Bieber makes me crazy, Chapter 17

Flygresan gick helt otroligt slött och jag ville vara framme nu och det var jag tydligen eftersom dom nu ropade i högtalarna att spänna bältena och det gjorde jag.
''Hey chica, är du framme än?'' Stod det i smset jag fick från Fiona.
''Hola sweetie och strax, är du/ni på f-platsen nu?''
''Jadå, vi väntar vid hm.. godisautomaten!''
''Tjockis men okej haha!''
När vi landat sprang jag in i den stora flygplatsen och kollade runt efter en godisautomat.. kaffeautomat, matautomat och goodisssautomat.. där! Jag kollade runt efter Fiona och Alex men såg dem inte någonstans så jag gick och hämtade min väska så länge på rullbandet och drog på mig min stora luva som jag hade på jackan/koftan.
- MELINA! Hörde jag någon skrika och när jag vände mig om stod Fiona, Alex och JUSTIN BIEBER där?!




Jag blev plötsligt helt skakig men det släppte ganska fort men jag kunde fortfarande inte fatta att Justin Bieber stod där, eller var det ens han? Han hade ju både solglasögon och huva på sig men jag kunde sätta allt på att det var han!
- Hallå Melina? Sa Alex och vinkade med händerna framför mitt ansikte.
- Jo hej! Sa jag och kastade mig på dom, shit vad jag saknat deras kramar.
- Hahaha hej på dig med, sa Fiona och backade sakta till killen som stod bakom och bara log.
JUSTINS PERSPERKTIV:

Jag vet att Melina märkt att jag var.. jag. eller aa Justin Bieber men jag sa ingenting utan lät henne bara undra för jag vill inte ta risken att behöva skriva 3 miljoner autografer nu heller så jag viskade i Fionas öra att vi kanske ska åka hem innan folk började känna igen mig och vi åkte hem.
HEMMA/FIONAS PERSPERKTIV:

- Så, hej! Sa Justin och tog av sig luvan och solglasögonen och hälsade på Melina.
- Omg hej!
- Okej vi säger såhär, du låtsas att jag är någon vanlig kille, en snygg kille såklart och sen är det klart?
- Justin så onormal är hon inte, hon kommer inte hoppa på dig så du behöver inte oroa dig haha.
- Man vet aldrig och jag har träffat några galna tjejer i mitt liv så jag vet!
- Haha det där lät inte fullt normalt Justin men kom hit nu Melina! Sa jag till henne och drog med henne upp till mitt rum där Alex också satt.
- Okej Fiona nu får du berätta varför du INTE SAGT ATT DU ÄR TILLSAMMANS MED JUSTIN BIEBER?! Röt hon sen.
- Haha eftersom att.. haha ingen aning men alltså egentligen är inte inte så konstigt va?
- Inte konstigt? Sa hon och kollade på mig och vände sig sen mot Alex.
- Visste du om detta?!
Alex bara nickade och flinade.
- Fiona vad hände med dig? Du ville inte ens höra hans namn hemma i La och nu är du tillsammans med honom, what's up girl?
- Haha visst e de wierd, men alltså i början var det inte såhär egentligen men sen bjöd han ut mig på en dejt och vi kysstes och sen hände massa grejer och ja.
- Gillar du honom?
- Ja.
- Är du kär i honom?
- Yes i am.
- Då ska jag inte hålla på mer but giiiirl he's looking goood!
- Hell yeah!
Vi skrattade och pratade lite till och sen gick vi ner till Justin och Ryan? Yes det var Ryan och hans blick fastnade på Melina direkt och både jag och Alex såg hur genererad hon blev, haha hade in han tjej?
Jag gick fram till Justin och kysste honom och han la sina händer på min rumpa.
- Haha kåta jävel viskade jag i hans öra.
- Alltså kan ni inte låta varandra vara i 2 minuter? Sa Alex.
- Nix. Svarade jag och hånlog mot henne.
- Då har ni ett rum där uppe.
- Redan använt! Log Justin.
- VA?! skrek både Ryan och Alex.
- Haha take it chill, skoja bara, hahaha..
- Idiot, mumlade Alex för sig själv och vi andra skrattade bara.
Lite senare ringde Alex hit Chaz eftersom hon kände sig ensam när Jag och Justin höll på och Ryan och Melina som också höll på med varandra hela tiden.
- Vad hände med Tracey? Frågade jag Justin när vi satt i soffan.
- Gone..
- Men hahaha, seriöst Justin vad hände mellan dem? Jag vill inte att din Ryan sårar min Melina för då får han med mig och göra.
- Auu kaxigt!
- Hell yeah i am så säg vad hände! Sa jag och boxade honom löst på armen.
- Kolla, Tracey var otrogen mot Ryan med en kille som går i Tracey's skola och dom träffades nu under sommarlovet och ja Ryan hittade dom i parken kyssandes och ja sen hände vad som hände.
- Vad hände?
- Ryan slog till John, som är killen då och han tuppade av och nu vet inte Ryan vad som ska hända och det var egentligen därför Ryan kom hit och vi snackade om det men sen kom Du & Co ner och vi pratade inte mer om det..
- Jag & Co? Hahahahaha du suger Justin!
- Nehe?
- Joho?
- FIONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Hörde man plötsligt Chaz skrika från hallen.
Både jag och Justin skrattade och gick ut till hallen där Chaz hoppade på mig.
- Hej mongo!
- Hej darling!
Chaz kallade mig alltid babe, darling, älskling osv osv. eftersom både jag, han, Justin och resten av oss visste att han bara skojade och det har varit så sen första gången jag träffade puckot haha!
- Vad skulle du gjort om mina föräldrar skulle varit hemma?
- Du vill inte veta haha!
- Nej det vill jag inte!
- Och vad är detta för liten lady här bak då? Sa han och tittade på Melina från topp till tå men hans ögon hamnade på Ryans hand som låg på hennes midja.
- Yes she's mine! Skojade Ryan sen och vi gick in till vardagsrummet och försökte komma på vad vi kunde göra denna kväll och jag hade världens bästa idé, och inte bara för ikväll!
-------------------------------------------
Jag har gått och blivit sjuk och skolan har börjat igen och skolan kommer före bloggen, tyvärr. Men nu har Ida börjat skriva på en egen novell också så det är bra. Btw vad tror ni Fiona kommit på?

Postat av: Elelta

Ja,Jag vet faktiskt inte vad hon har kommit på*

Men den är jättebra Älskar den:D

Chaz är så rolig!Hahaha



Krya på dig♥

2011-01-13 @ 18:09:34
URL: http://mylifeaselelta.blogg.se/
Postat av: Anna

ingen aning, men jag vet att jag verkligen älskar chaz kommentarer, hahahahahahah :'D

2011-01-13 @ 18:24:41
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Klockrent!!!:D Super duper bra!!!:D

2011-01-13 @ 21:26:29
Postat av: Anonym

Aweesomee meer <33!

2011-01-14 @ 14:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: