Bieber makes me crazy, Chapter 8


Vi alla började bli hungriga så jag och Chaz kallade in resten av gänget till köket för att käka lite av det som mamma hade lagat. Medans vi åt kunde jag inte slita blicken ifrån Fiona, shit vad fin hon var..

Klockan var nu halv sju och vi hade redan ingenting och göra så vi bestämde oss för att hoppa i poolen, Chaz och Ryan fick låna ett par badshorts av mig men tjejerna fick bada i sina underkläder, även om Fiona bara bodde tvärs över gatan så orkade ingen av dem gå dit nu, mig gjorde det absolut ingenting haha!
När Chaz tagit av sig och satt på sig badshortsen så var han tvungen att hoppa bomben, vatten flög överallt och vi alla började gapskratta när vi såg hans min, antagligen för att det var så kallt i vattnet. Inte långt därefter hoppade Ryan och jag i, tjejerna bara stod och kollade på oss och vägrade hoppa i, dom hade inte ens klätt av sig än!

Efter att vi tjatat på dem att hoppa i så gjorde dom äntligen det, när Fiona klädde av sig kunde jag verkligen inte slita blicken ifrån hennes kropp, WOW! Dom satte sig på kanten av poolen och doppade fötterna, det var verkligen kallt i vattnet, men bara i början så jag förstod dom.
Vi kastade boll, körde hålla-andan-längst tävlingen och det var faktiskt Alex som vann! Vi hade kört lite waterpolo och tjejerna vad överdrivet duktiga!

- Öh, ni är tjejer.. ni får inte vara så bra på waterpolo hallå? Sa Chaz
- Haha, tydligen är vi det, tillochmed bättre än dig! sa Alex backade eftersom Chaz börjat gå mot henne tydligen för att dränka henne eller något men han hann aldrig ifatt henne eftersom hon dök under honom hela tiden!
Efter ett tag hade vi börjat tröttna på att bada och klockan var redan 9 så vi gick in för att torka. Fiona och Alex fick låna kläder av mig eftersom deras var totalt blöta efter Chazs bomb men Traceys kläder hade klarat sig.
När vi torkat gick vi in till det stora vardagsrummet och började spela lite fifa, även där var tjejerna grymt bra, seriöst finns det någoting dom inte är bra på? Vi spelade i någon timme sen började Ryan och Tracey dra sig hem, vi sa hejdå och satte oss, eller rättare sagt slängde oss i soffan.

- Ska vi köra sanning eller konsenkvens? Frågade Chaz samtidigt som han log mot mig och jag visste precis varför.
- Why not, sa Alex och satte sig på golvet, de andra gjorde samma sak men jag gick ut och hämtade en flaska. När jag kom tillbaka satte jag mig i ''ringen'' och vi började spela. Jag fick börja snurra flaskan och den kom på Chaz!
- Yeah man! Sanning eller konsenkvens? frågade han jag
- Blir väl konsenkvens.
- Okej, hm.. du ska kyssa.. Alex!
Han lös upp som en sol och jag har vetat sen första gången han träffade Alex på stranden att han gillar henne. Han böjde sig fram och kysste henne, ett långt tag tills Fiona avbröt
- Okejokej, ni kan fortsätta i rummet senare, kan vi fortsätta spela nu?
Alex bara fnissade medans Chaz gav Fiona mördarblicken, jag bara skrattade åt dom.
Nu var det Chazs tur att snurra flaskan och den hamnade på mig.. typiskt!
- Okej, payback! Sanning eller Konsenkvens?
- Jag får väll fega, sanning!
- TÖNT! men okejdå, är lilla Justin kär? Frågade han och det var mer än väntat!
- Yes i am, sa jag och kollade ner i golvet, jag ville inte se deras reaktioner haha!
- OH I VEM VEM VEM? Frågade Alex
- Det var bara en fråga som gällde Alex och den ställde Chaz, du får vänta på din tur! sa jag och blinkade mot henne.
Hon räckte bara tungan åt mig och vi fortsatte spela, det var min tur och snurra och jag hoppades att den skulle hamna på Fiona!

Jag tog tag i flaskan och snurrade den, den snurrade ungefär 6 varv och mitt hjärta bankade fortare och fortare. När jag såg att den stannat på Fiona höll mitt hjärta på att hoppa ut ur bröstet på mig! Jag kollade upp på Chaz fort och han bara nickade fort.
- Fiona, s-anning eller kons-senkvens?
Hon tvekade lite och sa sedan
- Jag är lika feg som du Justin, så jag tar Sanning haha!
Okej nu var det dags och jag fattade inte att jag gjorde det, tjejen gjorde mig helt galen och såhär nervös hade jag aldrig varit förut!
- Om jag bjöd ut dig.. på en dejt, skulle du gå ut med mig då?

Postat av: Karin

Goooosh va bra!

Jag måste veta vad hon svarar!

2011-01-04 @ 17:58:17
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

OH MY GOSH JAG KAN INTE VÄNTA TILLS NÄSTA DEL !! :D ♥ meeeer ! <3

2011-01-04 @ 18:08:39
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

mer :D

2011-01-04 @ 18:16:50
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men hallå, sådär kan man ju inte sluta!!!!Man vill ju veta vad hon svarar! Men hon svarar säker ja:D Förresten skitbra kapitel:D

2011-01-04 @ 18:26:32
Postat av: Anonym

meeeeeer :D

2011-01-04 @ 18:32:44
Postat av: Anonym

naawww, så sött:D! meer!

2011-01-04 @ 18:36:48
Postat av: Clara

meeeer :D

2011-01-04 @ 18:39:26
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud så bra! älskar novellen verkligen! :D

2011-01-04 @ 18:48:12
Postat av: Anonym

MEEEER

2011-01-04 @ 18:55:05
Postat av: Rebecka

Meeeer. :D

2011-01-04 @ 19:06:59
Postat av: Julia

Aaaaaaaaaaaaaw <3 vad gulligt hur Justin försöker bjuda ut henne! aaw :D Meer :D<3

2011-01-04 @ 19:10:26
Postat av: Anonym

Oh,skriv mer!

Det är sååååååå spännande!!!!!!

2011-01-04 @ 19:46:53
Postat av: Anonym

mer mer mer idaaaaaag snälla !!

2011-01-04 @ 20:03:46
Postat av: josefine

men shit vad duktiga ni är ! ny läsare här ^^ har läst allting och älskar det! :D

meeeeeeeeeeeeeer!!!!!! massor av mer xd

2011-01-04 @ 20:20:36
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vill veta vad hon säger!!! Skriv mer idag!! :D

2011-01-04 @ 20:32:16
Postat av: V

OMG OMG OMG!!

Guuuud va bra!!!!

Åååhh det är så spännande :D

2011-01-04 @ 20:47:59
Postat av: Julia

asbra , mer ;)

2011-01-04 @ 21:12:23
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer ikväll, snälla!!:D

2011-01-04 @ 21:44:25
Postat av: Anna

Meeer!! :D

2011-01-04 @ 22:32:12
Postat av: emelie

OMG VA BRA GUUD ASSÅ NI MÅSTE SKRIVA MER NI E THE BEST LIKSOM WOOOW !!!!! :O :D <3

2011-01-04 @ 23:48:39
Postat av: Anonym

OMG VA BRA GUUD ASSÅ NI MÅSTE SKRIVA MER NI E THE BEST LIKSOM WOOOW !!!!! :O :D <3

2011-01-04 @ 23:49:28
Postat av: feff

ååå alltså ni måste skriva meer man blir så beroende då ni skriver så braa!!!!!!!!!!!!!!



SKRIV MEER SNABBT!!!

XOXO

2011-01-05 @ 15:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: