Bieber makes me crazy, Chapter 18

- FIONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Hörde man plötsligt Chaz skrika från hallen.

Både jag och Justin skrattade och gick ut till hallen där Chaz hoppade på mig.

- Hej mongo!

- Hej darling!

Chaz kallade mig alltid babe, darling, älskling osv osv. eftersom både jag, han, Justin och resten av oss visste att han bara skojade och det har varit så sen första gången jag träffade puckot haha!

- Vad skulle du gjort om mina föräldrar skulle varit hemma?

- Du vill inte veta haha!

- Nej det vill jag inte!

- Och vad är detta för liten lady här bak då? Sa han och tittade på Melina från topp till tå men hans ögon hamnade på Ryans hand som låg på hennes midja.

- Yes she's mine! Skojade Ryan sen och vi gick in till vardagsrummet och försökte komma på vad vi kunde göra denna kväll och jag hade världens bästa idé, och inte bara för ikväll!



 


- Så vad ska vi göra då? Frågade Justin.

- Jag har redan ätit idag men det skadar väll inte och göra det igen? Sa Chaz.

- Nej Chaz vi ska inte äta pucko! Sa Alex och skrattade.

Han suckade men började också skratta sen.

- Jag har en idé typ..

- Tell us!

- Vad sägs om New York?

- New York? Hahahahahahaahaha va, vänta du är seriös?

- Men ja klart att jag är seriös, jag, Alex, Melina, Chaz och Ryan har 2 veckor kvar på lovet och så varför inte spendera dem tillsammans?

- Det låter kul me- Började Melina.

- Inga men, let's do it!

- Jag kommer aldrig få!

- Vadå inte få du åker med mig ju.

- Fiona du är inte riktigt frisk men det kommer bli kul. Sa Justin.

- Jag har inte ens pengar Fiona. Sa Melina och tittade ner golvet.

- Men so what, det har jag?

- Och jag. Sa Justin.

- Och jag. Sa Alex

- Och jag, och jag bjuder gärna. Sa Ryan och log mot henne.

- HAAA INTE JAG! Sa Chaz, såklart.

- Jo det gör du Chaz! Röt Alex.

- Ta det lugnt baby, självklart bjuder jag också!

- Aw, jag lovar att betala tillbaka senare!

- Nejnej det behöver du inte, sa alla i mun på varann.

- DET BETYDER ATT VI SKA ÅKA TILL NEW YORK?! Ropade jag och ställde mig upp mitt i rummet och först ska ingen någonting, sen började dom hoppa runt i rummet, skrika och kramas!

- JAAAA JA JA JA JA JA JAAAAA!

- När åker vi då? Frågade Alex när hon lugnat sig.

- Varför inte ikväll? Sa Chaz och tog en bit av chokladen han tagit med sig.

- Okej inte ikväll, imorgon vid 12 kanske? Sa Justin.

- Aa men jag, Ryan, Chaz och Melina måste ju ringa våra föräldrar och du och Justin måste fråga? Sa Alex.

- Men då gör vi det direkt?

- Lets go!

 

Alla tog upp sina mobiler och började slå in nummren och sen försvann dom allihopa in i olika rum. Först ut var Ryan och Alex, dom båda fick, 2 inne! Sen kom Melina ut och såg ledsen ut, fan också..

- Fick du inte? Sa jag ledsamt.

- Tyvärr men alltså.. JAG FICK JAG FICK JAG FICK! Sa hon och började dansa, vifta med händerna och hoppa rundor.

- Yeeeeeeeeah 3 inne, nu är det bara clownen kvar!

 

Vi satt och pratade en liten stund, eller lite längre och Chaz hade fortfarande inte kommit ut så jag reste mig upp och gick in i mina föräldrars sovrum där han gått in och hittade honom sovandes, HA great! Jag smög ut igen och stängde dörren sakta och gick tillbaka till dom andra.

- Hey guys Chaz sover haha, hur ska vi väcka honom?!

- Oh oh oh jag veeeeet! Sa Justin och viftade med händerna i luften.

- Haha vad har du på hjärtat apan? Sa Chaz, till Justin förståss.

- Hämta vatten!

 

Jag skakade bara på huvudet och gick ut till köket och kom tillbaka med en stor skål med vatten, jag räckte över den till Justin och dom gick in till Chaz som fortfarande inte vaknat. Ryan och Melina ställde sig på en sida av sängen och Justin och Alex ställde sig på andra.

- Ryan och Melina, dra av hans täcke på 3, ok? Sa Justin och dom nickade som ja.

- 1..2..3!!

Melina och Ryan drog av täcket och Justin hällde vattnet på Chaz och han flög ur sängen som aldrig förr, vi andra 5 låg nu bokstavligt på golvet och försökte andas av skratt men Chaz stod med armarna i kors och tittade på oss argt.

- Ni ska få igen, jag lovar ni ska! Sa han och stampade i golvet som ett barn och åter igen flög vi ner på golvet skrattandes.


Vi gick tillbaka till vardagsrummet när vi torkat upp efter oss och bytt lakan osv. Föresten så fick Chaz, jag och Justin åka till New York men bara om Kenny följde med men det var ok för honom också så att resan var bokad kl 12 imorgon med mina bästa vänner och världens bästa pojkvän.. Aldrig någonsin hade jag trott att det skulle bli såhär bra att flytta till Atlanta.

---------------------------

Nu sticker jag till Malmö för lite röj så det blir inte mer uppdatering för mig (elma) ikväll men om ni kommenterar mycket så får ni 2-3 st chapters imorgon!


Postat av: Johanna/Moonlight

hahhha det var ofc jättebra x 100000000 :D

2011-01-14 @ 18:15:42
Postat av: Anonym

den andra novellen är bättre :p

2011-01-14 @ 18:25:01
Postat av: Anonym

we want mooore!!

jag tycker båda novellerna är riktigt bra!! :)

2011-01-14 @ 18:31:38
Postat av: REBECCA - i will never say never

ahh , MEEER !

2011-01-14 @ 18:46:19
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

we want mooore!!

jag tycker båda novellerna är riktigt bra!! :)

2011-01-14 @ 18:59:13
Postat av: Maja

jättebraa ;]

mer!

2011-01-14 @ 19:04:12
Postat av: frida

mer mer mer skitbra!:)<3

2011-01-14 @ 23:21:50
Postat av: Elelta

Jättebra forsätt:D<33 Love novellerna

2011-01-15 @ 07:53:42
URL: http://mylifeaselelta.blogg.se/
Postat av: Sofia <3

Mer!!


Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: