The chosen is you, chapter 10.

- Öhm, nej.. Men jag måste lixom.. Gå! Jag står här i t-shirt och hotpants, jag skämmer ut mig själv! Flinade jag och han skrattade lite.
- Och vilken kille skulle inte gilla det? Sa han och log lite.
- Jag vet inte, men förlåt. Jga måste gå nu! Även fast du gillar det! Sa jag och öppnade hissen igen. Han nickade lite smått.
- Okej, ångrar du dig så bor jag i rum 713! Flinade han och jag nickade. Varför sa han det? Jag kan ju lika väll säga det till pressen. Jag nickade och han gick sen därifrån. Nu kände jag lite hur jag ångrade mig, jag hoppade ur hissen igen och kollade efter honom men såg han inte. Så jag sket i det och åkte sen upp till mitt rum och la mig i sängen. Jag kollade mot Jenna som sov som en sten och somnade snabbt om igen. Fan vad jag ångrar att jag gick..

Nästa morgon vaknade jag av att Jenna skakade på mig. Jag öppnade ögonen lite lätt och kollade mig omkring.
- Jenna, låt mig sova.. mummlade jag och la mig med ryggen imot henne.
- SARA! Klockan är fan halv 2. Konsert insläppet är klockan 5! Upp med dig.. Sa hon och jag hoppade upp ur sängen.
- VARFÖR HAR DU INTE VÄKT MIG?! Röt jag och gav Jenna en arg blick.
- Vad gjorde jag inte nu? Och ta det lungt.. Det är 3 och en halv timme kvar! Flinade Jenna och gick sen in i badrummet. Hon stängde dörren efter sig hårt.
- Jahaps.. Sa jag lite tyst för mig själv. Jag ställde mig upp. Jag tänkte efter lite och insåg vilken sjuk dröm jag haft. Jag träffade Justin och Chaz nere i lobbyn. Jag är hellt sjuk, fast endå så kändes den så verklig. Jag kollade mot soffbordet och såg att en colaburk stog där. Nejnej.. Jag måste ha drömt det här! Om jag var vaken skulle jag aldrig gått därifrån! Fan, vad har jag gjort.. Tänkte jag och gick till toaletten.
- Öppna.. Sa jag och baknade på dörren. Efter ett tag kom Jenna och öppnade.
- Vad?
- Du.. Jag gick upp inatt för att dricka.. och då.. då träffade jag Justin Bieber! Men när jag precis vaknat så trodde jag att jag drömmde.. Men jag gjorde inte det, och saken är den att jag bara gick och brydde mig inte ens om att Justin var där.. typ. Sa Jag och Jenna började asgarva. Jag blev lite sur eftersom hon inte trodde på mig och smällde sen igen toadörren rakt i ansiktet på henne och satte mig sen på sängkanten. Precis efter kom Jenna och satte sig brevid mig och var hellt tyst.
- Är du seriös? Sa hon tillslut och jag nickade.
- Ja.. men jag var så trött att jag typ inte brydde mig. Jag känner mig så dum! Sa jag och kollade nu upp på Jenna.
- Känn dig inte dum, du var ju trött.. Men omg, vad coolt! Vad sa ni då?`
- Inte så mycket.. Log jag.
- Men seriöst, det är ju ascoolt! Flinade Jenna och hoppade nästan upp.
- Jodå, jag vet.. Flinade jag tillbaka. Jag tog sen tag i Jenna och hon kollade bara frågandes på mig.
- Vad är det? Flinade Jenna.
- Vi får göra iordning oss för konserten, kom igen nu. Vi ska vara snyggaste av ALLA!
- JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSTIN BIEBER! OMB OMB OMB! DET ÄR HAN! Sa en tjej och det som från början var 2 tjejer blev plötsligt 30 tjejer.
- Fan.. Sa jag och tog tag i Chaz arm.
- SPRIIIING! Skrek Chaz och började springa som en dåre. Han såg så rolig ut att jag inte kunde håla mig för skratt.
- Hahaha, Chaz.. Skynda nuu! Sa jag och började springa ännu snabbare. Han flinade bara och jag kollade bakåt. Hur dum får jag vara, går ut utan Kenny.. Jag började springa i riktning mot hotellet. När jag kom fram till hotellet så sprang jag in och in i hissen. Jag såg hur fansen kom in i hotelldörren men hissen han stängas.

- Taskigt asså.. Flinade Chaz och kollade mot mig.
- Va? Sa jag oroligt och kollade mig runt.
- Du skrev inga autografer, dina fans då? Förkännar dom inte det! Haha.. Skrattade Chaz och jag himlade lite med ögonen. Vi kom fram till min vånning och jag sprang in i mitt hotellrum. Jag bytte snabbt om till en svart t-shirt och ett par blåa chinos och drog sen på mig en svart skinnjacka. Jag sprang ut ur rummet och in till Chaz och frågade om han var klar.
- Ska du med till soundcheken? Scooter och dom är där nere, ska du komma eller? Sa jag och han nickade.
- Jag kommer! Sa han och vi gick på led ut ur rummet. Vi sprang sen in i hissen och åkte ner till dom andra och vi började sen åka till konserthuset. När vi kom fram så gick vi snabbt igenom lite saker jag skulle göra och jag gick sen ut. När jag kom ut började alla skrika och jag log lite.
- Gör din dougie! Skrek ett fan och jag log lite.
- Självklart! Sa jag och började dansa. Musiken gick igång och alla började skrika som bara den.
När jag dansat klart så sjöng jag igenom lite låtar och sen så skulle jag svara på lite frågor.
- Är du singel? Hörde jag någon ropa och jag log lite.
- Yes i am, i'm single and ready to mingle! Sa jag och alla började nu skrika högre en vad dom gjorde innan. Vissa grät till och med. Men varför? Dom borde ju bara vara glada.. Jag kollade mig omkring och min blick fastnade vid en av tjejerna. Där var hon igen..
ooh, vem är det? Och det blir lite upptadering endå! Och kommentera somsagt om ni vill ha mera! Minst 10 kommentarer och ni får 11 ;) Puss Ida♥

Postat av: Anna

bah, mer! :D

2011-01-16 @ 15:38:01
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: K A R I N

Gooosh va bra, mera!

2011-01-16 @ 16:04:55
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: anna

woho, älskar dessa noveller :D mer !!!

2011-01-16 @ 16:11:17
Postat av: elle

MERA MERA MERA AWESOME !!!

2011-01-16 @ 16:14:39
Postat av: cajsa :)

mer snälla!:D

2011-01-16 @ 16:21:57
URL: http://cajsadenenda.blogg.se/
Postat av: amanda

merrr :D

2011-01-16 @ 16:30:24
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

! MERR :D

2011-01-16 @ 16:34:28
Postat av: Johanna/Moonlight

Det är ju Sara!!! hahha men iaf skitbra x 100000 :D

2011-01-16 @ 16:40:48
Postat av: Anonym

haha så svårt att gissa vem de e :p

2011-01-16 @ 16:43:10
Postat av: Elma

MEEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-01-16 @ 17:14:00
URL: http://elmafejic.bloggse
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!<3

2011-01-16 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: