The chosen is you, Chapter 14.

- Chaz, är det din mobil? Sa jag och hållde upp mobilen. - Nej, min är här? Sa han och hållde upp sin. Jag kollade ner i mobilen och såg att det var en bakgrunds bild på en tjej. Jag granskade henne noga tills jag såg vem det var. - Vänta lite nu.. Sa jag och ställde mig upp. Jag kastade mobilen till Chaz och gick fram till poolkanten. Plöstligt känner jag 2 händer runt mitt ben och 1 sekund efter så var jag i vattnet. Jag kollade upp och såg att det var hon tjejen igen.. Varför just hon? Inte för att jag har något emot det, men endå?... - Vad fan gör du? Flinade jag och kollade på henne. - Vad ser det ut som? Svarade hon. - Att du försöker dränka mig? - Ja precis!  Flinade hon och backade undan. - Nu du! Sa jag och flinade. Hon såg panikslagen ut, men nu var det dags för hämnd.



Fan, nu ligger jag risigt till. Jag flinade lite och dök sen ner i vattnet. Jag kände hur någon tog tag i min fot och vände mig om och såg att det var Justin. Jag simmade upp till ytan med Justin bakom mig.
- Släpp mig! Skrattade jag när vi kommit upp.
- Never! Flinade han och tryckte försiktigt in mig i poolkanten.
- Vad gör du? Sa jag samtidigt som jag sprattlade med benen men kom ingen vart eftersom han höll ett hårt grepp om mina armar.
- Hämnas! Flinade han och släppte nu taget om mina armar. Han dök sen ner i vattnet och jag kände hur någon tog tag om min midja, självklart Justin. Han började kittla mig och jag kunde nu inte hålla mig för skratt och Justin åkte upp till ytan igen.
- SLUUUUTA! Skrattade jag och Justin flinade.
- Nu är vi kvitt! Sa han och simmade snabbt där ifrån. Han gick upp från poolen och satte sig brevid Chaz med blöta kläder. Jenna simmade sen bort till mig med stora ögon.
- Omg, såg du det där? Sa Jenna och såg allvarlig ut.
- Vadå?
- Att Justin Bieber är i samma rum som oss! Detta är för bra för att vara sant.. Skrek Jenna lite tyst och jag nickade. Vi vände oss sen mot Justin och Chaz och såg att Justin tagit av sig den blöta tröjan. Omb, det var det sexigaste jag någonsin sett.
Man såg hur några droppar rann från hans hårtoppar ner till magen och dom rann sakta ner. Både jag och Jenna såg antagligen ut som 2 fån eftersom båda stog med öppna munnar.
- Hallå tjejer! Kom hit! Skrek Chaz och vi simmade långsamt dit och stannade sen vid poolkanten. Jag kollade bara på Chaz eftersom det skulle vara väldigt pinsamt om Justin såg hur jag kollade in hans mage. Och det är inte något jag vill vara med om.. Men trots att det nästan var omöjligt så lyckades jag på något konstigt sett.
- Vad gör ni här? Sa Chaz och log lite.
- Vad ser det ut som, badar? Flinade Jenna och jag skrattade lite.
- Jodå, jag vet.. Men det var ju avstängt? Skrattade Chaz lite nu.
- Men Chaz chilla, det är 2 heta tjejer här och du kan ju inte mena att du vill slänga ut dom? Skrattade Justin och log lite mot mig. Jag kände hur det hettade till om kinderna och kollade ner. Gud så pinsamt.
- Aww, ni rodnar.. Log Justin och jag ville bara sjunka igenom jorden just nu. Trots att Justin var en kändis, så var han fortfarande en vanlig kille, och precis som alla andra killar.. Tror jag?
- Nej.. Mummlade Jenna och kollade bort.
- Låt dom vara kvar då, du har ju endå rätt! Flinade sen Chaz.
- Precis! skrattade Jenna och sköt upp lite vatten på Chaz.
- Ursäkta?
- Ursäkta.. Sa Jenna med en pipig röst för att härma Chaz. Han flinade lite och tog sen av sig tröjan. Jag sneglade lite mot Chaz och han hade också en riktigt snygg mage, men inget jämfört med Justins. Chaz drog snabbt av sig byxorna och hoppade sen i vattnet. Medans Justin satt kvar.
- Kom då fegis? Flinade Chaz medans jag och Jenna var helt tysta som 2 fån.
- Klart jag kommer. Flinade Justin och drog ställde sig upp. Han drog av sig byxorna och hade som tur var badbyxor över sina kalsonger. För annars hade nog min blick fastnat där med.. Han hoppade sen i och nu var både Justin och Chaz i.
- Såå, är ni fans av Justin då? Log Chaz och kollade lite mot mig och Jenna.
- Det vet du väll? Sa jag och höjde ögonbrynet.
- Vet jag?
- Ja det gör du, du har redan frågat mig.. Flinade jag och han nickade.
- Jusdet , och dudå? Sa han och kollade mot Jenna. Hon nickade och han nickade tillbaka. Jag kollade sen mot Justin och såg att han glodde på mig. Han log inte, flinade inte.. Han gjorde absolut ingenting utan glodde bara. Han såg välldigt seriös ut och jag kände mig riktigt obekväm.
- Men det är ju du?! Utbrast sen Chaz och jag vände mig snabbt mot honom.
- Va? Sa jag lite försiktigt
- Colatjejen? Log han och jag nickade. Hade jag ett smeknamn nu också? Jag flinade lite och vände mig sen mot Jenna.
- Ska vi gå upp eller? Log jag och hon nickade. Egentligen ville jag inte gå upp eftersom jag var här med min idol. Men jag frös så oerhört mycket och kände mig tvungen.
- Vänta! Sa Justin när jag var halvvägs uppe. Jag vände mig mot honom och han log lite.
- Vadå? Log jag och fick en flashback från inatt. När jag stog i hissen och han bad mig vänta.
- 12! Möt mig i lobbyn klockan 12! Flinade han och såg lite nervös ut. Jag log lite och nickade.
- Självklart.. Sa jag och tänkte efter. Ville han träffa mig? Mig av alla tjejer? När jag och Jenna kommit upp så kände jag mig iaktagen. Jag sneglade lite mot killarna och dom kollade in oss från topp till tå. Ska jag vara ärlig så kändes det obehagligt. Jag rodnade lite och la sen en handduk runt axlarna och samma sak med Jenna. Vi tog sen våra saker och jag log lite.
- Hejdå.. Sa Justin och Chaz i kör precis innan dörren stängdes men vi sket i att svara dom. Detta var nog det bästa ögonblicket i hela mitt liv.. Detta är otroligt.
Wow..
- Shit! Utbrast Chaz när dom gått ut.
- Ja, eller hur.. Såg du dom kropparna? Flinade jag och han nickade.
- Såå, vad ska du göra inatt då? Flinade Chaz.
- Va?
- Ja, du ska ju träffa Julia, romeo?
- Julia? Jaha.. Hon är knappast 13, inte med den kroppen. Kanske 15- 16? Log jag och han kollade osäkert mot mig.
- Nja, för det första så sa jag inte något om ålder! Och för det andra, hon är 14.
- Va? Hur vet du det?
- Nä, jag gissar bara! Flinade Chaz och jag skrattade lite.
- Okej.. Log jag och han nickade.
- Justin, vad finns det att göra klockan 12 på natten? Och du kan ju inte satsa på henne?
- Vi kan snacka, jag vill lära känna henne! Och det är klart jag kan, hon är speciell. Log jag och satte mig på poolkanten.
- Haha, snacka? Okej.. Men hur ska du lära känna henne på en natt? Hon åker ju antagligen snart hem igen? Jag nickade och kollade ner mot Chaz som fortfarande var i poolen.
- Jag vet , det är ju bara att vänta och se.. Hon kan ju följa med på min Eurpoaturné? Skrattade jag och Cahz skakade bara på huvudet.
- Du är ju dum i huvudet.. Lycka till Justin, lycka till...
Kommentera och ni får mer! :) Puss Ida♥

Postat av: ELLE

OMGOOOSH, DU ÄR GRYM MEEEEER DET ÄR GAL1 BRA MERA MERA MERA

2011-01-19 @ 20:13:55
Postat av: marinathereséfransson

Mer, du skriver asbra :D

2011-01-19 @ 20:14:15
URL: http://baramarina.blogg.se/
Postat av: -

MEEEEEER!:)

2011-01-19 @ 20:31:10
Postat av: -

MEEEEEER!:)

2011-01-19 @ 20:32:27
Postat av: Emppu

Meera! Så bäst!! :D

2011-01-19 @ 20:33:41
Postat av: K A R I N

Ohhh jaa meer!

2011-01-19 @ 20:39:35
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha, mer ! :D

2011-01-19 @ 20:51:06
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: sandra

den e verkligen sjukt braaa! :D

2011-01-19 @ 20:52:22
URL: http://jbiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Skitbra x 1000000 :d längtar ihjäl mig tills nästa:D

2011-01-19 @ 20:58:11
Postat av: aalicia

mer :D

2011-01-19 @ 20:59:20
Postat av: V

OMB!!! Fyy f*n vad bra :O:O

MEEEERR!! :D

2011-01-19 @ 21:05:16
Postat av: Anonym

MER !

2011-01-19 @ 21:05:29
Postat av: Celine

MEER! Den här är så sjuuuukt bra! Mooooore! Kolla min novellblogg?

http://lovetobieber.blogg.se

2011-01-19 @ 21:40:44
URL: http://celinejaa.blogg.se/
Postat av: Hey

SÅ SPÄÄNNANDE SEERIEN ÄRR!JAG VILL LÄSA MERA!LÄSA,LÄSA,LÄSA,LÄSA!Kikar in här FLERA GÅNGER OM DAGEN!

2011-01-19 @ 21:59:30
URL: http://bieberstorys.webblogg.se/
Postat av: Julia

Yeeey :D bäst asso! Meer :D

2011-01-19 @ 22:33:03
Postat av: Anonym

skit bra :) mer nuuuuuu <3

2011-01-20 @ 10:59:48
Postat av: jbiebernovell

Hejsan, gillar du justin bieber noveller?

Då ska du börja läsa våran blogg.

Vi skriver två noveller på våran blogg. Men såklart behöver du inte läsa båda.

Vi uppdaterar med minst 1 inlägg perdag. Och nu ihelgen kommer det bli många fler.



Puss&kram

/jbiebernovell

2011-02-18 @ 16:55:48
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: