The chosen is you, Chapter 15.

- Nja, för det första så sa jag inte något om ålder! Och för det andra, hon är 14.
- Va? Hur vet du det? - Nä, jag gissar bara! Flinade Chaz och jag skrattade lite.
- Okej.. Log jag och han nickade.
- Justin, vad finns det att göra klockan 12 på natten? Och du kan ju inte satsa på henne?
- Vi kan snacka, jag vill lära känna henne! Och det är klart jag kan, hon är speciell. Log jag och satte mig på poolkanten.
- Haha, snacka? Okej.. Men hur ska du lära känna henne på en natt? Hon åker ju antagligen snart hem igen? Jag nickade och kollade ner mot Chaz som fortfarande var i poolen.
- Jag vet , det är ju bara att vänta och se.. Hon kan ju följa med på min Eurpoaturné? Skrattade jag och Cahz skakade bara på huvudet.
- Du är ju dum i huvudet.. Lycka till Justin, lycka till...


' Hotellrummet '
Omb, detta måste vara för bra för att vara sant. Varför jag?
- Kommer du eller?Suckade mamma.
- Ja, vad var det?
- Jag ville bara säga godnatt! Log mamma och jag nickade.
- Godnatt! Log jag.
- Hur var det på konserten föressten? Sa mamma när hon var halvvägs ute.
- Fantastiskt, vi tar det imorgon! Flinade jag och ´putade ut mamma lite lätt.
- Haha okej, gnight! Log mamma och jag stängde dörren och vände mig sen mot Jenna.
- Du ska träffa JUSTIN BIEBER om en och en halv timma! Skynda dig nu! Utbrast Jenna och jag skrattade lite.
- Seriöst? Något är fel, varför träffa mig?
- Kanske för att han gillar dig? Log Jenna och jag skrattade lite.
- Haha, han känner mig inte ens?
- Nej, men han kanske vill lära känna dig?
- Haha, vi åker ju imorgon?
- Ja, men endå.. Man får ju se vad som händer! Sa Jenna och blinkade mot mig. Jag gick sen in och dushade. Jag älskade när det varma vattnet rann ner för kroppen. Det var riktigt härligt. När jag dushat färdigt så sneglade jag mot klockan och såg att den var lite över 11. Nu var det lite bråttom. Jag la snabbt en handduk runt mig samtdigt som jag borstade igenom håret. Jag gick ut till sovrummet och drog fram ett par blåa spetstrosor och en blå spetsbh. Jag satte sen på mig mina underkläder och rotade efter något att ha på mig. Jag bestämmde mig sen för ett vitt spetslinne och ett par gråa jeans. Över det så hade jag en grå skinnjacka. Det satt riktigt snyggt tillsammans. Jag kollade lite mot spegeln och log för mig själv. Jag tog sen upp en grå väska och tog med mig den till badrummet.
(igga priset och sollbrillorna där, haha)

Jag la på lite puder och sen drog jag några drag med mascaran. Så mycket mer behövdes inte. Jag kollade på mitt blöta hår och gick sen ut till Jenna som satt och kollade på tv.
- Hej snygging, vem ska du träffa då? Log Jenna och jag skrattade lite.
- Jadu.. Men får jag låna din fön? Log jag och hon nickade.
- Självklart?
- Tack! Sa jag och ställde mig i badrummet igen. Jag fönade snabbt igenom håret och sneglade mot klockan. 10 i 12. Hinner inte platta det nu, så istället satte jag upp håret i en stor boll och log lite.
- Tack för lånet, jag drar ner nu.. Ha det bra så länge! Du kan ju alltid gå till Chaz? Flinade jag och hon skrattade.
- Jaja, ingen fara. Ha det bäst, och nja.. Kanske skippar det! Flinade Jenna och jag log lite. Jag drog sen på mig ett par skor och gick försiktigt ut för att inte mamma eller pappa skulle höra. Jag gick in i hissen och åkte sen ner. När jag kom ner i lobbyn så var det ingen där och det var lite läskigt. Jag suckade lite och kollade mot klockan som var 5 över. Plötsligt kände jag 2 händer mot mina ögon och jag ryckte till. Jag drog bort händerna och kollade bak, det var Justin.
- Hej, vad vacker du är.. Log Justin och jag rodnade lite.
- Oj, tack.. Du med! Skrattade jag lite lätt och han log. Jag kollade ner i marken och sen upp på Justin igen och han kollade på mig som han gjorde i poolrummet förut, vill säga, väldigt seriöst.
- Jag.. öhm.. var det något speciellt du ville? Sa jag lite blygt och kollade ner i marken.
- Nej, jag ville bara träffa dig. För dom ögonen är inte så lätta att glömma? Sa han och jag kollade upp igen. Gud vilken underbar kille, får mig knäsvag efter trejde mötet eftersom cafét inte riktigt gills.
- Justin, haha.. Berätta lite om dig själv? Sa jag och satte mig i soffan. Han log lite och satte sig brevid.
- Ja, okej.. Tja, jag heter då Justin Drew Bieber och är 16 år. Fyller år den 1 mars och är född år 1994. Jag har brunt hår och bruna ögon! Flinnade han och jag skrattade lite.
- Men det där vet jag, haha .. Log jag och han log tillbaka.
- Vad vet du inte då?
- Öhm.. Vilket shampoo använder du? Flinade jag och han skrattade.
- Det är olika, men berätta lite om dig då?
- Ja, öhm.. Jag heter då Sara Julie Jason och är 14 år. Sa jag lite lågt. Jag är fyller år den 23 september år 1996 då. Jag är ett fan av dig och gillar din musik, haha.. Jag hatar pasta och älskar att fota! Och ja.. Det var typ det! Log jag lite och kollade sen mot Justin som kollade ner i golvet.
- Sara.. Mummlade han för sig själv. Han kollade sen upp mot mig igen och log.
- Hatar du pasta? Utbrast han sen.
- Haha ja, är inte så förtjust i det.. Flinade jag och han skrattade lite.
- Du är fan sjuk! Log han och jag himlade bara med ögonen. Jag kollade sen upp mot Justin och log brett. Han var riktigt stilig, det var nästan för svårt att beskriva. Men något var på gång.. Det kände jag, bara att jag inte visste vad..

Postat av: Jessica

jäääääätebra! :)

2011-01-20 @ 17:08:50
Postat av: clara

MER MER MER MER MER GRYMT BRA !!!!

2011-01-20 @ 17:14:26
Postat av: emelie

Hahaha grymt! Chaz hade rätt med åldern ;) hihi meer !<3

2011-01-20 @ 18:06:47
URL: http://emeliejjhedin.blogg.se/
Postat av: isabell

en till idag?:D

2011-01-20 @ 18:40:41
Postat av: Johanna

Naw, undrar vad som händer när hon åker tillbaka till sverige??? Plus skitbra!!!!:D

2011-01-20 @ 19:17:01
Postat av: josefine

aww älskar det!

mer ikväll? snääääääälla..

2011-01-20 @ 19:54:35
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

aww älskar det!

mer ikväll? snääääääälla..

2011-01-20 @ 20:08:45
Postat av: elona <3

heey,när kommer bieber makes me crasy ut? för du har inte laddat upp något på 3 dagar nu !:(

2011-01-20 @ 20:38:49
Postat av: Anonym

Heej jag undrar var du har hittat dom kläderna??

Riktigt snygga!! :P

2011-06-30 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: