Bieber makes me crazy, Chapter 24

Vem fan är den jävla idioten? Sa Justin samtidigt som han gick runt i hela rummet.
- En kille.. började jag med men han avbröt mig.
- EN KILLE?! VADÅ FÖR KILLE? EN KILLE SOM MÅSTE FÖRSTÖRA VÅR RESA, VA?!
- MEN FÖRHELVETE JUSTIN LUGNA DIG, DET ÄR JU INGENTING MELLAN MIG OCH ZAC!
Han skulle precis börja skrika igen men hejdade sig och satte sig i sängen och tog båda mina händer i hans.
- Alltid vi? Frågade han med gråten i halsen.
- Alltid vi älskling.
Han böjde sig fram och kysste mig och allt blev mer och mer passionerat tills jag stoppade honom, igen.
- Ikväll , viskade jag i hans öra.




Jag tog av mig min t-shirt och tog på mig en brun långärmad tröja istället eftersom det börjat bli lite kallt, till det tog jag på några ringar och halsband och sen min svarta väska till det. Jag pussade Justin hejdå och gick till Alex och Chazs rum och frågade Alex om hon ville hänga med till stan och ja det ville hon. Jag kände mig lite elak eftersom jag inte frågade Melina men vad förväntar hon sig egentligen, att jag ska hunda runt efter henne? Nej.

- So varför ska vi till stan egentligen? Frågade hon mig när vi gick där på New Yorks gator.
- Haha, häng med här! Sa jag och drog med henne in i Victorias Secret.
- Öhh, Fiona du, ni, va vänta ni ska väll inte?
Jag log som fan och nickade bara.
- WHAT ?!
- Haha men tyst me dig, det är fan inte SÅ speciellt!
- Haha wow okej men aa duvet jag är expert på detta så jag ska visa dig!
- Expert? Vänta va du och Chaz har väll inte..?
Nu var det hon som log och nickade, OMG!
- HAHA driver du Alex?! Nästan skrek jag och alla kollade på mig nu.
- Men vadåååå, det är fan inte SÅ speciellt, sa hon och härmade mig.
- Oh shit, men jaha hjälp mig nu då sex experten, sa jag och blinkade men hon slog bara till mig löst.
- Hm.. Okej, hans favoritfärg?
- Öh, uhm.. jag vet inte eller jo, LILA!
- Okej, bra sa hon och tog upp en överdrivet sexig lila korsett.
- Du skulle hjälpa mig, inte skrämma mig!
- Haha jag skoja bara, men här ta dessa! Sa hon och sträckte fram ett par lila spets troser och en spets b-h.
- Perfecto, dom tar jag!

Jag betalade och vi tog en till runda på stan och köpte lite andra kläder sen gick vi hem igen när klockan närmade sig halv 6. När vi kom tillbaka till hotellet så kände jag mig ännu dummare pågrund av det med Melina så jag knackade på deras hotellrum och det var hon som öppnade. Alex fortsatte in till Chaz och jag drog med Melina ner till entrén.

- Är du fortfarande sur? Frågade jag henne när vi satte oss i en av sofforna.
- Nej inte nu längre.. Eller alltså jag överreagerade med allt.
- Huh ja men då är allt över nu?
- Ja det tror jag nog men jag tyckte bara så synd om Justin men självklart ska jag inte bli arg om du vill vara vän med Zac.
- Jag vet inte själv faktiskt, jag vet inte ens om han bor kvar men alltså jag måste snacka med honom iallafall.
- Låter bra men kom så går vi upp nu, vi kan se film eller något?
- Ja alltså gör ni det, jag och Justin har andra planer, sa jag och blinkade samtidigt som jag hjälpte Melina resa sig upp från soffan och vi gick mot hissen.
- Nämen, haha jag ska inte fråga men alltså.. uhm, skydda er!
- Nej duvet, jag har tänkt bli mamma, såklart!
- Haha, jag sa ju bara för säkerhetens skull hehe.

JUSTINS PERSPERKTIV:

När fiona och Alex drog ner till stan så kände jag mig lite tvungen att fixa för ikväll, första gången ska ju vara perfekt, right? Jag tog en dusch först och tog på mig nya underkläder, sen släckte jag i rummet och tänkte lite levande ljus överallt. Några timmar senare hörde jag någon komma in genom dörren och det var Chaz, haha varför?!
lvetica; font-size: small;">
- Wtf man, har du lite sexy time med dig själv eller?
- Aa precis, så stick!
- Haha ta det lugnt med Fiona ikväll, gör inte henne illa bara!
- Ska försöka, stick nu! Sa jag och blinkade, sen gick han ut men stack in huvudet igen.
- Föresten, ville bara säga att vi andra är hos mig och Alex ikväll, är ni inte för trötta så kom dit.
Och innan jag han svara så försvann han ut, hur fan visste hela högen det egentligen?

5 minuter senare kom någon in igen och jag hörde Fionas välkända hallå?
- Jag är i köket! Ropade jag.
- Bra stanna där också, jag ska bara på toa darling.
- Haha som du vill, sa jag med ett skratt.

FIONAS PERSPERKTIV:

Jag sprang in i toaletten och tog en snabbdusch fort och sen satte jag på mig underkläderna och tog en sista titt i speglen. Jag släppte ut håret och lät det falla ner för mina axlar sen gick jag ut i sovrummet och såg det Justin hade fixat, jag stod med öppen mun och fick inte fram ett enda ord. Sakta gick jag fram till sängen men samtidigt kollade jag mig runt om i hela rummet, fortfarande helt chockad.
- Gillar du det? Hörde jag en bekant röst säga samtidigt som någon slingrade sina armar runt min midja.
- OM jag gör, sa jag och vände mig om.
- Wow.. Lila! Sa Justin och kollade på mig från topp till tå.
- Gillar DU det?
- Haha, OM jag gör! Sa han och puttade ner mig på sängen lätt så jag nu låg på rygg. Han la sig över mig och började kyssa mig och sen gick han sakta neråt mot min hals och ner mot min mage. När han kysste min mage började kan knäppa upp min b-h och sen kastade han ner den på golvet och jag kände hur jag började bli allt mer kåt och det blev nog Justin också eftersom jag kände hur det börja resa sig upp på honom där nere. Han kom upp igen och kysste mina läppar samtidigt som han smekte mina bröst, jag stönade och han började dra av mig mina trosor. Jag rullade runt så jag nu låg på Justin och nu var det jag som kysste hans underbara mage som jag inte fick nog av. Han hade fortfarande på sig sina kalsonger men han tog ändå ett tag om min midja med båda hans händer och började föra mig upp och ner, till sist stoppade jag ner handen i hans kalsonger och började föra min hand och upp ner och han slängde huvudet bakåt och stönade högt. Efter en stund drog jag av honom kalsongerna och rullade nu runt igen så att han låg på mig och innan han förde in den drog han på en kondom och sen var han i mig, känslan var helt jävla awesome och han började röra sig upp och ner i rytmisk takt sen körde han både snabbare och hårdare och det kändes som om vi låg i lågor, så jävla varmt.
Jag vände mig om så jag låg på mage och andades tungt och innan jag visste ordet av det var Justin i mig igen och självklart hade jag ingenting emot det utan det var bara skönt men så svettigt. Vi höll på i några minuter till och sen låg vi båda och myste lite tills vi hoppade in i duschen och sen la oss i sängen igen för att sova.

- Fyan vad detdär va bra. Viskade han i mitt öra när jag låg där i hans famn.
- Du är bra älskling.
- Var jag? Första gången duvet men lite skills får man ju ha..
- JUSTIN HAHA!
- Gummaaaan, du var fantastisk du också.
Jag vände mig om och bara kollade in i hans underbara ögon, killen är min luft, min värld, mitt allt och han är min.
----------------------------------------------------
Yeah, biebergasmmmm or what!? Saknat mig & novellen? Haha jag har faktiskt saknat bloggen och snart så blir uppdateringen bättra här också, soooo bieberlove to u all och kommentera nu så får ni kanske ett till senare!

Postat av: Anonym

HAHA skiiiit braaa meeer nu xP <3

2011-01-27 @ 14:50:14
Postat av: josefine

Biebergasm.. haha ! meer nu!!!! xd <3

2011-01-27 @ 17:06:24
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svinbra!!!!:D love it:)

2011-01-27 @ 17:07:20
Postat av: Anonym

Awesome

2011-01-27 @ 18:06:39
Postat av: Anonym

Meer!

2011-01-27 @ 19:14:50
Postat av: Anonym

Mera, seriöst jag ber dig! :D

2011-01-27 @ 20:03:20
Postat av: Anonym

Meeeer !

Saknat storyyn mkee :D

2011-01-27 @ 20:39:20
Postat av: frida

helt awesome e den!!:)<3 meer!:)

2011-01-27 @ 23:03:56
Postat av: Anonym

MER! kan det inte hända lite drama i några episode? :)

2011-01-28 @ 14:19:09
Postat av: Louise

wiiiie blir de är liten bebis? :')

ÄSLSKAR BÅDA ERA NOVELLER!

VI HAR ALLA SAKNAT DIG!

2011-01-28 @ 16:48:29
Postat av: elona <3

JA,äntligen fan va vi har saknat deeej ! !!

MER MER MER,det va skit bra !:DDD

2011-01-28 @ 18:47:27
Postat av: liiiisa !!

det va bra och så men det känns som dom hade det för fort :P ps saknat dej!(Y)

2011-01-28 @ 18:48:13
Postat av: Julia s

Har precis börjat läsa den här novellen och jag älskar den redan !!!!!

2011-01-28 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: