jag gjorde ägg med bacon, pannkakor, mackor och juice och la allting på en bricka och gick upp.

- Godmorgon shawty, sa jag när hon öppnade ögonen.
- Godmorgon pojkvän, sa hon och sträckte på sig och log och jag satte mig brevid henne i sängen och la brickan mellan oss och vi högg i. När vi var tillräckligt mätta så hoppade hon in i duschen först och sen jag och sen gick vi ner och satte oss i vardagsrummet.

- Så vad ska vi göra idag då? Frågade jag sen.
- Ingen aning, har du några förslag?
- Hm.. vi kan väll kalla hit Alex och Chaz och se vad dom vill hitta på?
- Låter bra, jag ringer Chaz så ringer du Alex?
- Det fixar jag, sa hon och sprang upp för att hämta sin mobil och ringa Alex och 2 minuter senare var både Chaz och Alex på väg hit!

NÅGRA MINUTER SENARE/FIONAS PERSPERKTIV:

- CHAZ IN THE HOUSE! hörde man Chaz skrika när han kom in genom ytterdörren så jag och Justin gick till hallen, hand i hand.
- Heeej Fion- whaaaaaaaat?! Sa Alex och kollade chockat först på våra händer och sen på oss eller rättare sagt mig.
- Uhm aa..
- My shawty, my one and only. Sa Justin och log först  mot mig och sen Alex och Chaz som tydligen inte fattat någonting än utan stod bara där och gapade.
- Nej men grattis då sa Alex och kramade oss båda och sen vände sig mot Chaz.
- Chaz det är konstigt jag vet, men inte SÅ konstigt så kom nu! Sa hon och drog med honom in till vardagsrummet men jag och Justin bara skrattade åt dem.

- Okej vad ska vi göra då? Frågade jag de andra när vi suttit tysta en ganska lång stund.
- Vi kaaan... åka på bio haha? Föreslog Alex
- Aa men det blir skit bra fast kan vi ta det vid 5 klockan är ju bara halv 1 nu och vi kan bada lite? Sa Justin och vi andra nickade bara och slänge av oss kläderna, självklart höll vi kvar underkläderna och hoppade i men Justin höll kvar kläderna och hoppade på den stora svarta badringen och satt i den istället tills vi välte honom och han blev dygnsur!
När jag simmat, dykt och hoppat rundor i vattnet så simmade jag till kanten där det fanns en ''bänk'' under vattnet som man kunde sitta på och slöt ögonen. Plötsligt känner jag några läppar mot mina och jag kände igen dom direkt så jag besvarade kyssen och log. När jag öppnade ögonen möttes jag av Justins fina ögon.

- Hey! Ni har hela huset för er själva där inne men lämna köket ifred för det är MIN plats! Ropade Chaz till oss men vi sket i honom och fortsatte att mysa istället haha. När vi badat klart och nu såg ut som russin så gick jag och Alex hem till oss för att göra oss i ordning för bion och killarna gjorde samma sak fast hos Justin.
Jag tog på mig ett par höga jeans-shorts, en transparent skjorta och mina converse och Alex drog på sig ett par slita jeans-shorts, ett rosa slappt linne och en grå hoodie och till det ett par sneakers. Vi sminkade oss fort och nu var vi klara så vi gick över till grabbarna igen och väntade på dem och 5 minuter senare satt vi i bilen påväg till bion.
- Så vilken film blir det? Frågade Chaz.
- The Tourist ska verka skit bra. Svarade jag.
- Well, då får det bli den! Sa Justin och gasade.
När vi kom fram drog Justin och Chaz på sig luvorna, ja Chaz behövde också göra det eftersom väldigt många kände igen honom också och vi gick in. Vi köpte biljetterna och satte oss på tredije raden i mitten och självklart skulle det sitta någon med ett jävla stort huvud framför mig så jag inte såg någonting, great som fan! Så jag reste mig upp och hämtade en ''pall'' som man kunde sitta på och A, C och J bara skrattade åt mig men jag var redan tillräckligt irriterad för att bry mig.
Filmen började och den var faktiskt bra och jag levde mig verkligen in i den, Angelina Jolie var skitsnygg och det var Johnny Depp också för sin ålder haha.
EFTER FILMEN:

När filmen var slut så tog vi våra burkar och popcorn ''påsen'' och slängde det i papperskorgen och när vi kom ut så var det redan mörkt även fast klockan var halv 8 och det var sommar. Justin kastade sina nycklar till Chaz och Alex och han satte sig i Justins bil och Justin tog mig i handen och drog mig så vi började gå.
- Justin varför går vi?
- För jag har en överraskning till min fina flickvän.

Postat av: Anna

aw :) mer! :D

2011-01-11 @ 17:52:25
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Naw, vad gulligt <3 Hahha men super bra:D

2011-01-11 @ 17:58:41
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA !! MEER :D ♥

2011-01-11 @ 18:51:29
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: