Bieber makes me crazy, chapter 5


 

Halva filmen hade nu gått och Chaz och Alex satt och kramade om varandra, den var så jävla läskig och jag ville bara springa därifrån men det gjorde jag såklart inte haha.

 

Justin hade märkt att jag ryckt till när det hände något läskigt så han la handen om mig, först tänkte jag dra mig undan men sen gillade jag det fast jag flyttade på mig lite ändå. Jag vet att jag bara känt honom i 2 dagar men jag började gilla honom, asså då menar jag som kompis eftersom jag tyckte verkligen INTE om honom innan, det är fan fantastiskt att jag överlevde med Alex som är hans största fan eller något.

 

JUSTINS PERSPERKTIV:

När jag la armen om Fiona så verkade hon gilla det, jag trodde först att hon skulle döda mig, okej inte döda men iallafall dra sig undan men det gjorde hon inte. Hon satt nu i djupa tankar, det märkte jag eftersom varje gång det hände något läskigt så ryckte hon till, men inte nu. Hon la sitt huvud på min axel och nu hade hon somnat, Chaz och Alex också. Jag kollade klart på filmen, det var inte så mycket kvar utav den, kanske 10 minuter.

När den var slut så väckte jag Chaz, han visste knappt var han var, men sån var Chaz haha. Jag bärde upp Fiona på hennes rum och Chaz bärde upp Alex till gästrummet brevid.

Jag pussade Fiona på pannan och skrev sedan en lapp :

 

’‘Hej Fiona, du somnade igår så jag bärde upp dig till ditt rum. Alex ligger i rummet brevid och jag låste dörren igår och la nycklen under dörrmattan bara så du vet / JB’’

Jag la lappen vid hennes mobil på nattduks bordet, där skulle hon säkert se den, jag stängde dörren och jag och Chaz gick hem till mig, klockan var trots allt halv 12 nu så Chaz skulle sova hos mig. Sen var det ju bara tvärs över gatan så det gick fort att komma hem haha. Varken jag eller Chaz va trötta så vi gick upp på mitt rum och snackade lite om allt, tills han frågade mig

 

- Visst gillar du Fiona?

Jag hade ingen aning om vad jag skulle svara på den frågan, eller jo det hade jag, och svaret var Ja, det kunde jag inte dölja.

 

- Ja det gör jag, men chansen är liksom en på miljonen att hon blir min ändå.

- Varför tänker du så bro? Du är Justin Bieber, du kan få vilken brud du vill!

- Alla utom henne, liksom.. hon kallar mig beaver, hatar att vi är grannar ja och du vet nog resten själv.

- Men oooooooh Justin, du är hopplös!

- Men vad ska jag göra då?!

- Hm.. BJUD UT HENNE!

- Haha, vill du att jag bjuder ut henne?

- Ja, om hon säger ja, då är det liksom first step, säger hon nej.. ja då är du körd.

Han hade faktiskt rätt, jag ska bjuda ut henne.. och hoppas på det bästa, liksom.. vad kan hända egentligen, det var ju bara en dejt..eller?


- Haha, då gör jag väll det, fast imorgon då, föresten var är Ryan? Jag har inte träffat honom sen vi var på stranden.

- ingen aning, han är väl med Tracey, hans nya tjej duvet? sa Chaz

- Ojojoj, har Ryan skaffat tjej?

- HAHA, varför så förvånad?

- Nej men, jag är glad för hans skull.. typ.. bara han inte glömmer bort oss är det okej.

- Sant, men nu går vi och lägger oss, jag kommer dö så trött jag är!

 

NÄSTA MORGON:

 

Nästa morgon vaknade jag vid 10 av mig själv, Chaz låg och snarkade på soffan, jag skrattade tyst åt honom och gick sen upp för att väcka honom.
- Chaz!!!! skrek jag i hans öra och han drog sig i soffan
- TACK! nu gjorde du mig döv också!
- Haha, godmorgon på dig också, jag går och tar något och äta, ta på dig eller något och smsa Alex och se om tjejerna vill göra något idag.
- Öh, kan du inte låta Fiona vara i en dag?
jag log lite när han sa hennes namn, och jag saknade henne faktiskt..
- Tyst med dig och gör bara som jag sa! sa jag och boxade honom löst på armen, han nickade och började smsa Alex. Jag gick ner till köket och plockade fram lite frokust, när jag var färdig så gick jag upp igen och vad gjorde Chaz? Sov.
- Seriöst Chaz, lider du av sömnproblem eller? sa jag medans jag skakade honom
- Va va va, nejdåååå jag bara.. eh ja.
- Haha tönt, fick du något svar av Alex?
- Ja, dom skulle komma över hit vid halv 2.
- Ah men ryck upp dig, den är 10 över 1 nu
- Du kan börja med och ta på dig, du står i endast i kort morgonrock.. ingen trevlig syn!
- Skitsnack!.. sa jag och flinade samtidigt som jag knuffade till honom lätt.
20 MINUTER SENARE:

Det plingade på dörren och där stog Alex och.. Fiona, vackrare än någonsin.

HEJ! Jag är just nu hos pappa ute på landet typ, jag trodde inte han skulle ha något internet här men det hade han så det kommer fler chapters antingen senare eller imorgon!

Postat av: jenny

skit braaaaaaaa :):):):):):):

2011-01-03 @ 00:10:13
Postat av: Anonym

JÄTTE BRA!<333 MER MER MER MER MER MER! <3333333

2011-01-03 @ 00:15:07
Postat av: Anonym

meraa meraa!! :D

2011-01-03 @ 00:21:29
Postat av: Julia ♥

MERMERMER !!! ♥ är som ett ivrigt barn haha :D ! <3

2011-01-03 @ 00:23:39
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

mermermermer! :D

2011-01-03 @ 09:27:02
Postat av: Mathilda

Meeeer

2011-01-03 @ 10:20:32
Postat av: Johanna

Vad kul med ett land:) jag vill också ha ett land :D men nu till sak;) Du skriver jättebra och tycker att du är jättesnäll över att du tar så mycket tid för att skriva massa kapitel till oss läsare:) jag menar jag skriver en själv och för mig att få klart ett bra kapitel ta ungefär en vecka, och för dig bara någon timme så det är väldigt omtänksamt:)

2011-01-03 @ 12:39:09
Postat av: Julia

Meeeeeeeeeeeer ;:D Bäääst

2011-01-03 @ 12:55:34
Postat av: Anonym

Oh,vad spännande!

Kommer det bli något mellan dem?

2011-01-03 @ 17:44:04
Postat av: Anonym

Updatera oftare!

Det är såååå bra!!!!!!!

2011-01-03 @ 20:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: