Bieber makes me crazy, Chapter 22

Jag hörde någon skrika och kände igen det direkt, Fiona. Hon stod och skrek åt Melina, vad gällde det nu då? Innan jag han blinka var Melina påväg hit och Fiona hade redan gått ut på gatan så jag sprang efter men hon var redan borta. Hon kommer säkert tillbaka tänkte jag och gick tillbaka till dom andra och timmarna gick och jag hade inte sett Fiona någonstans, hon svarade inte på mobilen och Melina vägrade säga vad dom bråkade om.




Jag, Alex och Ryan ringde Fiona hela kvällen men hon svarade inte, klockan var nu 8 och hon hade inte kommit hem än. Jag hade aldrig varit såhär orolig och dom andra var minst lika oroliga som jag. Vi satt i vår svit, helt tysta och tänkte bara på var hon kunde vara men ingen av oss kunde New York så det var ganska omöjligt.

ZACS PERSPERKTIV:

Den där tjejen, eller Fiona som hon heter, hon ska bli min. Jag har sett henne hänga med Justin Bieber och det kan aldrig vara bra men att hon ska bli min, det vet jag. Fiona och hennes kompis hade bråkat om något inne i matsalen innan och sen sprang hon iväg, aldrig bra. Och så som jag vet har hon inte kommit tillbaka än och DET var inte bra. Jag känner inte henne men jag vill inte låta någonting hända henne, aldrig! För att inte tänka mer på Fiona gick jag upp på mitt rum och tog en snabbdusch och sen åkte jag till en klubb som jag visste fanns här i stan. Minglade och hälsade på lite folk tills jag såg henne, Fiona, vad gör hon här?!

- Fiona vad gör du här? Var är dina vänner?
- HIIIIIISS KILLEN, HEJSAN!!!!!
- Nej Fiona, Zac, och kom nu så vi får hem dig!
- MEN JAG VILL INTE HEEEEEM! Sa hon och började gapskratta, helvete att hon måste vara full också!
- Du har inget val, kom nu Fiona! Jag försökte få upp henne på benen men lyckades inte så jag fick bära henne ut till taxin och sentill hotellet. Nere i receptionen frågade jag vilket rum hon bodde på och hon bodde tydligen med Justin, fan men jag tänkte inte mer på det utan bar upp henne till rummet.
- Du har nog kom-FIONA!! Sa killen som öppnade dörren och hade fullt med choklad i ansiktet.
- Ja, jag hittade henne på en klubb nere i stan och hon är stenfull så hon borde få vila.
- Vem är det? Sa tjejen som pratat med Fiona innan idag, eller bråkat. Och när hon såg mig rörde hon inte en min, vad är grejen? Hatar hon mig?
- Uhm alltså du borde låta Fiona vara, hon har redan kille! Viskade hon hårt innan hon smällde igen dörren framför näsan på mig.

Jag suckade bara och gick till mitt rum och försökte somna men lyckades inte så istället låg jag och vred mig hela natten.

JUSTINS PERSPERKTIV:

Det plingade på dörren så Chaz öppnade och sen var Melina också där men jag hörde att Chaz sa Fionas namn så jag gick till dörren och jag såg Fiona ligga helt medvetslös på golvet samtidigt som både Melina och Chaz försökte väcka henne men ingen reaktion alls.
-Vad fan har jag missat här?! Röt jag och kastade mig på Fiona och skakade henne men fortfarande, ingen reaktion.
- Uhm en kille, som hon, ja men en kille hittade henne full på en klubb i stan och han visste tydligen vem hon var och var hon bodde så ja. Svarade Melina, osäkert men jag trodde på henne, eller jag var tvungen att göra det just nu.
- Jaja men hämta vatten Chaz!
Han nickade och kom tillbaka med ett glas vatten och vi hällde i det i Fionas mun men noll så vi bar in henne i vår svit och där la jag henne och sen la jag mig brevid och sov inte en sekund den natten, jag kunde inte, omöjligt.

Jag låg hela natten och kollade upp i taket, ibland ville jag somna men jag var för orolig om Fiona skulle vaknat så jag höll mig vaken och hon hade inte rört sig på flera timmar nu, jag hade pratat med henne, berättat för henne hur mycket jag älskar henne och hur mycket hon betyder och sådär. Fortfarande ingen reaktion så jag la mig ner igen och fortsatte kolla upp i taket när jag plötsligt kände en kall hand mot mitt bröst.
- j-jus-tin, j-ag gjor-de något rik-tigt dum-t, stammade hon fram.
- Jag vet älskling men du är trygg nu och du lever!
- Ja jag lever och jag är så trött, vad är klockan?
Jag tog upp mobilen och kollade klockan och den var 4 på morgonen.
- 4, 4 på morgonen så somna om nu.
- Har du varit vaken hela natten? Sa hon och blundade.
- Kunde inte sova, måste skydda min ängel duvet. Sa jag och tog bort en hårslinga från hennes ansikte.
- Te amo.. Sa hon innan hon somnade.
- Jag älskar dig också älsklingen min.

Dålig uppdatering? Ja jag vet men nu är det såhär att jag även gästbloggar på DENNA bloggen så det blir lite hit och dit med uppdateringen denna veckan och några dagar fram, just so you guys know men jag ska självklart fortsätta här på biebsordie så KOMMENTERA!

Postat av: Johanna/Moonlight

Skitbra :D!!!

2011-01-17 @ 19:02:26
Postat av: Anonym

ÅH VAD SPÄNNANDE!!!!!

2011-01-17 @ 19:03:49
Postat av: elona <3

skit bra,DRAMA DRAMA det är vad vi vill ha och du har lyckats ! I LÖÖÖVE IT ! fortsätt MERA MERA ! ;D;D;D <3 kram elona

2011-01-17 @ 19:07:24
Postat av: Elelta♥

Mera!! Jag undrar om jag kunde kopiera bieber makes me crazy?och lägg upp på min blogg och sen skriver jag vem som har gjort den och vilken sida:D

Det är lungt om du inte vill ge bort dina noveller men jag undrade så jag inte bara tog dem utan att säga något:D

Novellen är spännande hoppas dem löser sig!♥

2011-01-17 @ 19:28:15
URL: http://mylifeaselelta.blogg.se/
Postat av: liiiisa !!

2011-01-19 @ 16:26:19
Postat av: liiiisa !!

ÅH VAD SPÄNNANDE!!!!!! MERMEERRRRR

2011-01-19 @ 16:26:46
Postat av: ella

mer mer snälla du har inte skrivit något på 2dagar nu typ !!! ;((

2011-01-19 @ 16:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: