The chosen is you, chapter 11.

När jag dansat klart så sjöng jag igenom lite låtar och sen så skulle jag svara på lite frågor.
- Är du singel? Hörde jag någon ropa och jag log lite.
- Yes i am, i'm single and ready to mingle! Sa jag och alla började nu skrika högre en vad dom gjorde innan. Vissa grät till och med. Men varför? Dom borde ju bara vara glada.. Jag kollade mig omkring och min blick fastnade vid en av tjejerna. Där var hon igen..

'En timma tigare'
Jag drog snabbt på mig kläderna jag skulle ha och samma sak med Jenna. Vi sminkade oss sen lite och det blev riktigt snyggt. Jag tog lite naturligt puder och bara lite mascara. Eftersom jag har ganska långa ögonfransar så behövs det inte så mycket mer! Jag tog även lite läppglans och var sen klar. Jag log lite mot spegelnbilden och gick sen ut ur badrummet.

- Kommer du eller? Sa Jenna som tog på sig sina skor.
- Jag kommer! Flinade jag och sprang ut till Jenna. Jag tog snabbt på mig skorna och vi låste sen dörren och gick. Vi hade redan snackat med mamma och pappa att vi skulle snart gå så dom visste redan.
- Konsertinsläppet är om 2 timmar.. Suckade jag.
- Jag vet, vi kan ju gå och kollade hur mycket folk det är? Sa Jenna och jag nickade. Vi gick ut ur hotellet och tog sen en taxi mot konserthuset. När vi kom fram så var det fullt med folk. Men inte så många som jag trodde. Runt 100 personer kanske. Men det var endå ett väldans massa skrik. Vi betalade taxin och gick sen ut ur bilen. Många kollade mot oss men vände sen blicken tillbaka till konserthuset.
- Kom! Sa Jenna och tog tag i min hand. Vi gick in i folkmassan och jag vände mig snabbt bakåt. Dom la galler bakom oss och vi alla fick gå in. Det var ju som sagt minst 100 personer så det var en välldans liv. Men vart skulle vi? Insläppet var ju inte förens 1 och en halv timma?.. Vi kom in till scenrummet och alla blev hellt galna. Plötsligt började alla skrika och jag såg Justin komma ut på scenen. Omg.. Detta är för bra för att vara sant. Alla blev verkligen galna, visa började till och med gråta. Det var lite töntigt, men jag sa inget.
- OMG JENNA! DET ÄR HANS SOUNDCHEK! Skrek jag för att hon skulle höra.
- JAG VET, DET ÄR JÄTTE COOLT ATT VI GÅR PÅ DEN JU! Skrek hon tillbaka och jag log.
- ELLER HUR! Flinade jag och hon skrattade lite.

Han började sen dansa sin heta douige och alla blev galnare en någonsin. Både jag och Jenna blev hellt knäsvaga, han var så otroligt het. Han svängde med sitt underbara hår samtidigt som han dansade. Han log lite mot fansen och fortsatte sen dansa. Av dom gångerna jag sett honom i verkligheten så var han absolut hetast nu. Av alla gånger jag sätt hans musikvideos och interljuver så vara han fortfarande hetast nu. Man kunde nästan se hur hans ögon glimmade till, dom var som 2 diamanter. Han avslutade dansen och jag var hellt varm.

Sen så körde han igenom visa av låtarna som antagligen skulle vara på konserten, Han var riktigt duktig. Han började med Love me och det var riktigt bra. Sen körde han lite på Never say never och Up. Men det var inte så mycket av dom som han sjöng. Han hade antagligen övat en del redan eftersom han gjorde det perfekt.

Sen så svarade han på lite frågor och en tjej framför mig började skrika som bara den.
-  Är du singel? Skrek hon och han log lite. Han gjorde sin hairflip och la sen micken vid munnen.
- Yes i am, i'm single and ready to mingle! Sa han och alla blev nu galnare en vad jag inte ens trodde man kunde bli. Jag var tvungen att håla för öronen för att vissa skrek så högt. Men han var fortfarande döhet. Jag vände mig mot Jenna som nästan hade tårar i ögonen.
- Han är singel, och kanske min! Mummlade Jenna för sig själv och jag skrattade till lite. Jag vände mig sen mot scenen och mötes av Justin's blick. Kollar han på mig?


Dålig och Kort, så ni behöver inte kommentera! Men det var 10 kommentarer på förra:) Puss Ida♥



Postat av: elle

MEEEEEEEEEER AWESOME

2011-01-16 @ 17:30:25
Postat av: Johanna/Moonlight

Fast den var kort var det ju bättre än ingenting;) Skitbra x 100000, längtar redan tills nästa kapitel :D

2011-01-16 @ 17:30:56
Postat av: Fanny

Fin blogg! =)

2011-01-16 @ 17:33:43
URL: http://fjclausen.blogg.se/
Postat av: frida

meeer snälla en till idag?:)<3

2011-01-16 @ 17:38:44
Postat av: C A J S A ♥

det var bra! mer idag?:)

2011-01-16 @ 17:52:51
URL: http://cajsadenenda.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG meeeeer !!

2011-01-16 @ 17:53:51
Postat av: matilda lindahl!

OMG!!!!!!! MEEEEEEEEEEER VAFAN. ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BERONDE!! ;) ;) MER, MER , MER , MER , MER , MER!!!

2011-01-16 @ 18:04:59
URL: http://justinstorys.blogg.se/
Postat av: amanda

Snälla meeeer idaag!!!

2011-01-16 @ 18:31:03
Postat av: sandra

fan va bra den är! :OOOO

2011-01-16 @ 18:32:17
URL: http://jbiebernoveller.blogg.se/
Postat av: aalicia

mer!

2011-01-16 @ 18:43:27
Postat av: Julia

Aaas bra :D

2011-01-16 @ 19:07:06
Postat av: josefine

wow.. spännande :D

meeeeeeer ikväll!? snälla!

2011-01-16 @ 19:28:08
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Jenny

shiiit vad bra :D

2011-01-16 @ 19:41:13
Postat av: karro

inte dåligt, men kanske lite kort haha ;D

2011-01-16 @ 19:51:33
Postat av: Anonym

asbraaa mer meeeer!!

2011-01-16 @ 19:52:01
Postat av: Karin

Den var inte alls dålig! :D

2011-01-16 @ 23:22:46
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: