Bieber makes me crazy, Chapter 27

- Är du född i Sverige?! Sa han chockat.

- Haha yes!

- Wow, fan va coolt..

- Ja fast jag har aldrig varit där sen jag föddes typ haha.

- Jag har inte heller varit där.

- Konstigt..

- Ja faktiskt, nej men jag tror vi ska åka till Sverige nu på Europa turnen.

När han nämnde turnen så högg det till, och jag fick inte fram ett ord och Justin märkte det direkt.

- Förlåt älskling, det var inte meningen att nämna det nu.. förlåt förlåt förlåt!

- Nej det är okej, nu pratar vi inte mer om det, sa jag och torkade bort en tår för min kind fort.

Justin nickade och höjde musiken, låten som spelades nu var Miley Curys låt Stay, jag sjöng på den tyst och lutade bak huvudet för att försöka somna.



 

 

JUSTINS PERSPERKTIV:

 

Jag kände mig fortfarande dum för att ha tagit upp turnén. Och om ni vill att jag är helt ärlig, så har jag inte en aning om vad som kommer hända när jag är borta, varken när det gäller mig eller Fiona. Detta handlar om 3 hela månader, men också mer.. Jag har inte vågat säga det till henne än eftersom jag vet att det kommer krossa henne totalt men jag har inget val när det gäller musiken. Jag sneglade mot Fiona som sov, hon andades med tunga andetag och jag hade världens finaste flickvän.

 

- Shawty..

- Mm..

- Vi är framme nu, sa jag när vi var framme.

- Redan? Mumlade hon och reste sig sakta.

- Ja för dig som sov hela vägen så ja haha, men kom nu!

 

FIONAS PERSPERKTIV:


Jag kollade mig omkring och såg bara.. ingenting. Det var svart och tomt. Justin kom över till min sida och öppnade dörren åt mig, jag log som tack och steg ut. Jag öppnade backluckan och tog korgen och gick sen mot Justin och tog hans hand och sen gick vi i någon minut tills han bad mig ta på ögonbindel.

- Sätt på dig denna, jag lovar, du är säker med mig!

Jag tvekade lite men satte på den ändå, sen la han sin hand på min midja och vi började gå men bara i några få sekunder plötsligt stannade han och jag kände hur varmt det blev.

- Okej stå här, lova att inte kolla!

- Okej haha, jag lovar!

 

Jag stod helt stilla och Justin höll på med något annat som också lät ganska mycket.

- Juuuuustin, detta börjar bli jobbigt!

- Åh älskling, stå ut 5 sekunder till!

- 1.. 2..3..4 oooch 5! Jag vill se dig nu, det har gått 10 minute-

Innan jag hann avsluta meningen kysste han mig och tog sakta av ögonbindeln, jag såg först ingenting eftersom han stod framför mig men när han flyttade sig fann jag inga ord! Det var ett ENORMT hål mitt i marken och där nere var det liksom eld, fast inte som ett helvete utan liksom fint.. omöjligt att beskriva.

 

- Älskling.. jag, jag vet inte vad jag ska säga!

- Sätt dig här, sa han och när jag vände mig om så hade han lagt ut all mat och allt på filten alltså oh!

- Varför är du så fin egentligen?

- Det är du som är fin min ängel, detta är vår näst sista kväll här i New York och vår näst sista kväll tillsammans innan vi ska vara borta från varandra och förlåt för att jag nämnde det igen men jag måste och imorgon ska du också få en överraskning men inte bara du utan hela världen, när han berättade klart så tog han ett djupt andetag och skrattade.

- En till? Alltså ne-

Och åter igen hann jag inte avsluta meningen innan han kysste mig passionerat, jag la mig sakta ner och Justin la sig över mig. Hans händer lekte över min kropp, kysste min nacke han drog sakta av mig min mickey mouse tröja samtidigt som jag smekte hans rygg.

- Alltså ohhh, Justin, tänk oh om någon seer oss? Stönade jag fram.

- Ung kärlek, viskade han och började nafsa mig på halsen och jag blev bara ännu mer upphetsad men vi gick inte längre än så haha, liksom.. mitt ute i ingenstans.

 

- Det kommer bli riktigt konstigt att börja skolan nu igen, sa jag när jag satt där i framför Justin och hans händer runt min mage precis som i filmen Dear John.

- Justeeee.. du ska ju börja i en helt ny skola va?

- Yes.. Jag är livrädd.

- För vadå?

- För att liksom bli utanför, duvet den ''nya tjejen''.

- Är de det du orar dig för?! Sa han med chockad röst.

- Ja typ..

- Oh gumman, om det vore sant så skulle jag inte vara så orolig för att behöva åka eftersom vilken kille vill inte ha en såhär snygg tjej som du?

- Vi båda vet att det där inte är sant Justin..

- Oh jo, det gör vi visst det!

- Men dudå? Du har ju 6 miljarder tjejer över hela världen som gärna skulle dödat mig för att få ha dig brevid sig nu.

- Haha vi kallar det.. Bieberlove, fast dubbel dos.

- HAHAHAHAHA aa verkligen!

Jag fortsatte skratta medans Justin slutade och kollade på mig med ett stot leénde på läpparna fast även ganska allvarligt.

- Vadå? sa jag blygt.

- Jag älskar när du skrattar.

- Tack, nu ska jag aldrig mer skratta, sa jag och skrattade.

- OH DU LYCKADES!

 

Vi fortsatte prata lite till men sen bestämde vi oss för att åka hem när klockan började närma sig 1 och vi var hemma vid halv 3 helt utmattade men Justin var som vildast nu.

- Låt oss avslutade det vi började, sa han med ett flin och gick sexigt fram till mig.

Jag skrattade bara och han bar upp mig, gick till sovrummet, la mig på sängen och sen la han sig över mig. Han drog av mig min tröja och kysste mig på halsen och det ena ledde till det andra till andra tills vi låg helt körda på sängen och bara andades en timme senare. Justin drog täcket över oss och jag kröp in till honom och han la armen runt mig och sen somnade vi.

-----------------------------------------------------------

Vad tror ni Justin ska göra imorgon som överraskning?! Kommentera några idéer så jag kanske använder dem! ;)


Postat av: josefine

Mer drama xd förlåt men det är då det är som bäst ^^

Beroende fan, meeeeer!!!!!

2011-01-30 @ 15:05:59
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jga dööööööööör snälla meeeeeer!!!!!!!!!!

2011-01-30 @ 15:13:45
Postat av: Anonym

helt jävla awesome!!

2011-01-30 @ 15:43:47
Postat av: Selma

MEEEEEEEEEEEEER !!!!!!!!!!!!!!!!!



2011-01-30 @ 16:04:41
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!:D hum, har tyvärr ingen aning om vad för överraskning tyvärr:(

2011-01-30 @ 16:32:59
Postat av: R.T

Han kommer BERÄTTA för hela världen att dem är tsm? ;D

2011-01-30 @ 17:47:12
Postat av: Anonym

kan inte de möta nåt galet fan som förför justin lr nåt sånt men sen förlåter hon honom ändå

lixom lite mer drama ;)

2011-01-30 @ 18:09:54
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

skriv mer ikväll tack:DDDDDDDDDDDD

2011-01-30 @ 18:36:04
Postat av: Hanna

Vadå, gjorde dem det ele. Fatta typ inte riktigt :s

2011-01-30 @ 20:20:57
Postat av: Anonym

att han ska flytta t sthlm eller något

2011-01-31 @ 14:37:26
URL: http://yougotitbad.blogg.se/
Postat av: anna

Hanna sv. aa dom gjordee deet .



Meeeer kan inte vänta

2011-01-31 @ 15:39:31
Postat av: alicia

mer

2011-01-31 @ 18:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: