Bieber makes me crazy, Chapter 11

När han sa att det gjorde ont varje gång jag kallade honom allt detdär och undvek honom fick jag enorma skuldkänslor, varför får killen mig och känna såhär?! Jag klarade mig inte mer, jag ställde mig på tå och tog ett grepp om hans nacke och bara några sekunder senare var våra läppar pressade mot varandras.





Bara få sekunder senare kom jag på att jag stod och kysste Justin, nej nej nej, fel fel fel!

- Nej Justin jag kan inte! Sa jag och började gå mot busshållsplatsen som låg en bit bort.
- Fiona! ..
Jag stannade, vände mig om och bara kollade på honom med tårar i ögonen.
- Det där var den bästa kyssen jag upplevt, snälla låt det inte bli sista gången.
- Justin jag vill men jag är rädd, rädd för oss, rädd för vad detta kanske kommer bli!
Han sa ingenting utan började gå mot mig och stannade när våra ansikten stod 2 centimeter ifrån varandra.
- Du behöver inte vara rädd Fiona..
- Jo, det behöver jag vara för vet du vad jag är rädd för?
Han sa ingenting utan fortsatte bara kolla djupt in i mina ögon.
- Jag är rädd för att jag faller för dig och att du åker iväg, på turné eller något, jag skulle aldrig klara det Justin och du är.. Justin, Justin Bieber och jag vågar helt enkelt inte.
- Tror du jag vågade första gången? När jag såg dig på stranden? När jag kom fram och snackade med dig vid kiosken? Jag skulle aldrig gjort det till en vanlig tjej, för du är inte vanlig, du är speciell och det har jag sagt till dig flera gånger Fiona, du måste förstå det!
- Det kommer aldrig funka Justin, du är jätte gullig och så men nej, du är för mycket och jag. ja jag är för lite, förlåt men jag.. måste gå, förlåt. Sa jag och smekte hans kind en sista gång och sen vände jag mig om och gick mot busshållsplatsen.

NÄSTA DAG:

- Hej och hå, upp och hoppa nu gumman! Sa pappa samtidigt som han skakade mig lätt.
- Pappaaaaaaaaaaaaaaa, låt mig sova!
- Fiona klockan är halv 3 och klockan 6 ska vi på bio så var färdig då!
Halv 3? Hur länge har jag sovit och Bio? Oh, inte med pappa!
- Jaja, okej hejdå! Sa jag och drog täcket över huvudet och försökte somna om men lyckades inte så istället bäddade jag sängen och hoppade in i duschen.

När jag kom ut ur duschen var klockan kvart över 3 så jag hann sitta vid datorn lite så jag loggade in på twitter och möttes av Justins tweet: I think i got my favorite girl.. ÄNTLIGEN! Äntligen har han hittat någon favorit tjej, äntligen kan han låta mig vara nu fast jag kände mig ganska ledsen ändå, jag gillade att Justin gillade mig eftersom jag hade känslor för honom någonstans där bak, precis som han sa men som sagt, det skulle aldrig funkat.. inte med honom.

Plötsligt började min mobil ringa.
- Heeey chica! Hörde jag Melina säga
- Hey mamita!
Vad gör du gumman? Jag saknar dig!
Melina är som min andra halva, efter Alex såklart men Melina var min och Alex syster i Los Angeles när vi bodde där och ja, hon är helt enkelt vår andra syster.
- Ingenting faktiskt, ska snart på bio med pappa, döda mig typ och jag saknar dig med, du borde komma hit!
- Med din pappa? Oh damn girl, passa dig detta kan gå riktigt illa till and btw finns det några snygga boys där uppe ha?
När hon nämnde killar kom Justin upp i mitt huvud, detta var precis det jag var rädd för, att jag aldrig kommer kunna släppa honom nu.
- Inte direkt.. typ kanske.. mumlade jag fram.
- Ah, vilken kille har krossat ditt hjärta så jag kan krossa hans mhhhhm, du vet vad chica!
- Haha, nej gumman det är ingen men jag har MYCKET och berätta när du kommer hit, så snacka med din mami och ta första bästa flyg hit, du är alltid välkommen och det vet du!

Det knackade plötsligt på dörren och Alex kom in, yeah nu kommer Melina bli galen!
- Oh absolut, det ska jag göra och är det min babe Alex som hörs i bakgrunden för mhm cuz' i know she's there!
- Haha ja, och du vill prata med henne? Yes chica vi hörs senare och snacka med din mami, puss!
- Puss!

Jag gav Alex mobilen och dom började skrika direkt..
- HEEEEY LEEESH! Började Alex med och ni förstår nog själva hur länge dom snackade.

SENARE:

- Fiona är du färdig?! Ropade pappa från hallen.
- Yessssss, jag är klar!
Jag drog på mig mina converse, såg till att jag hade med mig mobil, check, pengar, check och nycklar, check.

Vi satte oss i bilen och körde mot stan och när jag satte på radion hörde jag Justins röst, hela min mage började fyllas av fjärilar och jag stängde av den lika fort som jag satt på den.
- Du gillar inte dendär Justin va? Frågade pappa mig plötsligt.
- Öh, nej.
Jag ljög för mig själv, för pappa och för Justin.. Jag ville att Justin skulle bli min men det är nog ganska för sent nu, han har säkert redan glömt mig. Jag suckade bara och tittade ut genom fönstret och tänkte på stranden, på vår kyss, min livs bästa kyss? Självklart.

Jag och pappa snackade inte mer i bilen utan nu var vi framme och pappa ville kolla på The Town så The Town fick det bli. Vi betalade och gick in i biosalongen, det var inte direkt världens bästa platser, längst ner så jag får räkna med näckspärr i slutet av filmen, great.

Precis innan filmen började så kom det in en tjej som såg ut att vara i min ålder och en kille som nästan hade samma frisyr som Justin haha. Vi började snacka lite eftersom hon inte heller egentligen ville kolla på filmen utan det var killen, som var hennes lillebror som ville det.

- Föresten, jag heter Caitlin, Caitlin Beadles!
Dålig uppdatering? Yes. Men jag har varit och åkt Skidor för första gången i mitt liv idag haha och.. aldrig igen.
Och btw så har vi besöksrekord idag, ni läsare är bäst okej? Helt jävla awesome, tack tack tack!!!


Postat av: ronja

shit vad bra! längtar tills nästa kapitel kommer ut! :D

2011-01-06 @ 23:39:36
URL: http://ronjacerenia.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Oh my gosh !! MEEEEER ♥

2011-01-07 @ 00:05:53
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Louise

mer snälla!

Jag ber dig!

Du skriver verkligen bra det gör ni båda! :D

2011-01-07 @ 00:08:05
URL: http://www.barajag.myshowroom.se/
Postat av: sandra

Asso omb snälla skriv nästa så fort som möjligt älskar eran blogg <3 <3 <3 <3

2011-01-07 @ 00:11:01
URL: http://sandrasalsheden.blogg.se/
Postat av: Anonym

sååå braaa!! Snälla meeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!:D

2011-01-07 @ 00:26:51
Postat av: Anonym

mer ikv ? :d

2011-01-07 @ 00:41:03
Postat av: V

OMB!! Helt amazing :O :O :O

Fett bra gjort!!! :D

2011-01-07 @ 00:49:26
Postat av: Caroline

novellen är skit bra! började läsa den idag xD hehe längtar tills nästa del!

2011-01-07 @ 01:29:15
URL: http://hellocarrobarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh,de måste börja gilla varann mera!

2011-01-07 @ 10:09:35
Postat av: Anonym

mer!

2011-01-07 @ 10:57:34
Postat av: Johanna

Naw, svinbra! Och jag lovar att de kommer att bli tillsammans iallfall;)

2011-01-07 @ 11:01:12
Postat av: Jessica

meer! :D

2011-01-07 @ 14:30:09
Postat av: Anonym

O M B mer mer mer kaan inte väntaa !! :D

2011-01-07 @ 22:36:04
Postat av: josefine

Shit va bra du är :o det är ni båda!

Ni borde uppdatera lite bättre bara.. ^^

Mer ikväll?!

2011-01-08 @ 00:18:38
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv meraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2011-01-08 @ 01:25:28
Postat av: Skit it deeet !!

Fan vad dålig denna novelen e !!! Seriöst vrf bloggar inte Ida ?? Asså novelen e ju bara mobbad, om ni vill ha tips om hur en riktig Nobel e så besök justinbieber.blogg.se !!!!

2011-01-08 @ 02:34:30
Postat av: Tildaa :)

ehh du " skit i deet !!" om du inte tycker att denna e braa läs inte deen för denna e bäst finns ingen bättre !!!!!!!

2011-01-08 @ 13:38:07
Postat av: Nelly

Okej, jag vet inte vem det var som sa att min blogg var bättre en eran...?



Den är jättejättebra :)) (Asså eran då)

2011-01-08 @ 19:19:43
URL: http://justinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: